Als het even kan moet je er ook geen auto vandaan halen, die van mij vonden dat nooit zo leuk toen ik er nog woondequote:Op maandag 19 juni 2023 15:52 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Ik wil hier toch wel even een kanttekening plaatsen. De Nederlandse kust is extreem zwaar voor verf etc. Vaak harde zoute wind is funest voor bijna elke lak. Zelfs al schilder je elk jaar. Bij vrijwel elke Nederlandse kustplaats zie je dit fenomeen. Neemt niet weg dat de binnenkant met o.a. toiletten natuurlijk wel netjes kan zijn ondanks dat de buitenkant het zwaar te verduren heeft.
Hij vreest voor Ferrari, ik denk dat het gewoon een grap isquote:Op woensdag 21 juni 2023 22:46 schreef jogy het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)kkie-voor-verstappen
Dit zijn wel Mercedes-achtige uitspraken om maar een beetje kunstmatige spanning te creëren. 'oooh nou nu wordt het wel lastig hoor, echt!' en ondertussen met anderhalf minuut voorsprong en twee vingers in de neus een overwinning tegemoet rijden. Vond ik op een gegeven moment ook zo viezig toen Mercedes het deed.
Gaafquote:
Ach ja, elke coureur uit het middenveld denkt dat ze wel met de kampioenen meekunnen in een vergelijkbare auto. je zag het aan een Bottas en je ziet het aan een Perez. Af en toe een goede race rijden en je teamgenoot verslaan is nog heel wat anders dan elke race consistent presteren.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Bedankt Esteban. Doen we verder niks mee.
Maar Ocon lijkt de upper hand te hebben vs. Gasly, ik had dat andersom verwacht, dus hij verbaast me wel een beetje. Ocon kan wel iets. Die heb ik iets hoger zitten dan een Perez of een Bottas.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, elke coureur uit het middenveld denkt dat ze wel met de kampioenen meekunnen in een vergelijkbare auto. je zag het aan een Bottas en je ziet het aan een Perez. Af en toe een goede race rijden en je teamgenoot verslaan is nog heel wat anders dan elke race consistent presteren.
Ocon kan dat wel willen maar dat ziet niemand gebeurenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar Ocon lijkt de upper hand te hebben vs. Gasly, ik had dat andersom verwacht, dus hij verbaast me wel een beetje. Ocon kan wel iets. Die heb ik iets hoger zitten dan een Perez of een Bottas.
Doet ie hier nou een verkapte sollicitatie eigenlijk?![]()
![]()
Bwahahaha daar ging mijn thee.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Dan moet toch iemand tegen zo'n jongen zeggen dat hij dat vooral voor zichzelf moet houden? Verstappen rijdt z'n teammaten de sloot in al zo lang hij in de f1 rijdt.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[ twitter ]
Peyote, ayahuasca en Paddo's, Mexico is van allerlei psychedelische markten thuisquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:12 schreef daNpy het volgende:
Toch goeie hallucinerende shit die Sjekko achter de paddock verpatst
Ocon vs Perez hebben we gezien, waarom zou hij dit denken?quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar Ocon lijkt de upper hand te hebben vs. Gasly, ik had dat andersom verwacht, dus hij verbaast me wel een beetje. Ocon kan wel iets. Die heb ik iets hoger zitten dan een Perez of een Bottas.
![]()
Ocon boast graag dat hij Max heeft verslagen in de f3.Terwijl hij bij Prema zat, het te kloppen team en Verstappen gewoon in zijn eerste jaar als rookie bij een team met een mindere auto 3e werd. ( en misschien zelfs het kampioenschap had binnengehaald als ie niet zo vaak was uitgevallen.) Met gelijk materiaal rijd Max rondjes om Ocon heen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:37 schreef Perox het volgende:
[..]
![]()
Verstappen had daar veel mechanische pech maar won gewoon de meeste races.quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ocon boast graag dat hij Max heeft verslagen in de f3.Terwijl hij bij Prema zat, het te kloppen team en Verstappen gewoon in zijn eerste jaar als rookie bij een team met een mindere auto 3e werd. ( en misschien zelfs het kampioenschap had binnengehaald als ie niet zo vaak was uitgevallen.)
Mwah...quote:Met gelijk materiaal rijd Max rondjes om Ocon heen.
Iki kan m zo even snel niet vinden maar de onderlinge statistiek van gevechten op de baan tussen Ocon en Max was 11-1 oid in het voordeel van Max. Dus ja, die ene keer maakt niet zo veel uit. Ocon kon Perez niet aan bij Force India en Max rijd rondjes om Perez dus....quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Verstappen had daar veel mechanische pech maar won gewoon de meeste races.
[..]
Mwah...
In de F3 ja, in de F1 heeft Ocon nog een lange weg te gaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:47 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ocon boast graag dat hij Max heeft verslagen in de f3.Terwijl hij bij Prema zat, het te kloppen team en Verstappen gewoon in zijn eerste jaar als rookie bij een team met een mindere auto 3e werd. ( en misschien zelfs het kampioenschap had binnengehaald als ie niet zo vaak was uitgevallen.) Met gelijk materiaal rijd Max rondjes om Ocon heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |