Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuwquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:10 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet waarom maar krijg bij haar het idee dat ze enorm verzuurd is ofzo, waar ze vroeger nog iets fijns had.
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 16:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
Niet om meteen helemaal 'vroeger was alles beter' te gaan, maar in de 90s zou dit programma nooit voorbij de pilotfase gegaan zijn. Nu komt de pilot al op de buis om de publieke opinie af te tasten. Daar valt ook wat over te zeggen.
Toch werd dit programma zó dramatisch ontvangen dat het nog tijdens de run gruwelijk werd hergemonteerd (Hele onderdelen werden eruit gesneden man!), ingekort en 'burned off'.quote:Op maandag 19 juni 2023 17:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Onzin vergelijking. In de jaren 90 waren er veel minder zender en zendtijd om te vullen. Tijden veranderen en de noodzaak om bagger tv te produceren voor een massa is nou eenmaal daar.
Nederland heeft meer dom volk/tokkies dan je denkt die dit kijken hoor.
Truequote:Op maandag 19 juni 2023 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Ze was op mijn school toen ik in de brugklas zat (net deze eeuw) en toen was het al een chagrijnig mens
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |