quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zou ik bij die studie ook doen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Die vorige vrouw zwijmelde echt toen het over vliegen ging.
De kindjes horen er wel bij, heb je dat gehoord?quote:
Dat vind ik echt kindjesachtigquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:40 schreef Joop_W het volgende:
Het woord “kindjes” vind ik echt verschrikkelijk.
Met de drie kindjes zit je ook opgescheeptquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De kindjes horen er wel bij, heb je dat gehoord?
Echt?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met de drie kindjes zit je ook opgescheept
Partner-alimentatiequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:40 schreef DKUp het volgende:
Zit achter de balie van de sportschool
38
Alleenstaande moeder
3 kindjes
Pittig geheel
Niet alleen heel lief
Dirk heeft alles paraat om Kim aan te meldenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Partner-alimentatie
Kinder-alimentatie
Kindertoeslag
Kindgebondenbudget
Kinderbijslag
En op zoek naar een nieuwe sponsor partnerquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Partner-alimentatie
Kinder-alimentatie
Kindertoeslag
Kindgebondenbudget
Kinderbijslag
Kortom een succesnummertje.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Partner-alimentatie
Kinder-alimentatie
Kindertoeslag
Kindgebondenbudget
Kinderbijslag
Maximale Huurtoeslag
Maximale Zorgtoeslag.
Eentje inderdaad en bij drie zal hij niet heel vrolijk van wordenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:42 schreef cherrycoke het volgende:
EEN kind,
nou verassing, ze heeft er drie.
Hij zoekt geen 3 kinderenquote:
Ze passen wel goed bij elkaarquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk zijn deze homo’s een match. Ik vind ze leuk.
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.quote:
Ik vind het maar een tering herriequote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Als voormalig buur van een motorliefhebber ben ik niet zo eens met de stelling dat een motor herrie moet maken.
Tikje jaloezie?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.
Nee.
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef cherrycoke het volgende:
Ik zie het aan je ogen Aaron, hoever sta je verwijdert van een burn-out?
T is dan allemaal wel erg gemaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.
Lijkt wel een stukje Disney. Stukje keta kan ook.
Als ie echt zo slim is gaat ie niet downdaten met Inez.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee zo'n slimme alleskunner. Vreselijk type. Zo iemand die nog nooit gegolfd heeft en dan binnen 3 slagen alles onder controle heeft. Zo iemand die bij party & co alled weet. Zo iemand die altijd net iets beter is met alles. Nee.
Nee.
Heb je bij Disney ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
T is dan allemaal wel erg gemaakt.
Arme Aaron. Hij lijkt me best wel leuk op zich, jammer van dat kind.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij vindt Kim gewoon vreselijk.
Lijkt wel een stukje Disney. Stukje keta kan ook.
Wist je niet dat er in elke koffietent een geldboom groeit?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef cherrycoke het volgende:
in zo een koffietent hoef je natuurlijk geen targets te halen om de boel draaiende te houden.
Vrees niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee.
En over het bedrijfsleven praten alsof je er decennia hebt doorgebracht.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef NoCigar het volgende:
'Nog een keer in mijn leven iets willen' als je drieëntwintig bent
quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vrees niet.
Jij lijkt me ook wel een leuke voor Party & Co.
Met havermelk en dan de hele dag op een kopje koffie daar het internet daar te verbruikenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wie komt er met die quote over koffietentjes en MacBook.
In een korte tijd kan je veel te weten komen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef Joop_W het volgende:
[..]
En over het bedrijfsleven praten alsof je er decennia hebt doorgebracht.
Havermelk is fantastisch.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met havermelk en dan de hele dag op een kopje koffie daar het internet daar te verbruiken
Havermelk is zo gayquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Havermelk is fantastisch.
New York lijkt me ook fabulous.
Dat dan wel weer.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In een korte tijd kan je veel te weten komen.
B L A C K E Dquote:
quote:
quote:
Zwarte koffie is voor rokers en junkiesquote:
Sssssssstquote:
Donderdag theme nightquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Hankster het volgende:
Soraya houdt van lachen. Perfecte aanvulling op deze VROLIJKE uitzending.
Zwart drink je als je echt koffie wilt drinkenquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte koffie is voor rokers en junkies
Ik neem een beetje melk
Dit wordt een beetje persoonlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte koffie is voor rokers en junkies
Ik neem een beetje melk
Ik herinner me er niks vanquote:
Sorry, Joopquote:
Verdommequote:
Wie welke ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen deze twee een koppel worden? Dat zou mijn dag echt maken.
Soraya en die blije manquote:
Jij bent niet roodquote:
Over een maandje B&Bquote:
Jij vindt jezelf een lompe hork?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:01 schreef Hankster het volgende:
Haais zijn wel godverdomme netjes en beleefd. Jaloersmakend.
Wezen elkaar prima af. Netjes netjes.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:01 schreef Hankster het volgende:
Haais zijn wel godverdomme netjes en beleefd. Jaloersmakend.
Zo danquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf een lompe hork?
Leuke jongens waren het.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:03 schreef Hankster het volgende:
[..]
Zo dan
Niet dan? Complimenteren voor het aangaan van het avontuur en voor het gesprek. Wel opvallend voor zulke jonge gasten.
Ze is het ook.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
Corien wil zo seksloos mogelijk overkomen.
Dat is niet mijn indruk laat ik maar zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:04 schreef RamboDirk het volgende:
Corien wil zo seksloos mogelijk overkomen.
lolquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat is niet mijn indruk laat ik maar zeggen.
DNA, maar eigenlijk zijn alle opa’s bonus opa’s, als ze vervelend worden, dan deponeer je ze gewoon weer bij d ouders.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Wat is het verschil tussen opa en bonusopa?
Beter dan de hemel in prijzen en dan Nee zeggen zoals we zo vaak zien.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Betoog van 1000 worden om ja te zeggen
Geef mij die extra biefstuk maarquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
Geen vlees eten want milieu....
[ afbeelding ]
En zijn dat dan lange intense sessies?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:11 schreef RamboDirk het volgende:
Corien kan maar 1 activiteit per dag.
AGENDASEKS.
Geheel afhankelijk van het standje.quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En zijn dat dan lange intense sessies?
Gewoon op z'n hondjesquote:Op donderdag 1 juni 2023 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geheel afhankelijk van het standje.
Jaaaaaquote:Op donderdag 1 juni 2023 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Iedereen is vandaag HAPPY
Hopelijk werkt dat door in de scores
Ga je weer met je moeder uiteten?quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
Tot maandag, morgen ben ik er niet.Fijn weekend allen !
Ciao!quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:18 schreef Gibson88 het volgende:
Tot maandag, morgen ben ik er niet.Fijn weekend allen !
quote:Op donderdag 1 juni 2023 20:20 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nee met vrienden barbecuen en wijn lurken op het dakterras bij een van hen.
Neem aan in de buurt van de Grote en de Kleine bergquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Eindhoven
Stadsdeel
Bergen
Werkelijk waar geen flauw idee
Ik zou het niet weten. Volgens mij is @Pisces29 heel erg bekend in het Zuiden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neem aan in de buurt van de Grote en de Kleine berg
Ja, maar ze ziet er wat saai en afstandelijk uit. Niet woest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Data consultant
Net zo sexloos als haar voorkomen
(Terwijl ze wel leuk oogt.)
Zeker. Parkeren bij het NAC stadion voor de rijlessen.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Volgens mij is @:Pisces29 heel erg bekend in het Zuiden.
Dit klinkt heel foutquote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeker. Parkeren bij het NAC stadion voor de rijlessen.
Iets ten zuiden van Duindorp.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:55 schreef DKUp het volgende:
Eindhoven
Stadsdeel
Bergen
Werkelijk waar geen flauw idee
ANWB 5 daagse cursusquote:
Zolang je die grens kunt stellen is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:58 schreef cherrycoke het volgende:
de grens is 23 flesjes een krat bier is net te veel
Oké, vrolijke Harry.quote:
Jij bent niet zo van het reizuh of wel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:02 schreef DKUp het volgende:
Rieraahraaizuh
Ja dit onderwerp miste ik al zo erg.
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Pisces29 houdt van wilde verhalen over auto's
Kaart met prikkers.quote:
Even schudden met je kwarktassen en je mocht een rondje meerijden?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je naar het noorden van Rome in de wijk Pariolii daar kom je niks anders tegen dan ferraries lamborghinis mazaratisquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vandaag m’n raam opengedraaid toen er een gitzwarte geile Ferrari voorbij kwam rijden.
Nee, op die manier dan weer niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Moet je naar het noorden van Rome in de wijk Pariolii daar kom je niks anders tegen dan ferraries lamborghinis mazaratis
Klinkt berengeilquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wellicht zit er een leuke rijke vent voor je tussenquote:
Colorblocking GENOTquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Rood haar en oranje outfit. Wat een heerlijkheid.
Als ie maar geil is en veel geld heeft!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:08 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Wellicht zit er een leuke rijke vent voor je tussen
Auto’s zijn de nummer twee in je allergielijst?quote:
Ik ben gek op auto’squote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Auto’s zijn de nummer twee in je allergielijst?
Wel met een blokje kaas erbij!quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Even schudden met je kwarktassen en je mocht een rondje meerijden?Praat eens normaal joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Heel saaiquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat de golfster wat te saai is voor de voetbalster
Ik heb het gemist. Zit ze in een rolstoel?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef cherrycoke het volgende:
Hoe hebben ze haar in het vliegtuigstoel getild?
ze heeft een reet van drie bij driequote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het gemist. Zit ze in een rolstoel?
Spreekt me wel aanquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:10 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik denk dat de golfster wat te saai is voor de voetbalster
Ach die pareltjes tref je wel vaker in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een reet van drie bij drie
'Data consultant'quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:11 schreef DKUp het volgende:
Bourgondisch is nog niet gevallen bij de zuiderlingen. Heel bijzonder
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een reet van drie bij drie
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!
Niks mis mee,quote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ff lachen mensen. Iemand met een maatje meer, dat kan natuurlijk niet!
Wel lekker gegetenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 20:15 schreef DKUp het volgende:
Deze eisen en dit gesprek zijn werkelijk waar niet te doen.
Wat een kut date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |