quote:
ik heb zin genoeg, maar niks te doenquote:Op maandag 5 juni 2023 13:54 schreef TaMieke het volgende:
krijg je nog meer van die beesten.![]()
ow nee dat zijn kakkerlakken
Ik heb geen zin meer.
Ik vind alles/veel nog te onduidelijk. Mis nog een beetje de logica of een stappenplan. Dus ik ben een beetje aan het ontwijken.quote:
hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 juni 2023 14:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik vind alles/veel nog te onduidelijk. Mis nog een beetje de logica of een stappenplan. Dus ik ben een beetje aan het ontwijken.
Zelfde als met de KSC trouwens. Genoeg geėrgerd voor vandaag
Krekeltjes zijn leukquote:Op maandag 5 juni 2023 13:54 schreef TaMieke het volgende:
krijg je nog meer van die beesten.![]()
ow nee dat zijn kakkerlakken
Ik heb geen zin meer.
ik ben het ook met de krak eens, als ze in mijn territorium komenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zolang ze bij mij vandaan blijven, heb ik er geen moeite mee.
ik probeer ze meestal nog vriendelijk mijn huis uit te zetten.quote:Op maandag 5 juni 2023 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik ben het ook met de krak eens, als ze in mijn territorium komen
Naja, krekels komen niet binnen hier. Voor bijen en wespen ben ik banger dan zij voor mij. Muggen negeer ik gewoon. Ze brommen maar een eind wegquote:Op maandag 5 juni 2023 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik probeer ze meestal nog vriendelijk mijn huis uit te zetten.
vliegen, muggen en wespen moeten allemaal dood.
nee, muggen negeer ik niet, want ik weet dat zodra ik rustig in bed lig en bijna slaap, dat ze dan beginnen met zoemen bij mijn orenquote:Op maandag 5 juni 2023 14:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, krekels komen niet binnen hier. Voor bijen en wespen ben ik banger dan zij voor mij. Muggen negeer ik gewoon. Ze brommen maar een eind weg
Verkeerde account Faxiequote:
quote:
nog gekitesurfdingest van het weekend?quote:
Nee johquote:Op maandag 5 juni 2023 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog gekitesurfdingest van het weekend?
Nadeel: mijn neus en ogen jeuken van de hooikoorts.quote:Op maandag 5 juni 2023 17:11 schreef Tegan het volgende:
Nadeel: Warm weer bah.
Voordeel: Een van mijn drie nieuwe zonnebrillen op kunnen doen.
verlof heb ik nietquote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nadeel: geen
Voordeel: verlof met dit weerExtra genieten
Ik nog tot november. Bijna niet werken dit jaarquote:
hoe kom je aan zo veel verlof?quote:Op dinsdag 6 juni 2023 07:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik nog tot november. Bijna niet werken dit jaar
En hoiii
Zwanger zijnquote:
Discriminatie! ik kan helemaal niet zwanger worden.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 08:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zwanger zijn![]()
en overspannen sinds februari, maar dat is al wel bijna 'opgelost'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |