is gewoon goedquote:
dat is de hipste mode in amsterdamquote:Op woensdag 31 mei 2023 20:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit Alanya lijkt het wel
Je vindt het wel leuk in dit topic of niet klaas?quote:Op woensdag 31 mei 2023 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat is de hipste mode in amsterdam
ja vooral omdat jij hier ook postsquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk in dit topic of niet klaas?
Das liefquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja vooral omdat jij hier ook posts
jullie moeten er meer en we komen op hetzelfde resultaat uitquote:
Dan zou ik gokken op Patrick Berg. Verdedigende middenvelder, 25 jaar en aanvoerder daar en 4M waard volgens TM. Ter vervanging voor Alvarez. Of anders rechtsbuiten Joel Mvukaquote:
Bjorkan is een goede, prima linksback voor een zacht prijsje.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ajax-scouts hebben klaarblijkelijk twee kaarten aangevraagd voor Valerenga-Bodo Glimt aankomend weekend. Nu denk ik niet dat ze een trainer hoeven te scouten, maar wellicht wil Knutsen een bepaalde speler meenemen en wordt die bekeken.
Bron: AjaxShowtime
Als Sevilla 'm haalt moet je 'm in principe ook halen. Daar weten ze namelijk wel wat winnen is.quote:Op woensdag 31 mei 2023 22:28 schreef Heeinz het volgende:
Als ik zo naar Sevilla kijk besef ik dat ik nog steeds een teringhekel aan Gudelj heb
Waarschijnlijk heeft allang intern bekend dat klaar is maar je gaat als kapitein niet van boord als het schip een storm invaart.quote:Op donderdag 1 juni 2023 00:33 schreef Tjacka het volgende:
Vinden jullie dat verhaal met Edwin niet vaag? Hij haalt Mislintat binnen en vertrekt gelijk daarna??
Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 31 mei 2023 17:23 schreef Scorpie het volgende:
KLAAS VAN HARVARD WEET HET WEER BETER JONGENS WAT EEN TOPPER
https://www.dumpert.nl/item/6936991_d914dc8dquote:Op woensdag 31 mei 2023 22:28 schreef Heeinz het volgende:
Als ik zo naar Sevilla kijk besef ik dat ik nog steeds een teringhekel aan Gudelj heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |