Dit lijkt me niet zo'n goed voorbeeldquote:
Ocon tikt 'm d'r gewoon af als Max hem lapt. Hij had daar overigens geluk dat hij in de paddock de goede Verstappen trof, was Jos hem daar tegengekomen dan had hij nu in een ander soort karretje gezeten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo'n goed voorbeeld
Dan is het toch geen goed voorbeeld of lees ik het niet goed, Ocon was al een ronde eerder gelapt en kwam deze ronde terug.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ocon tikt 'm d'r gewoon af als Max hem lapt. Hij had daar overigens geluk dat hij in de paddock de goede Verstappen trof, was Jos hem daar tegengekomen dan had hij nu in een ander soort karretje gezeten.
Uiteraard was het geen goed voorbeeld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan is het toch geen goed voorbeeld of lees ik het niet goed, Ocon was al een ronde eerder gelapt en kwam deze ronde terug.
Er is een reden dat Max eerder door de F1 opgepakt werd dan Leclerc, Ocon, Gasly etc.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In de F3 ja, in de F1 heeft Ocon nog een lange weg te gaan
Ocon wilde zichzelf unlappenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ocon tikt 'm d'r gewoon af als Max hem lapt. Hij had daar overigens geluk dat hij in de paddock de goede Verstappen trof, was Jos hem daar tegengekomen dan had hij nu in een ander soort karretje gezeten.
Maar moet je niet de raceleider eraf rijden.quote:
Leg dat maar eens uit aan een Fransmanquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar moet je niet de raceleider eraf rijden.
"I fart in your general direction!"quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan een Fransman
"Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"I fart in your general direction!"
Doe het dan goedquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
"Your mother was a hamster and your father smelt of elderberries!"
Hij eindigde vorig jaar wel boven zijn teamgenoot in het WK en die teamgenoot rijgt nu de podiums aaneen!quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:47 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ocon vs Perez hebben we gezien, waarom zou hij dit denken?
Dat lijkt me wel een vergezochte linkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:23 schreef tja77 het volgende:
Here we go again….
https://www.planetf1.com/(...)tivities-budget-cap/
Viel me wel op…
F1, Ferrari vreet banden
Ferrari wint Le mans
GP Canada-> Ferrari goed met de bandjes.
dan krijg je waarschijnlijk ADO Excelsior taferelen met red bull personeel dat moet rennen voor doorgesnoven TeamLH fans die de hekken forcerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Van alle races op de kalender hoop ik toch wel het meest dat Verstappen eindelijk eens kan winnen op Silverstone. De gedachte bij al die zure Britten
Zeker, ze rijden Le Mans op Michelin meen ik, de grootste reden is het personeel, die grote teams willen de goede techneuten binnenboord houden en hebben budget genoeg om dit soort nevenactiviteiten te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een vergezochte link
Ftfyquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker, ze rijden Le Mans op Michelin meen ik, de grootste reden is het personeel, die grote teams willen de goede techneuten binnenboord houden en hebben budget genoeg om dit soort nevenactiviteiten te ontwikkelen.
Dat er wat kruisbestuiving plaats vindt zou best kunnen, Mercedes die bijvoorbeeld James Alison midseason terughaalt van de zeilboot ontwikkeling naar de F1 afdeling is daar een voorbeeld van, financieel zal het allemaal wel binnen het cap passen creatief geboekhoud worden maar is waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling ervan.
Kunnen we zien hoe skysports dat op Verstappen fans projecteertquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan krijg je waarschijnlijk ADO Excelsior taferelen met red bull personeel dat moet rennen voor doorgesnoven TeamLH fans die de hekken forceren
Of gewoon doodzwijgt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kunnen we zien hoe skysports dat op Verstappen fans projecteert
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Van alle races op de kalender hoop ik toch wel het meest dat Verstappen eindelijk eens kan winnen op Silverstone. De gedachte bij al die zure Britten
Bovendien heeft hij de Britse GP nog niet op zijn CV. Silverstone an sich natuurlijk wel al met de 70th anniversary GP.. Die, Singapore, Kwatar en Las Vegas nogquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes geeft daar alleen altijd nét dat tandje extra omdat te voorkomen lijkt het wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
En dan heeft ie ze allemaal?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Bovendien heeft hij de Britse GP nog niet op zijn CV. Silverstone an sich natuurlijk wel al met de 70th anniversary GP.. Die, Singapore, Kwatar en Las Vegas nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |