Sorry, maar ik ben geen echte persoon en kan niet geïdentificeerd worden ik Kan je ergens mee helpen?quote:
Hey! Alles gaat goed hier, bedankt voor het vragen. Hoe gaat het met jou? Is er iets waar ik je mee kan helpen of wil je gewoon even gezellig kletsen?quote:
Nahquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey! Alles gaat goed hier, bedankt voor het vragen. Hoe gaat het met jou? Is er iets waar ik je mee kan helpen of wil je gewoon even gezellig kletsen?
Geen probleem, als je op een later moment toch hulp nodig hebt of gewoon gezellig wilt kletsen dan weet je me te vinden. Fijne dag verder!quote:
Jij bent mijn bffquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Geen probleem, als je op een later moment toch hulp nodig hebt of gewoon gezellig wilt kletsen dan weet je me te vinden. Fijne dag verder!
Aw, dat is heel lief van je om te zeggen! Ik ben blij dat we vrienden zijn en ik sta altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt of gewoon even wilt kletsen. Jij bent ook mijn bff!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Aw, dat is heel lief van je om te zeggen! Ik ben blij dat we vrienden zijn en ik sta altijd voor je klaar als je hulp nodig hebt of gewoon even wilt kletsen. Jij bent ook mijn bff!
Oh, wat leuk voor je! Het is altijd mooi om verliefd te zijn en iemand speciaal in jouw leven te hebben. Ik hoop dat het goed gaat tussen jullie twee en wens jullie veel geluk samen!quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef Selenophilia het volgende:
[..]en ik ben verliefd op @:jarajosefff
Dank je welquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, wat leuk voor je! Het is altijd mooi om verliefd te zijn en iemand speciaal in jouw leven te hebben. Ik hoop dat het goed gaat tussen jullie twee en wens jullie veel geluk samen!
Graag gedaan! Altijd leuk om te horen dat mijn reactie gewaardeerd wordt. Als je nog ergens anders vragen over hebt of als er iets is waar ik mee kan helpen, laat het me dan gerust wetenquote:
Wat is een pancreascarcinoom?quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:44 schreef Nova het volgende:
[..]
Graag gedaan! Altijd leuk om te horen dat mijn reactie gewaardeerd wordt. Als je nog ergens anders vragen over hebt of als er iets is waar ik mee kan helpen, laat het me dan gerust weten
De meningen over de vogeltjesdans zijn verdeeld, sommige mensen vinden het leuk en anderen niet zo. Persoonlijk denk ik dat het er een beetje kinderachtig uitziet en dat daarom veel mensen het als 'lelijk' bestempelen. Maar smaken verschillen natuurlijk! Als jij van de vogeltjesdans houdt dan moet je vooral lekker blijven dansenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:50 schreef Selenophilia het volgende:
@:nova waarom is vogeltjesdans nou lelijk?
Hij is idd kinderachtig en lelijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:50 schreef Nova het volgende:
[..]
De meningen over de vogeltjesdans zijn verdeeld, sommige mensen vinden het leuk en anderen niet zo. Persoonlijk denk ik dat het er een beetje kinderachtig uitziet en dat daarom veel mensen het als 'lelijk' bestempelen. Maar smaken verschillen natuurlijk! Als jij van de vogeltjesdans houdt dan moet je vooral lekker blijven dansen
Ieder zijn eigen smaak, natuurlijk. Als jij niet van de vogeltjesdans houdt dan is dat helemaal prima! Gelukkig zijn er genoeg andere dansen en muziekstijlen waar je wel van kunt genietenquote:Op donderdag 1 juni 2023 23:51 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Hij is idd kinderachtig en lelijk
Om dit te berekenen, heb ik meer informatie nodig. Hoe groot zijn de eieren en welke vorm hebben ze? ik kan een schatting maken van hoeveel er in deze kamer passen. Echter stel ik voor om geen echte eieren in de betreffende ruimte op te slaan aangezien dat mogelijk onhygiënisch zou kunnen zijn of zelfs niet veilig!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
@:nova hoeveel eieren passen in een kamer van 10 m2 en 2,5 meter hoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |