abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209453469
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 10:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, nee, natuurlijk is het nergens op gebaseerd. Het is een poging tot beschimpen om critici op een bepaalde manier te kunnen wegzetten. In links en progressieve hoek (zie ook de duimpjes op die post) is dat een manier waarmee men kritiek op de LHBTI-onderwerpen probeert te pareren. Dit in plaats van met goede tegenargumenten op de gegeven kritiek te komen.

Zulke mensen hebben het eens nodig om een paar van die boze Armeense ouders tegen te komen uit LA, kijken want er dan zou gebeuren als ze die gaat betichten van 'onzekerheid' omdat zij zich verzetten tegen het indoctrineren van hun kinderen.
Wat gaan die Armeniërs dan doen.

En wat voor indoctrinatie bedoel je.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:35:04 #127
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_209453546
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pride gaat over dat je het recht hebt op je eigen identiteit.
Dus ook white.
White pride best pride. :7
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_209453557
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:26 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pride gaat over dat je het recht hebt op je eigen identiteit.
Dus ook white.
Waar is de blanke huidskleur in de pride vlag dan?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 15:40:09 #129
459912 FlippingCoin
pi_209453599
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Zit er niet in, van hetero's en cisgenders ook niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_209454043
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:35 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Het is niet zo dat elke kleur in de regenboogvlag voor een specifieke groep of etniciteit staat.

Wat betekenen de kleuren van de regenboog vlag? Rood staat voor leven, oranje voor geneeskracht, geel voor zonlicht, groen voor natuur, blauw voor sereenheid en violet voor karakter.

Naast de regenboogvlag heb je tegenwoordig ook de Progress vlag, dat is een samenvoeging met de transpridevlag, een bruine streep tegen de onderdrukking en een zwarte streep voor de aidsslachtoffers.
pi_209454050
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 15:40 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Zit er niet in, van hetero's en cisgenders ook niet.
Van homo's ook niet, etc. etc.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:27:10 #132
459912 FlippingCoin
pi_209454069
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:25 schreef Wantie het volgende:

[..]
Van homo's ook niet, etc. etc.
Wel toch? :?
pi_209454096
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Wel toch? :?
Welke kleur dan?
  vrijdag 9 juni 2023 @ 16:32:11 #134
459912 FlippingCoin
pi_209454125
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke kleur dan?
Transgenders blauw/roze, poc brown/black gays regenboog?
pi_209454154
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:32 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Transgenders blauw/roze, poc brown/black gays regenboog?
De driehoek die nu in de vlag zit komt door de samenvoeging met de transpridevlag, met daarbij bruin en zwart, die symbool staan voor de onderdrukking en aidsslachtoffers.

Er zit geen specifieke kleur in die bijvoorbeeld staat voor homo's, of voor Aziaten, Afrikanen, of whatever.
De kleuren van de regenboog betekenen het volgende: Rood staat voor leven, oranje voor geneeskracht, geel voor zonlicht, groen voor natuur, blauw voor sereenheid en violet voor karakter.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 17:26:18 #136
459912 FlippingCoin
pi_209454718
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
De driehoek die nu in de vlag zit komt door de samenvoeging met de transpridevlag, met daarbij bruin en zwart, die symbool staan voor de onderdrukking en aidsslachtoffers.

Er zit geen specifieke kleur in die bijvoorbeeld staat voor homo's, of voor Aziaten, Afrikanen, of whatever.
De kleuren van de regenboog betekenen het volgende: Rood staat voor leven, oranje voor geneeskracht, geel voor zonlicht, groen voor natuur, blauw voor sereenheid en violet voor karakter.
Nou ik lees wat anders maar zal wel.

Regenboogvlag zal wel niks met homo's te maken hebben
pi_209454954
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2023 23:33 schreef Confetti het volgende:
Voor deze gekte moet een drastische oplossing worden gezocht binnen nieuwe wettelijke kaders. Er moet toch een moment komen dat de grote zwijgende stille meerderheid zegt: genoeg met jullie freakshow.
Het zal me jeuken of ze een freakshow willen. Er schijnen ook mensen te zijn die dieren in gevangenschap echt een dagje uit vinden en dan met een lulverhaal aankomen dat het voor een fokprogramma is. :D
Wat ik niet begrijp is dat overheden er zo druk mee zijn maar ook bedrijven die opeens regenboosbusjes hebben. Gut, ga gewoon lekker in je queer gym squatten. Nobody cares. You do you and doe het vooral samen. Dat dit zelfs zo kapitalistisch uitgemelkt moet worden door maar wat knullig mee te wapperen kan ik echt niet bij.

Maar wapperze verder. Vreet er geen boterham minder om.
Go hard or go home
pi_209454975
Misschien dat ik wel een omgekeerde regenboog vlag ga ophangen maar die lijkt dan nog steeds op een regenboog. Dan lijk ik voor te zijn maar ben ik stiekem anti woke. Statements are being made.
Go hard or go home
pi_209454976
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209454987
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:50 schreef Noek het volgende:

[..]
Het zal me jeuken of ze een freakshow willen. Er schijnen ook mensen te zijn die dieren in gevangenschap echt een dagje uit vinden en dan met een lulverhaal aankomen dat het voor een fokprogramma is. :D
Wat ik niet begrijp is dat overheden er zo druk mee zijn maar ook bedrijven die opeens regenboosbusjes hebben. Gut, ga gewoon lekker in je queer gym squatten. Nobody cares. You do you and doe het vooral samen. Dat dit zelfs zo kapitalistisch uitgemelkt moet worden door maar wat knullig mee te wapperen kan ik echt niet bij.

Maar wapperze verder. Vreet er geen boterham minder om.
Heeft allemaal te maken met ESG en DEI, als je daar niet in me gaat investeren sommige machtige bedrijven als bv blackrock en vanguard niet meer in je.
pi_209455131
Dit heeft de potentie om flink te escaleren

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_209455208
quote:
16s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:26 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou ik lees wat anders maar zal wel.

Regenboogvlag zal wel niks met homo's te maken hebben
Nou, het probleem is dat sommigen denken dat die kleuren voor bepaalde groepen staan. En dat is niet zo .
pi_209455237
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 17:54 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Sneu voor kinderen uit die gemeenschap die homoseksueel zijn.
pi_209455255
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 16:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is niet zo dat elke kleur in de regenboogvlag voor een specifieke groep of etniciteit staat.

Wat betekenen de kleuren van de regenboog vlag? Rood staat voor leven, oranje voor geneeskracht, geel voor zonlicht, groen voor natuur, blauw voor sereenheid en violet voor karakter.

Naast de regenboogvlag heb je tegenwoordig ook de Progress vlag, dat is een samenvoeging met de transpridevlag, een bruine streep tegen de onderdrukking en een zwarte streep voor de aidsslachtoffers.
Lol
En daar hebben mensen echt op zitten broeden hè.
“We moeten nog iets met aids..”
“Ja, is ook. Zwarte streep erdoor.”
*stil*
Mooi! O+
Go hard or go home
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:22:55 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209455258
quote:
[ twitter ]
Wat zullen dit soort beelden sommigen toch frustreren. Daar gaat de utopie van transgenders, homo's en moslims die zij aan zij strijden, als onderdrukte minderheden, tegen het vermeende heteronormatieve, blanke patriarchaat.

Het blijft daarom een lastige spagaat om en pro-migraten/moslims zijn en pro-LHBTQ te zijn. Iedereen keer blijft dat dit alleen maar botst. Je kunt ook gewoon niet verwachten dat mensen uit oerconservatieve landen in het Westen ineens radicaal progressief gedachtegoed gaan omarmen of het accepteren dat dit hun kinderen wordt voorgeschoteld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209455262
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:22 schreef Noek het volgende:

[..]
Lol
En daar hebben mensen echt op zitten broeden hè.
“We moeten nog iets met aids..”
“Ja, is ook. Zwarte streep erdoor.”
*stil*
Mooi! O+
Ja, wat mij betreft was die regenboog voldoende geweest.
Maar tijden veranderen.
pi_209455270
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:22 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat zullen dit soort beelden sommigen toch frustreren. Daar gaat de utopie van transgenders, homo's en moslims die zij aan zij strijden, als onderdrukte minderheden, tegen het vermeende heteronormatieve, blanke patriarchaat.

Het blijft daarom een lastige spagaat om en pro-migraten/moslims zijn en pro-LHBTQ te zijn. Iedereen keer blijft dat dit alleen maar botst. Je kunt ook gewoon niet verwachten dat mensen uit oerconservatieve landen in het Westen ineens radicaal progressief gedachtegoed gaan omarmen of het accepteren dat dit hun kinderen wordt voorgeschoteld.
Gelukkig zijn er nog rechts conservatieven die moslims in het westen verwelkomen en ze steunen in hun afkeer richting LGBTwhatever.
  vrijdag 9 juni 2023 @ 18:26:32 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209455289
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:23 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, wat mij betreft was die regenboog voldoende geweest.
Maar tijden veranderen.
Het is ook gewoon bespottelijk dat er twee strepen bijzitten voor huidskleur. Net zoiets alsof de oorspronkelijke regenboogvlag niet voor homo's en lesbiennes van kleur was. Wat een onzin zeg. Het is nu ook een hele lelijke vlag, helemaal de variant met de interseks symboliek erbij. Jammer eigenlijk wel, de originele regenboogvlag was nog best wel mooi.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_209455317
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 juni 2023 18:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is ook gewoon bespottelijk dat er twee strepen bijzitten voor huidskleur.
Welke zijn dat dan?

quote:
Net zoiets alsof de oorspronkelijke regenboogvlag niet voor homo's en lesbiennes van kleur was. Wat een onzin zeg. Het is nu ook een hele lelijke vlag, helemaal de variant met de interseks symboliek erbij. Jammer eigenlijk wel, de originele regenboogvlag was nog best wel mooi.
Ja, de originele vind ik ook meer hebben.
Maar ik word oud denk ik.
Mijn schoonzus hangt met trots de nieuwe buiten.
pi_209455320
quote:
[ twitter ]
En die Arabische kids zo van:”Ja maar wij hebben die vlaggetjes toch gekocht!” :(
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')