Ach, ze zal haar centen wel binnen hebben op haar 55ste.quote:Wat Irene wel gaat doen, is nog niet helemaal duidelijk. Na haar tijd bij RTL 4 stond zij enige tijd onder contract bij SBS6, maar grote nieuwe successen leverde dat niet op. Na weer even bij RTL te zijn opgedoken, zit zij nu thuis, onder de rook van Haarlem. En dat bevalt haar naar eigen zeggen voorlopig prima.
Waarom is "het boek Carlo" klaar?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:34 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat het klaar is met haar...
Niet meer met Carlo willen en nu ook niet meer met Rudolph.
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-van-nog-een-bekende
[..]
Ach, ze zal haar centen wel binnen hebben op haar 55ste.
[ afbeelding ]
Het lijkt erop, dat het gewoon 'geen zin' meer is...quote:
Dat heb ik juist bij Henny Huisman.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet waarom maar krijg bij haar het idee dat ze enorm verzuurd is ofzo, waar ze vroeger nog iets fijns had.
Ik weet wel waarom. Omdat de media haar al tijden zo op die wijze in het licht zet en, ja ik ga het zeggen; afschildert. Ik vind het oprecht een beetje zielig: types als Gordon die het continu over zichzelf afroepen wordt de hand boven het hoofd gehouden, maar iemand als Moors die oprecht geen vlieg kwaad doet (kan niet al teveel in detail treden, maar ik heb in het verleden enkele keren met haar gewerkt), wordt gewoon ordinair afgezeken en vervolgens verweten verzuurd te zijn. Het klopt niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet waarom maar krijg bij haar het idee dat ze enorm verzuurd is ofzo, waar ze vroeger nog iets fijns had.
Ligt aan haar rimpeltjes rond de ogen en mond.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Dit dus. Ze kreeg destijds wel enkele programma's aangeboden, maar in tegenstelling tot een Marieke Elsinga of een Rob Kemps sloeg zij de Alles is Muziek's en Quiz met Ballen-achtige infantiele programma's wel gewoon af. Ze kreeg toen de inval-klus 'Zeesterren', dat was uiteindelijk alsnog een slecht programma. En toen zat het contract erop. Tsja. Kak.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:51 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel vrij zuur hoe het voor haar gelopen is. Zij zat letterlijk vanaf de eerste seconde bij RTL4 en heeft altijd wel populaire programma's gemaakt en ineens was het afgelopen. Viel me nog mee dat ze zich leende voor SBS6 en al die pauperdingen die ze nog heeft gedaan.
Ze heeft al eens een serie voor Omroep Max gemaakt, zo'n programma waarin op de meest recente aflevering van Heel Holland Bakt werd teruggeblikt.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 15:40 schreef rubbereend het volgende:
Over een paar jaar bij Omroep Max, waar Jan Slagter haar binnen haalt als een vakvrouw die breed getalenteerd is
Ach ze is niet bijster getalenteerd. Dat zag je bij de TV kantine ook. Zij was nooit grappig en haar "typetjes" kwamen nooit uit de verf. Carlo was de ster daarin.quote:Op maandag 5 juni 2023 18:51 schreef Guanabana het volgende:
Vind het wel vrij zuur hoe het voor haar gelopen is. Zij zat letterlijk vanaf de eerste seconde bij RTL4 en heeft altijd wel populaire programma's gemaakt en ineens was het afgelopen. Viel me nog mee dat ze zich leende voor SBS6 en al die pauperdingen die ze nog heeft gedaan.
Die styling kan echt niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:14 schreef Eightyone het volgende:
"HEEL VEEL EURO'S!!!!!!"
Die blijven bij haar zo ook wel binnenstromen.
[ afbeelding ]
In principe past haar profiel precies bij een Max of AvroTros. Maar misschien vinden ze het daar geen prettig mens om mee te werken, of houdt juist Irene de boot af vanwege het lagere NPO-salaris.
Al die vriendenloterij meuk is toch een beetje het afvoerputje van je TV-carriere, vind ik. Gemaakt blij lachen in hemeltergende reclamespotjes.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:14 schreef Eightyone het volgende:
"HEEL VEEL EURO'S!!!!!!"
Die blijven bij haar zo ook wel binnenstromen.
[ afbeelding ]
In principe past haar profiel precies bij een Max of AvroTros. Maar misschien vinden ze het daar geen prettig mens om mee te werken, of houdt juist Irene de boot af vanwege het lagere NPO-salaris.
Yep, zie ook:quote:Op donderdag 15 juni 2023 14:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Al die vriendenloterij meuk is toch een beetje het afvoerputje van je TV-carriere, vind ik. Gemaakt blij lachen in hemeltergende reclamespotjes.
Niet om het een of ander, maar het lachertje van de week was een poosje terug dat Irene bij Alles is Muziek helemaal losging op een sjoelbak.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 17:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dit dus. Ze kreeg destijds wel enkele programma's aangeboden, maar in tegenstelling tot een Marieke Elsinga of een Rob Kemps sloeg zij de Alles is Muziek's en Quiz met Ballen-achtige infantiele programma's wel gewoon af. Ze kreeg toen de inval-klus 'Zeesterren', dat was uiteindelijk alsnog een slecht programma. En toen zat het contract erop. Tsja. Kak.
Bij SBS hoopte ze vooral de programma's te maken die zíj wilde maken voor een groot publiek (ik noem bijvoorbeeld een Naar Bed Met Irene). Helaas kwamen daar wel de infantiele spelletjes zoals 'De Vreemde Eend' en 'De Perfecte Vraag', talentshows als Topper Gezocht, sportshows als 'Vet Fit' of revivals als 'Rudolph en Irene vieren kerst' tegenover te staan als tegenprestatie.
En ook dat vond ik flauw, en nu nog. Was het slim, had ze het moeten doen? Misschien niet, daar ben ik het mee eens. Maar het was een ordinaire schnabbel, en zij wordt afgezeken omdat ze een gast was in een volslagen achterlijk programmaformat. Dat is zo krom als maar zijn kan.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:07 schreef S_E het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar het lachertje van de week was een poosje terug dat Irene bij Alles is Muziek helemaal losging op een sjoelbak.
Tja zo wanhopig voor aandacht dat ze alles doen om voor de camera's te staan.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:07 schreef S_E het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar het lachertje van de week was een poosje terug dat Irene bij Alles is Muziek helemaal losging op een sjoelbak.
Neef uiteindelijk moet de kachel ook branden en de rekeningen betaald worden. Als je geen eigen programma meer hebt, dan maar op een sjoelbak slaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 15:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Tja zo wanhopig voor aandacht dat ze alles doen om voor de camera's te staan.
Chantal Janzen is next
Dat zal allemaal wel, maar ik doelde op jouw stelling dat Irene Moors de aanbiedingen om in kulprogramma's -waaronder Alles is Muziek- op te treden heeft afgeslagen. En dat klopt niet.quote:Op maandag 19 juni 2023 14:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En ook dat vond ik flauw, en nu nog. Was het slim, had ze het moeten doen? Misschien niet, daar ben ik het mee eens. Maar het was een ordinaire schnabbel, en zij wordt afgezeken omdat ze een gast was in een volslagen achterlijk programmaformat. Dat is zo krom als maar zijn kan.
Er zou eens een database moeten komen van alle idiote schnabbels die alle andere BN'ers door de jaren hebben gedaan op braderieën, feesten, evenementen in het land en noem maar op.
Excuus, begreep ik je verkeerd. Daarmee bedoelde ik te zeggen: zij sloeg dus de aanbiedingen om dit soort programma's te presenteren af, dus nog niet eens de eenmalige deelname aan zo'n spel. Maar dat is weer een heel andere discussie, want op dit moment is er gewoon een wildgroei aan debiliserende formats die meteen zonder pardon op zender gaan.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:37 schreef S_E het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar ik doelde op jouw stelling dat Irene Moors de aanbiedingen om in kulprogramma's -waaronder Alles is Muziek- op te treden heeft afgeslagen. En dat klopt niet.
True, ze hebben geen skills die bruikbaar zijn in de maatschappij.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:32 schreef SayLWay het volgende:
[..]
Neef uiteindelijk moet de kachel ook branden en de rekeningen betaald worden. Als je geen eigen programma meer hebt, dan maar op een sjoelbak slaan.
Het intereseert Marieke Elsinga en de deelnemers helemaal niets. Het is een paycheck voor hun, ze gaan van paycheck naar paycheck. Daarom floppen al dat soort programma's massaal, het is hetzelfde kunstje keer op keer vertonen.
De kijker spreekt.
Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuwquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet om meteen helemaal 'vroeger was alles beter' te gaan, maar in de 90s zou dit programma nooit voorbij de pilotfase gegaan zijn. Nu komt de pilot al op de buis om de publieke opinie af te tasten. Daar valt ook wat over te zeggen.
Toch werd dit programma zó dramatisch ontvangen dat het nog tijdens de run gruwelijk werd hergemonteerd (Hele onderdelen werden eruit gesneden man!), ingekort en 'burned off'.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.
Nederland heeft meer dom volk/tokkies dan je denkt die dit kijken hoor.
Truequote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuw) en toen was het al een chagrijnig mens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |