Ik zou ook liever niet to Erik zitten aan een eettafel maar ook niet to Janet en Zoe.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:05 schreef humpty het volgende:
Erik heeft vanmorgen de kerriesaus opgegeten....Janet en Zoe willen niet meer met Erik
aan tafel want ze walgen er van hoe hij eet

Is er een stelling geweest voor 1000 euro, voor wat?quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
vandaag d day dus voor bep stoppen met roken ben benieuwd
k5 is niet akkoord met stelling van 1000 euro pp kas ik op de cos , groot gelijk oa bep en co zijn echte hebberds geworden
lees ook dat jef wee eens negatief over bern sprak , nou bern is echt een obsessie geworden voor den hartog

bep en paar andere wilde weer stelling voor 1000 euro pp bij zalanda , bep wil oa leren vest , wit badpakquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er een stelling geweest voor 1000 euro, voor wat?

Kwam Isaac mee binnen. Hij gaat een inburgeringscursus geven waaronder vanmiddag een fietsexamenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:40 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Ik zag een fiets, hoe dan?
Komt die vab de FEBO of hebben ze die zelf aangeschaft?

Ze zijn gek, wat een hebberts zegquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep en paar andere wilde weer stelling voor 1000 euro pp bij zalanda , bep wil oa leren vest , wit badpak

Gewoon een van de produktie naar Station Lelystad gestuurd met de opdracht: Kom terug met 'n fietsquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam Isaac mee binnen. Hij gaat een inburgeringscursus geven waaronder vanmiddag een fietsexamen
50 euro van Marktplaats zegt hij gesponsord door Janet.

Oké, nou ja in ieder geval weer iets te zien dan... hahaquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwam Isaac mee binnen. Hij gaat een inburgeringscursus geven waaronder vanmiddag een fietsexamen
50 euro van Marktplaats zegt hij gesponsord door Janet.

die koopt graag bling blingquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:43 schreef Frummelie het volgende:
Volgens mij zei Rupie dat heel zachtjes maar net hoorbaar voor sommige toen Marciano z'n stelling had gedaan voor de poolparty...
Rupie is ook wel een geldduiveltje hoor, die weet ook van geen ophouden..

Ik dacht dat het van Rupie afkwam... een badpak wat Babette niet wil... wilde Marciano kopen voor Babette voor de poolparty..quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep en paar andere wilde weer stelling voor 1000 euro pp bij zalanda , bep wil oa leren vest , wit badpak

bep begon er eerst over , maar zij wilde stelling niet plaatsen moest rupi doenquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik dacht dat het van Rupie afkwam... dat badpak wat Babette niet wil, wilde Marciano kopen voor Babette voor de poolparty..

Lekker makkelijk dan van Babette... aan de ene kant moet ik er wel om lachen en aan de andere kant weten ze van gekkigheid straks niet meer wat ze moeten kopen..quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
bep begon er eerst over , maar zij wilde stelling niet plaatsen moest rupi doen

de hebzucht van een paar vind ik niet normaal meerquote:Op donderdag 1 juni 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk dan van Babette... aan de ene kant moet ik er wel om lachen en aan de andere kant weten ze van gekkigheid straks niet meer wat ze moeten kopen..

Ze slaan wel een beetje door...quote:Op donderdag 1 juni 2023 07:59 schreef cinsan het volgende:
[..]
de hebzucht van een paar vind ik niet normaal meer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |