Neem aan in de buurt van de Grote en de Kleine bergquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Eindhoven
Stadsdeel
Bergen
Werkelijk waar geen flauw idee
Ik zou het niet weten. Volgens mij is @Pisces29 heel erg bekend in het Zuiden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem aan in de buurt van de Grote en de Kleine berg
Ja, maar ze ziet er wat saai en afstandelijk uit. Niet woest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Data consultant
Net zo sexloos als haar voorkomen
(Terwijl ze wel leuk oogt.)
Zeker. Parkeren bij het NAC stadion voor de rijlessen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Volgens mij is @:Pisces29 heel erg bekend in het Zuiden.
Dit klinkt heel foutquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Parkeren bij het NAC stadion voor de rijlessen.
Iets ten zuiden van Duindorp.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Eindhoven
Stadsdeel
Bergen
Werkelijk waar geen flauw idee
ANWB 5 daagse cursusquote:
Zolang je die grens kunt stellen is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
de grens is 23 flesjes een krat bier is net te veel
Oké, vrolijke Harry.quote:
Jij bent niet zo van het reizuh of wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Rieraahraaizuh
Ja dit onderwerp miste ik al zo erg.
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Pisces29 houdt van wilde verhalen over auto's
Kaart met prikkers.quote:
Even schudden met je kwarktassen en je mocht een rondje meerijden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je naar het noorden van Rome in de wijk Pariolii daar kom je niks anders tegen dan ferraries lamborghinis mazaratisquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.
Nee, op die manier dan weer niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden van Rome in de wijk Pariolii daar kom je niks anders tegen dan ferraries lamborghinis mazaratis
Klinkt berengeilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht zit er een leuke rijke vent voor je tussenquote:
Colorblocking GENOTquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Rood haar en oranje outfit. Wat een heerlijkheid.
Als ie maar geil is en veel geld heeft!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wellicht zit er een leuke rijke vent voor je tussen
Auto’s zijn de nummer twee in je allergielijst?quote:
Ik ben gek op auto’squote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Auto’s zijn de nummer twee in je allergielijst?
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even schudden met je kwarktassen en je mocht een rondje meerijden?Praat eens normaal joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heel saaiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat de golfster wat te saai is voor de voetbalster
Ik heb het gemist. Zit ze in een rolstoel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
Hoe hebben ze haar in het vliegtuigstoel getild?
ze heeft een reet van drie bij driequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Zit ze in een rolstoel?
Spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat de golfster wat te saai is voor de voetbalster
Ach die pareltjes tref je wel vaker in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een reet van drie bij drie
'Data consultant'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Bourgondisch is nog niet gevallen bij de zuiderlingen. Heel bijzonder
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een reet van drie bij drie
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!
Niks mis mee,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |