Top ideequote:Op woensdag 31 mei 2023 21:38 schreef Kakadylo het volgende:
Als je het zadel eraf haalt dan heeft Kreunice er misschien ook wat aan
de woorden spreekt hij goed uit maar in verkeerd verbandquote:
Wat verrassendquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:23 schreef humpty het volgende:
Zoe roept Isaac om ook in de hot tub te komen
Als hij nu “gehoorzaamt” weet je genoeg, maar persoonlijk denk ik dat hij de schone schijn moet ophouden zolang ze manager is. Daarna krijgt ze een dip en wil ze naar mamaquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:23 schreef humpty het volgende:
Zoe roept Isaac om ook in de hot tub te komen
Hij kwam er zo aan zei hijquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:27 schreef Limbus het volgende:
[..]
Als hij nu “gehoorzaamt” weet je genoeg, maar persoonlijk denk ik dat hij de schone schijn moet ophouden zolang ze manager is. Daarna krijgt ze een dip en wil ze naar mama
Zag dit zojuist pas maar Sasha staat dus te frituren waarbij het vet werkelijk alle kanten opspat en zelfs het bakje laat al losquote:
Leila zou meteen een ovenschaal gaan gooien..quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:35 schreef Kakadylo het volgende:
Kim zou haar gelijk zijn aangevlogen denk ik zomaar
Verbaast het je dan? Van beiden?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:40 schreef humpty het volgende:
Ook bizar dat ze twee dikke repen voor Isaac heeft gekocht en hij die gauw in zijn kastje stopte
Berend had dat ook...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:42 schreef Kakadylo het volgende:
Het lijkt wel alsof Isaac weet dat ie nooit hoeft te vertrekken zo gigantisch vol met allerlei spul is die kast van hem
Ik heb beeld nu.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:41 schreef humpty het volgende:
Isaac staat buiten met de fiets en wil er nog een kinderzitje op voor Marciano
Dan denk ik eerder aan Quincy...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo iemand die je 'vergeet' op te halen bij de ballenbak
Op een ouwe fiets.quote:
ieeeuwwwwwquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
Gezel met de niet vibrerende badeend
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieeeuwwwww
weet je hoeveel schimmel er in die badeend gaat zitten![]()
![]()
Zooo Jammer dat Gerry de loods moest verlaten...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
Gezel met de niet vibrerende badeend
[ afbeelding ]
Zou ook liever met Erik kletsen dan te moeten ketsen met Zoequote:Op woensdag 31 mei 2023 22:53 schreef schizolientje het volgende:
Isaac heeft geen haast om de hot tub in te gaan, zit gezellig met Eric te kletsen
quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ieeeuwwwww
weet je hoeveel schimmel er in die badeend gaat zitten![]()
![]()
Mis ik iets? Of waar is het causaal verband?quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:54 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zooo Jammer dat Gerry de loods moest verlaten...
Gelukkig overleefd hij veel..Hij was al een keer dood en doodziek omdat er geen peuken waren..Gelukiig was de redding snel nabij en kreeg jij peuken. Hij knapte zienderogen op...quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:57 schreef schizolientje het volgende:
[..]
weet je hoe gevaarlijke leven is
Mirthe met haar prachtige figuurtje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:58 schreef Monique___ het volgende:
in de hottub hebben ze het over Mirthe die een dikke nek heeft omdat ze veel eet![]()
En eunice die opgeblazen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |