De kans op “We gaan het doen met Sjon” vind ik ook wel een stuk groter geworden :’)quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:31 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg hier geen goed gevoel bij en alle seinen zijn ook ongunstig v.w.b. nieuwe trainer en zulks.....Maar ik laat me verrassen.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:23 schreef henkklaas1994 het volgende:
Waarom zou je een persco doen? Als Heitinga blijft, dan ben ik er echt helemaal klaar mee
Wat trolling? Een persbericht of post op sociale media zou toch ook voldoen?quote:
Om te beargumenteren waarom ze door gaan met Heitinga en de pers de mogelijkheid te geven om vragen te stellen daaromtrent.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:33 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
[..]
Wat trolling? Een persbericht of post op sociale media zou toch ook voldoen?
Nee dat denk ik dus ook niet. Ze gaan echt geen persco beleggen om te melden dat Heitinga geen trainer blijft, zonder dat er een nieuwe trainer is.quote:Op donderdag 1 juni 2023 13:48 schreef BobW het volgende:
Zouden ze een persco geven over het niet aanblijven van Heitinga als er nog geen nieuwe trainer is?
Dan kunnen ze in nood niet meer geloofwaardig teruggrijpen naar Heitinga als alle andere kandidaten nee zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |