De pc-onderdelen die ik besteld had hadden een levertijd van max. 3 dagen. Ik kreeg net een bericht dat bij de toeleveringsbedrijven toch niet alles op voorraad is dus ik mag langer wachten.quote:
Dat tweede komt wel goed, het eerste kan een probleem zijnquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pc-onderdelen die ik besteld had hadden een levertijd van max. 3 dagen. Ik kreeg net een bericht dat bij de toeleveringsbedrijven toch niet alles op voorraad is dus ik mag langer wachten.![]()
Ik verwacht vandaag een pakketje maar door de drukte bij Postnl kunnen ze niet zeggen wanneer de bezorging is.
Sommige onderdelen staan nu op meer dan 10 dagen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat tweede komt wel goed, het eerste kan een probleem zijn
Ja precies, dat gaat gokken worden hoe langquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sommige onderdelen staan nu op meer dan 10 dagen.
Het kan zijn dat dat voor nieuwe bestellingen geldt, hoop ik maar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja precies, dat gaat gokken worden hoe lang
Kan dus ook maanden zijn, kan je die niet afzeggen en die onderdelen ergens anders bestellen?quote:Op woensdag 31 mei 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen denk ikquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dus ook maanden zijn, kan je die niet afzeggen en die onderdelen ergens anders bestellen?
ellende zegquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De pc-onderdelen die ik besteld had hadden een levertijd van max. 3 dagen. Ik kreeg net een bericht dat bij de toeleveringsbedrijven toch niet alles op voorraad is dus ik mag langer wachten.![]()
Ik verwacht vandaag een pakketje maar door de drukte bij Postnl kunnen ze niet zeggen wanneer de bezorging is.
Ja precies die post.nl betekend dat het in iig onderweg is. Dus morgen ofzo Ik heb dat ook wel eens maar dan is het pakket iig in het depot.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat zou ik doen denk ik
Zou het al niet meer vertrouwen nu
Bestelling en betaling heb ik al gedaan. Met Azerty heb ik ook wel goede ervaringen, andere bedrijven zijn ook veelal afhankelijk van toeleveranciers.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan dus ook maanden zijn, kan je die niet afzeggen en die onderdelen ergens anders bestellen?
Ok maar als onderdelen niet aanwezig zijn heb je het recht om verder te shoppen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestelling en betaling heb ik al gedaan. Met Azerty heb ik ook wel goede ervaringen, andere bedrijven zijn ook veelal afhankelijk van toeleveranciers.
Da's ook niet een klein beetje langerquote:Op woensdag 31 mei 2023 16:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is omdat ze het niet op voorraad hebben dat is eerlijk maar er is geen indicatie wanneer wel.quote:
Jij hebt wel vaker problemen met dat soort dingen toch?quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bestelling en betaling heb ik al gedaan. Met Azerty heb ik ook wel goede ervaringen, andere bedrijven zijn ook veelal afhankelijk van toeleveranciers.
2 dingen zijn onbekend, van de rest heb ik wel een levertijd(1-6 dagen).quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is omdat ze het niet op voorraad hebben dat is eerlijk maar er is geen indicatie wanneer wel.
Heer aloa.quote:
Vanochtend was het hier even druk.quote:
Ok nou dan even wachten.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 dingen zijn onbekend, van de rest heb ik wel een levertijd(1-6 dagen).
Ja alleen bij bestellen was het nog 3 dagen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is omdat ze het niet op voorraad hebben dat is eerlijk maar er is geen indicatie wanneer wel.
Ik heb een pak starbucks koffie gevonden nu ben ik misselijkquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanochtend was het hier even druk.
Ach het is even balen maar er zijn ergere dingen op de wereld.quote:
Soul heeft een hele tray gekocht.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een pak starbucks koffie gevonden nu ben ik misselijk
Ik zag net wat finishbeeldenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee er zijn er al wel gefinished
[ afbeelding ]
https://racemap.com/player/ringvaart-regatta_2023-04-25
Fruitquote:
Ik was er wel vanmorgen...quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanochtend was het hier even druk.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 31 mei 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is even balen maar er zijn ergere dingen op de wereld.
Nee hoor het is godverdomme echt ergquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach het is even balen maar er zijn ergere dingen op de wereld.
Ja, laat ik mijn parkiet op ze afsturen.quote:
Heb je een killerparkietquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn parkiet op ze afsturen.
Kijk maar uit, voor je het weet heb een leger Rambo parkieten voor je deur fladderenquote:
Nou zo erg is nou ook weer niet, pas op he? Een pakket bezorger schopte een hondje dood.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, laat ik mijn parkiet op ze afsturen.
Ik ben altijd heel aardig tegen eendquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kijk maar uit, voor je het weet heb een leger Rambo parkieten voor je deur fladderen
Ik las het net. Wat voor gek ben je danquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo erg is nou ook weer niet, pas op he? Een pakket bezorger schopte een hondje dood.
Ik heb ooit een date gehad en zijn vogel zat verstrikt in mij haar en te pikken bij mijn oren. Het was niet echt gemakkelijkquote:
Overdreven misschien maar die kleine kut hondjes kunnen redelijk agressief zijn. Kuitenbijters.quote:
En hij hielp je niet ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date gehad en zijn vogel zat verstrikt in mij haar en te pikken bij mijn oren. Het was niet echt gemakkelijk
quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zo erg is nou ook weer niet, pas op he? Een pakket bezorger schopte een hondje dood.
Nee die vogel was wel vriendelijk enzo (die met de veren) maar het was blijkbaar normaalquote:
Ja, een heeft mij ook ooit in mijn broek gebeten. Kutbeesten...maar goed dit is dan weer overdreven.quote:Op woensdag 31 mei 2023 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Overdreven misschien maar die kleine kut hondjes kunnen redelijk agressief zijn. Kuitenbijters.
Ik neem het zo wel aan, trek dat slechtquote:Op woensdag 31 mei 2023 18:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pakketbezorger schrikt en schopt hondje dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |