Causaal nog wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mis ik iets? Of waar is het causale verband?
Ondertussen kijk ik voetbal en mannen kunnen niet multitasken zoals je weetquote:
en dat zeggen janet en zoe? Janet schranst en zoe eet met haar mond open of praat tijdens het eten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:05 schreef humpty het volgende:
Erik heeft vanmorgen de kerriesaus opgegeten....Janet en Zoe willen niet meer met Erik
aan tafel want ze walgen er van hoe hij eet
Dat had je kunnen weten toen je je opgafquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:05 schreef humpty het volgende:
Erik heeft vanmorgen de kerriesaus opgegeten....Janet en Zoe willen niet meer met Erik
aan tafel want ze walgen er van hoe hij eet
Morrie en Janet zijn exact zo, volgens mij.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:08 schreef humpty het volgende:
Nog steeds over Erik die thuis bepaalde drinken niet koopt omdat hij te gierig is
en het hier wel wil omdat hij het zelf niet hoeft te betalen
Erik moet zelfs een bijbaantje gaan zoeken als ie wint want anders komt ie mogelijk niet uit mocht ie 103 wordenquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:08 schreef humpty het volgende:
Nog steeds over Erik die thuis bepaalde drinken niet koopt omdat hij te gierig is
en het hier wel wil omdat hij het zelf niet hoeft te betalen
Wellicht kan hij bij Berend gaan werken...quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik moet zelfs een bijbaantje gaan zoeken als ie wint want anders komt ie mogelijk niet uit mocht ie 103 worden
Mora is juist vrijgevig volgens mij maar kán het niet betalen terwijl Erik gewoon een gierige vrek is die je een tikkie stuurtquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Morrie en Janet zijn exact zo, volgens mij.
Van wat hij vertelt moet hij elk dubbeltje omdraaien.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora is juist vrijgevig volgens mij maar kán het niet betalen terwijl Erik gewoon een gierige vrek is die je een tikkie stuurt
Iedere stuiver ook als het aan hem ligtquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Van wat hij vertelt moet hij elk dubbeltje omdraaien.
Als je uit zuinigheid dingen doet waardoor je uiteindelijk duurder uit bent moet dat ook welquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere stuiver ook als het aan hem ligt
Hoe zou Manuela daar over denken ?quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iedere stuiver ook als het aan hem ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |