abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2023 @ 17:16:17 #31
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_209569664
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet waarom maar krijg bij haar het idee dat ze enorm verzuurd is ofzo, waar ze vroeger nog iets fijns had.
Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuw :P ) en toen was het al een chagrijnig mens
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_209569720
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet om meteen helemaal 'vroeger was alles beter' te gaan, maar in de 90s zou dit programma nooit voorbij de pilotfase gegaan zijn. Nu komt de pilot al op de buis om de publieke opinie af te tasten. Daar valt ook wat over te zeggen.
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.

Nederland heeft meer dom volk/tokkies dan je denkt die dit kijken hoor. ;)
  maandag 19 juni 2023 @ 22:33:53 #33
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_209574127
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.

Nederland heeft meer dom volk/tokkies dan je denkt die dit kijken hoor. ;)
Toch werd dit programma zó dramatisch ontvangen dat het nog tijdens de run gruwelijk werd hergemonteerd (Hele onderdelen werden eruit gesneden man!), ingekort en 'burned off'.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_209895484
quote:
19s.gif Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuw :P ) en toen was het al een chagrijnig mens
True
Als er geen camera op staat heeft ze een zure kop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')