SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
Dan tobben ze er maar mee aan.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar wat is er dan morgen geregeld als er weer een storing is? Oprechte vraag.
Dan wordt je in groepjes opgedeeld, en krijg je 88 opdrachten.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:54 schreef livelink het volgende:
En ik weet nog steeds niet wat Crazy88 is.
Veel plezier dan vandaag. Ik hoop dat je niet gepierced of onder de tattoos thuis komt vanavond.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan wordt je in groepjes opgedeeld, en krijg je 88 opdrachten.
Van hele simpele zoals: maak een foto van een hond, tot een opdracht als: laat een tattoo van het bedrijfslogo zetten.
Hoe moeilijker de opdracht die je hebt uitgevoerd, hoe meer punten je krijgt.
Degene die de meest punten krijgt, wint.
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 05:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier dan vandaag. Ik hoop dat je niet gepierced of onder de tattoos thuis komt vanavond.
Groepsdruk is de ergste drukquote:Op vrijdag 2 juni 2023 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is allemaal vrijwillig, dus dat zal wel meevallen.
Maar dank je wel.
Daar heb ik geen last van. Misschien kan ik anderen onder druk zetten.quote:
Goedemorgen.... Is de koffie nodig ja?quote:
Ja best welquote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.... Is de koffie nodig ja?
Dank je.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 08:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja best wel
Veel plezier met de 88 opdrachten vanmiddag
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:08 schreef brother52 het volgende:
De eerste opdracht was: Maak een kwarktaart?
Goedemorgen
Goedemorgen.quote:
Nee, just me is begin dit jaar overleden.quote:
Waarom had ik dit voorgevoel al… wat sneu..quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
[..]
Nee, just me is begin dit jaar overleden.
Ja, helaas wel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:56 schreef Charz het volgende:
[..]
Waarom had ik dit voorgevoel al… wat sneu..
RIP oma vd kabouters :’( Was ze ziek?
Goedemorgen Melting. Wat is de raarste opdracht die je gisteren daadwerkelijk hebt gedaan?quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Wat is de raarste opdracht die je gisteren daadwerkelijk hebt gedaan?
Goedemorgen MadMaster. Dat is de eerste keer dat ik je hoor over rugby volgens mij? Zelfde club?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rugby en honkbal vandaag.
En veel zon. Prima combinatie…
Goedemorgen!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:52 schreef MadMaster het volgende:
Rugby en honkbal vandaag.
En veel zon. Prima combinatie…
Goedemorgen!
Goed bezig. Zo blij dat we van dergelijke issues af zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:00 schreef livelink het volgende:
Wij hebben gisteren de kruipruimte laten isoleren. Nu nog de tuindeuren vervangen en dan zijn we klaar voor de volgende winter en doen we even helemaal niks meer.
Nee, niet dezelfde club.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Dat is de eerste keer dat ik je hoor over rugby volgens mij? Zelfde club?
Veel plezier vandaag en geniet van de zon!
Cool. Heb je ook al een Haka van een Nieuw-Zeelandse team gezien?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet dezelfde club.
We wonen vlak naast het nationale rugby stadion, waar dit weekend het internationale Amsterdam 7's toernooi gehouden wordt: https://www.amsterdamrugby7s.com/
Als buurtbewoners hebben we vrijkaarten gekregen.
Net een paar wedstrijden gezien, het gaat er stevig aan toe.
Wel leuk om te kijken, zelfs uit Nieuw Zeeland en Zuid Afrika zijn er teams.
En de dames van Kazachstan verdenk ik van anabolen, daar zit weinig vrouwelijks nog in…
Nu even eten en dan naar het honkbal… ⚾
Wow, die is mooi groot. Lijkt me heel erg leuk om mee bezig te zijn als je er gevoel voor hebt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed bezig. Zo blij dat we van dergelijke issues af zijn.
Nu de tuin, we hebben deze kas besteld https://www.praxis.nl/tui(...)x365x269-cm/10064552. Duurt nog wel lang voordat die komt te staan hoor, maar de 2 grote dozen passen prima in de garage en er zat nu korting op.
De dag dat onze vaatwasser het begaf (in coronatijd)heb ik direct de lokale witgoedzaak gebeld en een nieuwe geregeld. We hebben in de tussentijd de vaat opgespaard, ik ga echt niet met de hand afwassen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:36 schreef livelink het volgende:
Mijn afwasmachine is al meer dan een week kapot, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om een nieuwe te kopen. Het voelt ineens als een overbodige, dure luxe.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De dag dat onze vaatwasser het begaf (in coronatijd)heb ik direct de lokale witgoedzaak gebeld en een nieuwe geregeld. We hebben in de tussentijd de vaat opgespaard, ik ga echt niet met de hand afwassen.
Die kas kan ook dienst doen als buitenverblijf in het vroege voorjaar, maar daar gaan wij ‘m niet voor gebruiken. Wel bewust deze gekozen vanwege z’n uitstraling en vooral hoogte, in veel andere modellen past Symph niet rechtop door de deur en het wordt vooral zijn project voor z’n tomaten.
Net even bij een biologische kwekerij geweest voor wat kruidenplantjes, die gaan vanavond de grond in.
Ik had er eerst ook geen, maar sinds ik er één heb, wil ik niet meer zonder.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:36 schreef livelink het volgende:
Mijn afwasmachine is al meer dan een week kapot, maar heb eigenlijk helemaal geen zin om een nieuwe te kopen. Het voelt ineens als een overbodige, dure luxe.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 13:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Cool. Heb je ook al een Haka van een Nieuw-Zeelandse team gezien?
Ja, beginnersfoutje zullen we maar denken.quote:
Dat is nog eens een binnenkomer.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
Vaya con dios - What's a man without a woman
Zo hoor je nog eens iets anders dan Purple rain.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:12 schreef livelink het volgende:
Je hebt je obcure Prince-playlist uit de kast getrokken de laatste weken.
Hij is wel eng mager hier. Of ik ben jaloers, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
En als het klinkt als Prince....
[ afbeelding ]
Hij was niet gezond.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is wel eng mager hier. Of ik ben jaloers, dat kan natuurlijk ook.
Hij is inmiddels weer op zijn geboortegewichtquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is wel eng mager hier. Of ik ben jaloers, dat kan natuurlijk ook.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij is inmiddels weer op zijn geboortegewicht
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:16 schreef livelink het volgende:
Slimme meid, die Michaela. Bij zo iemand moet je zo ver mogelijk weg blijven en elke poort gesloten houden.
Ik ben zo blij dat ik nooit op dansles heb gezeten. Die incidentele bruiloft zit ik wel lekker uit.quote:
Ik zelfs twee keer, zou het zo weer doenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit op dansles heb gezeten. Die incidentele bruiloft zit ik wel lekker uit.
Trouwen?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zelfs twee keer, zou het zo weer doen
Ik kan niet eens schuifelen of anderszins dansen. Gelukkig hadden mijn ouders niks met dat: 'het hoort bij de opvoeding'.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zelfs twee keer, zou het zo weer doen
Bij mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan niet eens schuifelen of anderszins dansen. Gelukkig hadden mijn ouders niks met dat: 'het hoort bij de opvoeding'.
Maar dat hij dat nu dan weer zo zou doen.quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar dat hij dat nu dan weer zo zou doen.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond dansles niet boeiend, zat de hele tijd aan de kant door een tekort aan jongens.Totdat iemand haar broer en zijn vriend meenam en ik met die vriend ging dansen. Ik heb nog aan wat vriendinnen aangeboden dat ik ‘m wel wilde delen, maar dat hoefde niet. Heb me toen elke dansles goed vermaakt, we konden er geen hout van en hij verloor regelmatig een schoen en dan kregen we weer de slappe lach
Vanavond is er vuurwerk in ons dorpje, dus wij pakken Oud & Nieuw ook maar meteen mee.quote:
Nog steeds geen idee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
12 weken
4 piekpositie
1970
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond is er vuurwerk in ons dorpje, dus wij pakken Oud & Nieuw ook maar meteen mee.
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond is er vuurwerk in ons dorpje, dus wij pakken Oud & Nieuw ook maar meteen mee.
Daarom alleen gourmetten bij je schoonouders…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk die lucht in je huis![]()
Goedenavond
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom alleen gourmetten bij je schoonouders…
Ddm schudt nee, dus ik denk dat dat niet doorgaatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom alleen gourmetten bij je schoonouders…
Ik heb wat problemen met de bluetooth, dus ben nog maar half aanwezig…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:35 schreef livelink het volgende:
Goedenavond zorro en MadMaster![]()
Fijn dat jullie er zijn!
Ik heb altijd problemen met bluetooth. Ik doe echt alles bedraad.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wat problemen met de bluetooth, dus ben nog maar half aanwezig…
We hebben de tv ook bedraad, wel zo fijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met bluetooth. Ik doe echt alles bedraad.
Het meeste gaat hier draadloos, via het Wifi netwerk.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb altijd problemen met bluetooth. Ik doe echt alles bedraad.
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is dit voor fantasie bezetting?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Even een pauze muziekje tussendoor, totdat de bluetooth het weer doet…
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:41 schreef MadMaster het volgende:
Even een pauze muziekje tussendoor, totdat de bluetooth het weer doet…
Ik dacht dat het als quizvraag bedoeld was.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik dat wist, dan had ik mijn vraag niet gesteld…
Liefje uit een achterstandswijk, vermoed ik.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij Back Street Luv?
Ik moet dan aan goedkope prostitutie denken.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Wat moet ik me voorstellen bij Back Street Luv?
Dat heb ik wel vaker met Luvquote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet dan aan goedkope prostitutie denken.
Ik zat meer aan dit te denken:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Liefje uit een achterstandswijk, vermoed ik.
Maak je niet zo druk....... het is zaterdagavond!quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Mijn hemel, mijn bluetooth valt spontaan weer uit…
Snap ikquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:06 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn geen woorden voorquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:07 schreef livelink het volgende:
Dit is het einde, dat doet de deur dicht....
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:08 schreef livelink het volgende:
Elaine Page en Barbara Dickinson - I know him so well
Oh ja, The Offspring. Daar zocht ik inderdaad naar.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is zo'n liedje, waarbij je even je frustratie eruit kan schreeuwen.
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Gevonden: the ballad of the green berets
Ik ken die Ingmar niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:37 schreef Symphonic het volgende:
George ging slapen in zijn kleren
En werd wakker in de here
(Vrij naar Ingmar Heytze)
Ik dan weer wel, maar da’s als langdurig inwoner van Utrecht dan ook niet zo gek. Ik weet zelfs een muur aan te wijzen waar een gedicht van hem op staatquote:
Ik heb ooit zijn eerste bundel gekocht in de academie voor schone kunstenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:39 schreef livelink het volgende:
Ingmar is ook wel eens dichter des vaderlands geweest volgens mij.
Klopt, hij was ook geen dichter des vaderlands, maar Utrechtse stadsdichter.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het altijd fascinerend dat Ingmar niet echt buiten Utrecht kwam, de Bilt was volgens mij op het randje.
Ben ook wel eens bij een voordracht van hem geweest. Bijzonder type.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, hij was ook geen dichter des vaderlands, maar Utrechtse stadsdichter.
Wist ik niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ah, dat was de voorloper, later werden ze de Gypsy Kings
Weer iets geleerd. Op 1 mei inderdaad, lees ik nu. Toch nog 84 geworden.quote:
Welkom terug.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug.
De feestavond is in het nabijgelegen plaatsje is ruk…
Mooi, dan kan jij het van mij overnemen. Ik ga slapenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:56 schreef MadMaster het volgende:
En weer terug.
De feestavond is in het nabijgelegen plaatsje is ruk…
Ik heb een flinke bel whisky ingeschonken om de kater van het feest te verdrijven…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.![]()
Jammer dat het feestje tegenviel.
Dan thuis maar iets lekkers nemen.
Hallo, doei!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mooi, dan kan jij het van mij overnemen. Ik ga slapen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat doe je goed.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een flinke bel whisky ingeschonken om de kater van het feest te verdrijven…
Dat klinkt afschuwelijkquote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Ben wat gaar na bijna 10 uur buiten zijn.
Hebben ze op dat feest ook nog Flemming en Antoon die daar staan te kwelen.
Ben er 5 minuten geweest…
quote:
Noem je Symph nou een zoute hond?quote:
Volgens mij is het ook aardig afgekoeld inmiddels?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Het houdt niet op.... niet vanzelf.....quote:Op zaterdag 3 juni 2023 22:59 schreef MadMaster het volgende:
Woef NaClquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Noem je Symph nou een zoute hond?
[ afbeelding ]
Dat klonk inderdaad afschuwelijk.quote:
Best lekker toch? Kan je zien als een complimentquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Noem je Symph nou een zoute hond?
[ afbeelding ]
Ja, maar het is nog prima te doen buiten met een dun jasje aan…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook aardig afgekoeld inmiddels?
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Best lekker toch? Kan je zien als een compliment
[ afbeelding ]
Van links naar rechts…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat klonk inderdaad afschuwelijk.
Had daar ook vrijkaarten voor gekregen, maar had geen idee wat er kwam.
Morgen Peter Beense, Wolter Kroes en nog wat van die kwezels…
Als iemand een kaartje wil hebben, gratis, stuur maar een DM…
Het lallende dekbedovertrek.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Van links naar rechts…
Peeeeeeeeeeeeeeteeeeeeeeeeeeeeeeeeer Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeense (en dat is dan alleen nog maar zijn linkerbeen)
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lallende dekbedovertrek.
Die man heeft een dusdanige omvang dat z'n moeder van een Ajax dekbedovertrek een shirt voor hem gemaakt heeft. Althans, dat hebben wij er van gemaakt…
[..]
Die man heeft een dusdanige omvang dat z'n moeder van een Ajax dekbedovertrek een shirt voor hem gemaakt heeft. Althans, dat hebben wij er van gemaakt…
[..]
Ik vind eigenlijk dat Joran van der Sloot zonder het onderwerp van dit nummer op 10 kilometer hoogte uit het vliegtuig moet worden gezet op weg naar Amerikaquote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Joran van der Sloot zonder het onderwerp van dit nummer op 10 kilometer hoogte uit het vliegtuig moet worden gezet op weg naar Amerika
Ik gun 'm wel een tijdje tussen de echte gangsters van de USA…quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat Joran van der Sloot zonder het onderwerp van dit nummer op 10 kilometer hoogte uit het vliegtuig moet worden gezet op weg naar Amerika
Dat kan ook heel gezellig zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun 'm wel een tijdje tussen de echte gangsters van de USA…
Ook leukquote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun 'm wel een tijdje tussen de echte gangsters van de USA…
quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:15 schreef livelink het volgende:
Ik schenk net mijn 3e wijntje van vanavond in. Lang geleden dat ik zoveel heb gedronken op 1 avond.
Dit is voor mij het ultieme zomernummer. Uitermate geschikt voor een klamme hittegolfavond.quote:
Vandaar dat de wijn goed smaakt.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is voor mij het ultieme zomernummer. Uitermate geschikt voor een klamme hittegolfavond.
Ja, best wel. Hoewel ik het nu niet meer warm heb hoor. Daar helpt het wijntje ook goed voor.quote:
Ajetoo!quote:Op zaterdag 3 juni 2023 23:29 schreef Symphonic het volgende:
En ook een mooie afsluiter voor mij.
Dank Melting! Fijne show weer![]()
Fijne avond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |