Tis vrijdag he? We gaan er niet te hard in vandaag.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het siert je dat je toast niet hebt verkleind in de TT. Desalniettemin....
[ afbeelding ]
*schuift toast door naar buurmeisje...quote:
Het wordt erg gewaardeerd.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef Barbusse het volgende:
Tis vrijdag he? We gaan er niet te hard in vandaag.
Nomquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*schuift toast door naar buurmeisje...
Ik ken er nog een.quote:
Ooit wel eens gehad?quote:
hoe lang is eventjes?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er nog een.
Maar nog eventjes en dan heb ik een weekje vrij.
Tot een uur of drie.quote:
Bij deze opdrachtgever nog niet vaak.quote:
Hee, jij bent er ook nog!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:08 schreef TaMieke het volgende:
Aardbeien op beschuit met wat suiker is wel lekker.
Verder hoeven aardbeien voor mij ook niet zo. Had gisteren een lepeltje aardbeien cheesecake ijs... vies
ArTiC mag de pot hebben.
Hoe is het met jou?quote:
Dit. Tussendoor al naar de bakker geweest en nu maar even mijn vriezer ontdooienquote:
wat heb je gehaald bij de bakker?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dit. Tussendoor al naar de bakker geweest en nu maar even mijn vriezer ontdooien
Ik ook een drukke weekquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Goed hoor. Beetje lamme week, weinig gedaanVerder wel goed.
En met jou?
Dat klinkt goed. Goed bezigquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook een drukke weekMaar verder in orde, heb het gevoel dat ik weer een kilo of 2 kwijt ben. Wel behoefte aan weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |