Dat zij geen podium zou moeten krijgen, dus de mond gesnoerd moet worden.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:06 schreef Malavita het volgende:
Waar en hoe bedreigt de Jonge Zwagerman precies?
Nou, niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:06 schreef Malavita het volgende:
Waar en hoe bedreigt de Jonge Zwagerman precies?
dat is geen bedreigen Hans. Lees anders nog ff wat ome hugo zegt, denk er nog ff rustig over na ook.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat zij geen podium zou moeten krijgen, dus de mond gesnoerd moet worden.
Want vinden dat iemand geen podium zou moeten krijgen staat gelijk aan een bedreiging?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat zij geen podium zou moeten krijgen,
Bemoeienis, niet bedreiging. Is heel wat anders.quote:dus de mond gesnoerd moet worden.
Ah, TT gewoon van GS overgenomen, dat verklaart weer een hoop....quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-marianne-zwagerman/
Sluit ik mij volledig bij aanquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, niet.
Hij gebruikt zijn vvmu om te laten weten dat hij het niet eens is met de uiting van vvm die Zwagerman heeft gebruikt.
Ik ben geen fan van De Jonge, maar hier zegt ie nu eens niets geks.
Mensen die dit een bedreiging vinden, zouden ook geen podium moeten krijgen. Moet je je nu niet bedreigd voelen hèquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat zij geen podium zou moeten krijgen, dus de mond gesnoerd moet worden.
Plus dat die kwaadaardigheid al een podium heeft, meerdere zelfs.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Want vinden dat iemand geen podium zou moeten krijgen staat gelijk aan een bedreiging?
[..]
Bemoeienis, niet bedreiging. Is heel wat anders.
Of ze zouden gewoon lekker op GS met de meute mee moeten huilen over die vreselijke bedreigingen van Hugo de Jonge.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die dit een bedreiging vinden, zouden ook geen podium moeten krijgen. Moet je je nu niet bedreigd voelen hè
"Hugo de Jonge tweet iets over Marianne Zwagerman"quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat is een betere TT? Geen zin om de artikelen te lezen, lig al in mijn bedje
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk niet dat TS blij gaat zijn met die TTquote:
niet gelezenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:10 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://www.geenstijl.nl/(...)-marianne-zwagerman/
Hugo de Jonge oneens met Marianne Zwagerman.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:14 schreef mascara-klodder het volgende:
Dat het geen podium zouden moeten krijgen, gok ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:09 schreef MoreDakka het volgende:
Wat bedoelt hij dan met 'geen podium zou moeten krijgen'? Topics gebaseerd op enkel tweets zijn zo zinloos.
Marianne Zwagerman heeft elke week een column in ‘de T’. ‘quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:09 schreef MoreDakka het volgende:
Wat bedoelt hij dan met 'geen podium zou moeten krijgen'? Topics gebaseerd op enkel tweets zijn zo zinloos.
Hoe kan zo een vent als Hugo nu ooit minister zijn geworden, zal ie Rutte vaak pijpen ?/quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:07 schreef Scorpie het volgende:
De Jonge is een mongool maar hoe is dit een bedreiging?
Maar wat betekent dat?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:51 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat het geen podium zouden moeten krijgen, gok ik.
Domme kutopmerkingquote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Hoe kan zo een vent als Hugo nu ooit minister zijn geworden, zal ie Rutte vaak pijpen ?/
Waar heb je het in godsnaam over? Oppositie onschadelijk?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
De oppositie is al onschadelijk gemaakt, nu de vierde macht nog. Lekker bezig, Hugo.
Zoveel tekst staat er niet in zijn tweet en het is toch nog teveel voor jou?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat hij voor censuur is als het hem uitkomt.
Over de bestuurscultuur die is ontstaan door de Kamer niet of gebrekkig te informeren en een welhaast permanent crisisbestuur te creëren. De democratie staat erdoor onder druk.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:21 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over? Oppositie onschadelijk?
Ik vind "bedreiging" ook overdreven, maar het gaat wat mij betreft wel wat verder dan zeggen dat je het er niet mee eens bent. Hij zegt hier namelijk niet waarom hij het er niet mee eens is of waarom het niet klopt, maar geeft slechts een waardeoordeel: het is 'kwaadaardigheid' en die linkt hij direct aan bedreigingen van politici, journalisten etc.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, niet.
Hij gebruikt zijn vvmu om te laten weten dat hij het niet eens is met de uiting van vvm die Zwagerman heeft gebruikt.
Ik ben geen fan van De Jonge, maar hier zegt ie nu eens niets geks.
Wat bedoelt hij dan wel?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoveel tekst staat er niet in zijn tweet en het is toch nog teveel voor jou?
Als dat zo is, is dat een bijzonder gevaarlijke opmerking.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:54 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat de Telegraaf deze column niet had moeten publiceren.
Wat vind jij er dan van dat juist de mensen die destijds (en sindsdien) de verantwoordelijkheid voor de moord op Fortuyn vanwege 'demoniseren' in de schoenen wilden schuiven van linkse politici en opiniemakers, er nu geen enkele moeite mee lijken te hebben om een vergelijkbare sfeer rondom Kaag te creëren?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Over de bestuurscultuur die is ontstaan door de Kamer niet of gebrekkig te informeren en een welhaast permanent crisisbestuur te creëren. De democratie staat erdoor onder druk.
Vrije pers is evenzeer belangrijk voor het functioneren van een democratie. Deze tweet van De Jonge heeft de schijn van inmenging en dat is zacht gezegd onhandig. Hij mag het oneens zijn met Zwagerman, maar met zijn laatste zin gaat hij te ver.
Dat kan ik niet beoordelen, ik weet niet wat er in die column staat. Zit achter een paywall.quote:Op woensdag 31 mei 2023 00:56 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als dat zo is, is dat een bijzonder gevaarlijke opmerking.
Alles wat die trekmongolen in de politiek zeggen wordt op elkaar afgestemd. Eerst de neptranen van Frau Kaagedis. Dan het toneelstukje van hoofd AIVD over zogenaamde ondermijning van de staat door kritische burgers (maar zogenaamd alleen vuit rechtse hoek natuurlijk). En nu dit. Ze lijken stap voor stap een plan uit te voeren voor het monddood maken van alle kritische burgers. De wappen zullen toch maar weer eens gelijk gaan krijgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is geen bedreigen Hans. Lees anders nog ff wat ome hugo zegt, denk er nog ff rustig over na ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |