Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Mijn ouders vragen eigenlijk ook nooit "hoe gaat het in de liefde?". Die van jullie wel?
Ben gelijk benieuwd natuurlijk, vertel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.
@Poefbank had hier diverse katten bij geplaatstquote:
Ja, of zouden mijn ouders ook moeite hebben met mijn hetero zijn?quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Gelukkig niet, maar helaas voor hem zoekt hij er wat achter.
Ik bedoel dat deze kerel in FD het vervelend vindt van zijn ouders.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ben gelijk benieuwd natuurlijk, vertel.
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, of zouden mijn ouders ook moeite hebben met mijn hetero zijn?
Ohhw, ik dacht wat andersquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:46 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik bedoel dat deze kerel in FD het vervelend vindt van zijn ouders.
Ik ben niet genoeg thuis om planten water te gevenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Jelle is wel leuk
Het zullen de planten wel zijn
quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]Kan ik niet extra inclusief doen op mijn werk!
Je bent elke avond thuis met onsquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:48 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Ik ben niet genoeg thuis om planten water te geven
Als ik het moet hebben over mijn ouders komt er een piano.wav langsquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:49 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Haha, ook bij mijn ouders thuis is het een warm bad, dus dat had al wel naar buiten gekomen.
Zoooooquote:
Gelukkig kan je altijd de warmte hier zoeken!quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:49 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Als ik het moet hebben over mijn ouders komt er een piano.wav langs
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!quote:
Dan geef ik me op.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!
Ik denk dat ze er met 60 nog wel heel netjes en verzorgd uitzietquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, tijdloos uiterlijk. Denk dat ze er nog steeds zo uitziet als ze 64 is!
Even de neus observeren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Advocaat, zouden ze allebei Joods zijn?
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Advocaat, zouden ze allebei Joods zijn?
Pijnpunt van @DKUpquote:Op woensdag 31 mei 2023 19:53 schreef DKUp het volgende:
Noem nog een paar landen om indruk te maken please
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |