quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Filosofie lijkt me leidend; daarna voorkeur Nederlandse trainer anders gewoon een buitenlander.
Dat begrijp ik ook niet. Maar echt feedback geven over welke trainer en dan wel geschikt zou zijn echt geen idee. Ja. nouja namen die niet haalbaar zijn.quote:
Liever een goede buitenlandse trainer dan een middelmatige Nederlandse. De spoeling van goede Nederlandse trainers is dun momenteel. Een zit in Manchester en de ander in Rotterdam.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:53 schreef Heeinz het volgende:
Buiten het feit dat ik het liefst Bosz zie vind ik het ook niet echt iets om een buitenlandse trainer te hebben
Give the cup to them!!!!!!!quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Filosofie lijkt me leidend; daarna voorkeur Nederlandse trainer anders gewoon een buitenlander. Is ook weer geen ramp als je twee jaar een Engels-sprekende coach hebt.
Anders lever je gewoon in op je filosofie.
Wie kwam hier ook alweer uiteindelijk uit? Frank de Boer?quote:
Dickie met Gullit.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wie kwam hier ook alweer uiteindelijk uit? Frank de Boer?
Volgens de NOS-voetbalpodcast willen de grote namen niet komen aangezien Ajax aankomend seizoen geen CL speelt dus dan bleef alleen Spalletti over.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Liever een goede buitenlandse trainer dan een middelmatige Nederlandse. De spoeling van goede Nederlandse trainers is dun momenteel. Een zit in Manchester en de ander in Rotterdam.
Nou ik denk niet dat het niet uitkomen in de CL het grootste struikelblok is als je het hebt over grote namen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de NOS-voetbalpodcast willen de grote namen niet komen aangezien aankomend seizoen Ajax geen CL speelt dus dan bleef alleen Spalletti over.
Ajax heeft niets te zoeken in de CL dus de potjes waar je kansloos onderuit gaat worden dan bespaard. Ik zou het zien als een voordeel want het kan alleen maar beter gaan.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de NOS-voetbalpodcast willen de grote namen niet komen aangezien Ajax aankomend seizoen geen CL speelt dus dan bleef alleen Spalletti over.
Lijkt me sterk dat dit het grootste pijnpunt is. Eerder het salaris, de competitie en/of de staat van de club.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens de NOS-voetbalpodcast willen de grote namen niet komen aangezien Ajax aankomend seizoen geen CL speelt dus dan bleef alleen Spalletti over.
Je loopt alleen wel enkele tientallen miljoenen aan inkomsten mis en hebt minder appeal op talentvolle potentiele aankopen die zich willen profileren.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax heeft niets te zoeken in de CL dus de potjes waar je kansloos onderuit gaat worden dan bespaard. Ik zou het zien als een voordeel want het kan alleen maar beter gaan.
Eens. Maar er zit nog genoeg vlees op de botten en daarnaast gaan er wel 2 grote namen weg dus de (misgelopen) inkomsten zijn weer terugverdiend.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je loopt alleen wel enkele tientallen miljoenen aan inkomsten mis en hebt minder appeal op talentvolle potentiële aankopen die zich willen profileren.
Denk dat dit nog wel meevalt, daar heb je die buffer voor, een groter nadeel momenteel is dat de trainer nog niet bekend is, maar het transferwindow is ook nog niet open.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je loopt alleen wel enkele tientallen miljoenen aan inkomsten mis en hebt minder appeal op talentvolle potentiele aankopen die zich willen profileren.
Daar teken ik voorquote:Op woensdag 31 mei 2023 11:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk, kijk eens naar de teams in potten 3 en 4. Dat is gemiddeld genomen al minder dan potten 1 en 2 uit de Europa League.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ajax heeft niets te zoeken in de CL dus de potjes waar je kansloos onderuit gaat worden dan bespaard. Ik zou het zien als een voordeel want het kan alleen maar beter gaan.
Vroeg beginnen kan ook wel een voordeel zijn, zie Feyenoord vorig seizoen.quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:44 schreef Lt.Bookman het volgende:
Ik hoop van harte dat Mourinho meewerkt, dan start je pas in de week van 18 september met Europees voetbal. Dat geeft de nieuwe trainer in ieder geval wat lucht in de voorbereiding.
Psv moet al in de week van 7 augustus beginnen met voorrondes Champions League (daarvoor zit zelfs nog de JC-Schaal). Wordt lastig voor Bosz om zijn speelwijze er zo snel in te slijpen daar.
Was ook meer geluk dan wijsheid dat je uberhaupt overwinterde toch, ik heb liever een rustige voorbereiding.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg beginnen kan ook wel een voordeel zijn, zie Feyenoord vorig seizoen.
jullie hadden europees toch geen voorrondes afgelopen zomer? En vriendschappelijk niet zo vroeg / laat begonnen als Ajaxquote:Op woensdag 31 mei 2023 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeg beginnen kan ook wel een voordeel zijn, zie Feyenoord vorig seizoen.
Het overwinteren niet, ik heb het over het seizoen daarvoor nog.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was ook meer geluk dan wijsheid dat je uberhaupt overwinterde toch, ik heb liever een rustige voorbereiding.
Ajax kwam ook uit de voorronde in dat halve finale CL jaar, maar toen waren wel de transfers al vroeg in orde, dat scheelt ook wel.quote:Op woensdag 31 mei 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het overwinteren niet, ik heb het over het seizoen daarvoor nog.
Al had Drita toen ook zomaar het laatste station kunnen zijn en de toekomst er compleet anders uitgezien. Toch wel het leuke aan voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |