quote:Op donderdag 15 juni 2023 23:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Nog één keer, want blij met de ruimte.![]()
[ afbeelding ]
Goed zo, lekker jezelf de kans geven om te wennen aan je vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht ga vandaag naar de stad, maar ben zo uitgeput dat ik het uitstel. Lekker boven zitten, zo nu en dan wat schetsen en verder niks
Ja zeker weten.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed zo, lekker jezelf de kans geven om te wennen aan je vrijwilligerswerk.
Goedemorgen, hier is het bewolktquote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dameslijkt een zonnig en warm weekend te worden.
quote:
Morguh damesquote:Op zaterdag 17 juni 2023 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Hier is het ook grijs en grauw, maar er is idd zon en warmte voorspeld. Dus afwachten maar!
Straks mijn vrijwilligersjob en daarna boodschappen. Nu eerst rustig wakker worden met een kop koffie
Dat is minder... keek even naar de voorspelling. Hier wordt het benauwd. Bewolkt en warmquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Morguh dames
O hier schijnt de zon volop heb de achterkant helaas al weer dicht moeten doen.
Had nog niet op buienradar gekeken. Moet er ook niet aan denken dat het benauwd gaat wordenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is minder... keek even naar de voorspelling. Hier wordt het benauwd. Bewolkt en warm
Klinkt als een goede dagquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier stofzuigen en dweilen.
Boodschappen doen en daarna bakken.
Eventueel borduren om vanavond F1 te gaan kijken.
Naja 25 graden en wolken = benauwd weerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had nog niet op buienradar gekeken. Moet er ook niet aan denken dat het benauwd gaat worden
Is de race vanavond al?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hier stofzuigen en dweilen.
Boodschappen doen en daarna bakken.
Eventueel borduren om vanavond F1 te gaan kijken.
ALs het geregend heeft en het wordt dan zo warm dan hebben we het viesbenauwdquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dagWat ga je bakken?
En borduren is lekker en veel plezier met F1
[..]
Naja 25 graden en wolken = benauwd weer
VT3 en Kwalificatie is vanavondquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is de race vanavond al?
Boodschappen moet ik ook nog doen wil een beetje op tijd gaan dan is he tnog niet zo druk
Nanaimo bars ga ik maken uit de bakatlas.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt als een goede dagWat ga je bakken?
En borduren is lekker en veel plezier met F1
[..]
Naja 25 graden en wolken = benauwd weer
O, die kijk ik nooit eigenlijk, keek altijd alleen de racequote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT3 en Kwalificatie is vanavond
[..]
Nanaimo bars ga ik maken uit de bakatlas.
Met borduren ben ik bezig met tijger in het water. Alleen het gezicht van die tijger heeft veel conffetti, waardoor het lang duurt voordat ik de eerste pagina af heb.
Ik heb F1tv, dus het kost me 65 euro per jaar en is goedkoper dan viaplay voor alleen de F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, die kijk ik nooit eigenlijk, keek altijd alleen de race
Sinds het over is naar viaplay niet meer gekeken op die enkele na die je gratis kon kijken
Nooit van gehoord, maar veel bakplezier! Wil je een foto delen hier als het af is? #nieuwsgierigquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
VT3 en Kwalificatie is vanavond
[..]
Nanaimo bars ga ik maken uit de bakatlas.
Met borduren ben ik bezig met tijger in het water. Alleen het gezicht van die tijger heeft veel conffetti, waardoor het lang duurt voordat ik de eerste pagina af heb.
Ik heb op de telpatroon gezien als ik het gezicht af heb, dat ik dan meer grote stukken kan bordurenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar veel bakplezier! Wil je een foto delen hier als het af is? #nieuwsgierig
Confetti borduren is zowel leuk als stomHet leuke is de afwisseling, alleen gaat zoooo traag.
Moet mijn zoon even bellen mocht mee kijken op zijn accountquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb F1tv, dus het kost me 65 euro per jaar en is goedkoper dan viaplay voor alleen de F1.
Dat is ook wel leuk !quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb op de telpatroon gezien als ik het gezicht af heb, dat ik dan meer grote stukken kan borduren
Haha het is ook geen leuke televisiequote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet mijn zoon even bellen mocht mee kijken op zijn account
Maar vergeet dat steeds ben er helemaal uit
Nee hoor, jij hoeft nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha het is ook geen leuke televisie
(grapje, vooral van genieten als ik maar niet hoef)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |