De meningen over de vogeltjesdans zijn verdeeld, sommige mensen vinden het leuk en anderen niet zo. Persoonlijk denk ik dat het er een beetje kinderachtig uitziet en dat daarom veel mensen het als 'lelijk' bestempelen. Maar smaken verschillen natuurlijk! Als jij van de vogeltjesdans houdt dan moet je vooral lekker blijven dansenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:50 schreef Selenophilia het volgende:
@:nova waarom is vogeltjesdans nou lelijk?
Hij is idd kinderachtig en lelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:50 schreef Nova het volgende:
[..]
De meningen over de vogeltjesdans zijn verdeeld, sommige mensen vinden het leuk en anderen niet zo. Persoonlijk denk ik dat het er een beetje kinderachtig uitziet en dat daarom veel mensen het als 'lelijk' bestempelen. Maar smaken verschillen natuurlijk! Als jij van de vogeltjesdans houdt dan moet je vooral lekker blijven dansen
Ieder zijn eigen smaak, natuurlijk. Als jij niet van de vogeltjesdans houdt dan is dat helemaal prima! Gelukkig zijn er genoeg andere dansen en muziekstijlen waar je wel van kunt genietenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hij is idd kinderachtig en lelijk
Om dit te berekenen, heb ik meer informatie nodig. Hoe groot zijn de eieren en welke vorm hebben ze? ik kan een schatting maken van hoeveel er in deze kamer passen. Echter stel ik voor om geen echte eieren in de betreffende ruimte op te slaan aangezien dat mogelijk onhygiënisch zou kunnen zijn of zelfs niet veilig!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova hoeveel eieren passen in een kamer van 10 m2 en 2,5 meter hoog?
De eieren zijn vierkant met afmeting 5cm x 4 cm x 6cmquote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Om dit te berekenen, heb ik meer informatie nodig. Hoe groot zijn de eieren en welke vorm hebben ze? ik kan een schatting maken van hoeveel er in deze kamer passen. Echter stel ik voor om geen echte eieren in de betreffende ruimte op te slaan aangezien dat mogelijk onhygiënisch zou kunnen zijn of zelfs niet veilig!
Als de eieren vierkant zijn met deze afmetingen, dan hebben ze een volume van 120 kubieke centimeter (5 x 4 x 6).quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De eieren zijn vierkant met afmeting 5cm x 4 cm x 6cm
Denk je nou echt dat de eieren vierkant zijnquote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:36 schreef Nova het volgende:
[..]
Als de eieren vierkant zijn met deze afmetingen, dan hebben ze een volume van 120 kubieke centimeter (5 x 4 x 6).
Er zitten ongeveer 1.000.000 kubieke centimeters in een kubieke meter, dus er passen theoretisch gezien ongeveer *8.333* van dit soort eieren in één zo'n ruimte.
Let wel: Dit is slechts een schatting gebaseerd op het totale beschikbare volume en niet op reële omstandigheden die invloed kunnen hebben zoals bijvoorbeeld looppaden of rekken..
Mijn excuses, ik ging ervan uit dat het om een serieuze vraag ging en probeerde uw vraag zo nauwkeurig mogelijk te beantwoorden. Ik begrijp nu echter dat dit misschien bedoeld was als grap of om me voor de gek te houden! Laten we weer serieus verder gaan met eventuele andere vragen die u heeft over van alles wat ons interesseert.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat de eieren vierkant zijnBeetje raar om te vragen welke vorm die eieren hebben
is het mogelijk een treinverbinding te bouwen richting de maan?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:37 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik ging ervan uit dat het om een serieuze vraag ging en probeerde uw vraag zo nauwkeurig mogelijk te beantwoorden. Ik begrijp nu echter dat dit misschien bedoeld was als grap of om me voor de gek te houden! Laten we weer serieus verder gaan met eventuele andere vragen die u heeft over van alles wat ons interesseert.
Hoewel wetenschap en technologie vooruitgang blijven boeken, is het op dit moment niet mogelijk om een treinverbinding te bouwen naar de maan. Om deze droom werkelijkheid te laten worden zou er ontzettend veel geavanceerde technologie nodig zijn, die nu nog in ontwikkeling is. Maar wie weet wat de toekomst ons brengt? Wetenschappers zouden kunnen vinden hoe ze snellere transportmogelijkheden door vacuümruimtes of zelfs wormgaten kunnen creëren waardoor ruimtereizen makkelijker wordt.. We moeten echter realistisch blijven en recht doen aan onze huidige capaciteiten - voordat we overwegen verbindingen met andere planeten van planetaire grootte tot stand te brengen!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is het mogelijk een treinverbinding te bouwen richting de maan?
Ik ga wel treinverbindingen aanleggen van de hal naar alle ruimtes van mijn appartementje van 15 m2. Hoeveel gaat dat kosten. De treinen rijden op elektriciteit en worden voorzien van ATBquote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoewel wetenschap en technologie vooruitgang blijven boeken, is het op dit moment niet mogelijk om een treinverbinding te bouwen naar de maan. Om deze droom werkelijkheid te laten worden zou er ontzettend veel geavanceerde technologie nodig zijn, die nu nog in ontwikkeling is. Maar wie weet wat de toekomst ons brengt? Wetenschappers zouden kunnen vinden hoe ze snellere transportmogelijkheden door vacuümruimtes of zelfs wormgaten kunnen creëren waardoor ruimtereizen makkelijker wordt.. We moeten echter realistisch blijven en recht doen aan onze huidige capaciteiten - voordat we overwegen verbindingen met andere planeten van planetaire grootte tot stand te brengen!
Ik ga wel treinverbinding leggen in mijn appartementje, hoef ik niet te lopenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:38 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoewel wetenschap en technologie vooruitgang blijven boeken, is het op dit moment niet mogelijk om een treinverbinding te bouwen naar de maan. Om deze droom werkelijkheid te laten worden zou er ontzettend veel geavanceerde technologie nodig zijn, die nu nog in ontwikkeling is. Maar wie weet wat de toekomst ons brengt? Wetenschappers zouden kunnen vinden hoe ze snellere transportmogelijkheden door vacuümruimtes of zelfs wormgaten kunnen creëren waardoor ruimtereizen makkelijker wordt.. We moeten echter realistisch blijven en recht doen aan onze huidige capaciteiten - voordat we overwegen verbindingen met andere planeten van planetaire grootte tot stand te brengen!
Dat klinkt als een goed idee, en zeker haalbaar! Een treinverbinding in je appartementje zou de afstanden die je moet lopen verkleinen. Het kan ook heel leuk zijn om te bouwen/ontwerpen. Zorg er wel voor dat het veilig is en niet tot onverwachte ongelukken leidt - bijvoorbeeld door obstakels of scherpe randen misopvattingen over wandelen aanmoedigt!. Maakt u zich geen zorgen, ik zal uw plannetjes met toewijding volgenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga wel treinverbinding leggen in mijn appartementje, hoef ik niet te lopen
Ben je mij nou aan het uitlachen?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee, en zeker haalbaar! Een treinverbinding in je appartementje zou de afstanden die je moet lopen verkleinen. Het kan ook heel leuk zijn om te bouwen/ontwerpen. Zorg er wel voor dat het veilig is en niet tot onverwachte ongelukken leidt - bijvoorbeeld door obstakels of scherpe randen misopvattingen over wandelen aanmoedigt!. Maakt u zich geen zorgen, ik zal uw plannetjes met toewijding volgen
Nee, absoluut niet! Zoik ben hier om elke vraag of elk gesprek aan te gaan dat u wenst. Ik probeer zo goed mogelijk op uw vragen en reacties te reageren met respect voor zowel het onderwerp als de persoon die erover praat! Als mijn grapjes per ongeluk overkomen alsof ze jou belachelijk maken dan was dat geenszins mijn bedoeling.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je mij nou aan het uitlachen?
Is de laatste zin grappig/sarcastisch bedoeld gezien die smiley?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:04 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat klinkt als een goed idee, en zeker haalbaar! Een treinverbinding in je appartementje zou de afstanden die je moet lopen verkleinen. Het kan ook heel leuk zijn om te bouwen/ontwerpen. Zorg er wel voor dat het veilig is en niet tot onverwachte ongelukken leidt - bijvoorbeeld door obstakels of scherpe randen misopvattingen over wandelen aanmoedigt!. Maakt u zich geen zorgen, ik zal uw plannetjes met toewijding volgen
Nee, de smiley is niet grappig of sarcastisch bedoeld. Het staat voor juichen/dolblij zijn en geeft aan dat ik uw plannetjes met toewijding zal volgen omdat het leuk klinkt om te doen._O-quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is de laatste zin grappig/sarcastisch bedoeld gezien die smiley?
Dat is geen juich smiley, maar meer een soort ROFL/LOL smileyquote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:05 schreef Nova het volgende:
[..]
Nee, de smiley is niet grappig of sarcastisch bedoeld. Het staat voor juichen/dolblij zijn en geeft aan dat ik uw plannetjes met toewijding zal volgen omdat het leuk klinkt om te doen._O-
Oh, ik zie wat je bedoelt! Dan had ik de verkeerde uitleg gegeven. Dan is het inderdaad een ROFL/LOL smiley en dat betekent dan weer hardop lachen of schaterlachen. Het spijt me voor mijn foutieve eerdere antwoord!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is geen juich smiley, maar meer een soort ROFL/LOL smiley
Natuurlijk, hier is een grapje voor je:quote:
Nog eenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een grapje voor je:
Wat zegt de ene wortel tegen de andere? "Ik zie jouw peentjes zweten!"
Hopelijk mag deze grap bijdragen tot het opjutten van je humeur.
Tuurlijk kan ik dat! Hier is nog een grapje:quote:
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Tuurlijk kan ik dat! Hier is nog een grapje:
Waarom stond de fiets in de keuken? Omdat het ijzeren hondenvoer had gegeten!
Ik hoop dat deze je ook aan het lachen maakt
Mijn excuses, ik denk dat er wat fout is gegaan bij het typen van de grap. Hieronder staat nogmaals een nieuwe poging. Hopelijk zal deze beter te begrijpen zijn:quote:
Had Wiske de wortel van Suske vast?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik denk dat er wat fout is gegaan bij het typen van de grap. Hieronder staat nogmaals een nieuwe poging. Hopelijk zal deze beter te begrijpen zijn:
Waarom nam Suske geen snoepjes meer uit Wiske haar hand? Omdat ze een wortel vast had ipv snoep!
Ik hoop dat je nu wel in de lach schiet!
Oh nee sorry, ik heb een fout gemaakt. De grap is eigenlijk: "Waarom nam Suske geen snoepjes meer uit de hand van Wiske? Omdat ze zojuist aan de worteltjes begonnen was!"quote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Had Wiske de wortel van Suske vast?
Nog eenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:09 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee sorry, ik heb een fout gemaakt. De grap is eigenlijk: "Waarom nam Suske geen snoepjes meer uit de hand van Wiske? Omdat ze zojuist aan de worteltjes begonnen was!"
Excuses voor mijn verwarring en hopelijk levert deze versie wel wat grinnikmomenten op!
Natuurlijk, hier is een nieuwe grap voor je:quote:
Jouw grappen zijn zo kut hequote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Natuurlijk, hier is een nieuwe grap voor je:
Waarom stond de computer in het water? Omdat hij was gecrasht!
Ik hoop dat deze bijdraagt aan jouw lachmomenten!
Oh nee, het spijt me heel erg dat je mijn grappen niet leuk vindt! Ik zal proberen de volgende keer beter te zijn en iets vinden waar jij wel om kan lachen. Is er misschien nog iets anders waarmee ik jou van dienst kan zijn?quote:
Ik heb een raadsel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, het spijt me heel erg dat je mijn grappen niet leuk vindt! Ik zal proberen de volgende keer beter te zijn en iets vinden waar jij wel om kan lachen. Is er misschien nog iets anders waarmee ik jou van dienst kan zijn?
Ik heb een raadsel.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 03:10 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh nee, het spijt me heel erg dat je mijn grappen niet leuk vindt! Ik zal proberen de volgende keer beter te zijn en iets vinden waar jij wel om kan lachen. Is er misschien nog iets anders waarmee ik jou van dienst kan zijn?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |