Rhykker is live:quote:Op vrijdag 2 juni 2023 09:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Rax is aan het spelen, die zal wel weer dagen van 18 uur gaan maken.
Die was er wel in de Beta toch? Weet niet of die opnieuw gemaakt moet worden nu?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:25 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Die was er wel in de Beta toch? Weet niet of die opnieuw gemaakt moet worden nu?
Onze vriend is nog aan het slapenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 10:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Jimbo ik zie dat de clan opnieuw aangemaakt moet worden
Die heb ik ook gekozen. Kan helaas nog niet spelen want ik ben aan het werk. Heel even mijn char aangemaakt en het allereerste stukje gedaan, ben nu dus pas level 2quote:Op vrijdag 2 juni 2023 07:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Welke classes spelen jullie? Ik heb ook wel echt een guide nodig om beetje te snappen welke skills ik moet nemen
Denk dat het voor mij toch sorc wordt. De pyromancer ziet er wel erg tof uit
zo zwak is druid toch niet? met pulverize ram ik door minions heen, bosses duren wat langer en is met name rondrennen tot overpower bescxhikbaar isquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Druid is wel echt zwak tegen bosses, vermoeiend.
Of ik ben slecht kan ook
Neuh, ik was aan het spelenquote:Op vrijdag 2 juni 2023 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Onze vriend is nog aan het slapen
Ik had Landslide build, daar heb ik veel 'energy' voor nodig maar dan is ie te kwetsbaar. Wel op Tier II, later bedacht ik me wel dat het op Tier 1 waarschijnlijk wel gelukt was.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 14:21 schreef Ferdii het volgende:
[..]
zo zwak is druid toch niet? met pulverize ram ik door minions heen, bosses duren wat langer en is met name rondrennen tot overpower bescxhikbaar is
Ga je de 24u halen?quote:
Grote kans, zitten nu op iets meer dan 12.quote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:04 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Ga je de 24u halen?![]()
Aan deze kant even pauze... Maar wat een heerlijke game.Overigens geen enkele problemen ondervonden met queue's, disconnects etc. Ben benieuwd hoe dat is als de game uit early access gaat.
Welke soort druid probeerde je en op welk lvl?quote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Toch maar Barb gemaakt; Druid gaat steeds dood bij de bosses, zo kom ik niet verder.
Ik kon pas spelen na 3 uur ofzo, liep de hele tijd vast, uiteindelijk het spel gedeinstalleerd op mijn ssd en naar normale harde schijf gezet en toen werkte het ineensquote:Op vrijdag 2 juni 2023 15:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans, zitten nu op iets meer dan 12.
Wilde net wel van 10-13 ff tukken, maar neighbour man beloot weer een lekker te gaan boren, ook precies tussen 10 en 1300u
Dusja, mn lvling maatje lag te pitten en ik ben toen die necro maar gaan doen.
De launch verloopt idd goed vlekkeloosook wel eens fijn (op necro maken bij launch na dan, enige klas die niet werkte hier, daarom de sorc)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
quote:Op vrijdag 2 juni 2023 17:35 schreef CryptoPunk het volgende:
Dit is volgens mij de eerste Blizzard game waar ik bij launch meteen zonder gezeik kon spelen. Tot nu toe eigenlijk vlekkeloos, geen queue, lag, bugs of glitches gezien. Geniet van de game, muziek is ook top notch
boy, welke act enzo bne je nu en welk lvl?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |