Oh gaan we nu die kaart continue krijgen... ze hebben hun nieuwe 'frame' weer gevonden hoorquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De ‘Data-Duitser’…zo doorzichtig weer Telegraaf
ja beide kanten kan idd. Mquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou als hoofdtrainer liever helemaal fris beginnen.
Dit dusquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou als hoofdtrainer liever helemaal fris beginnen.
Als de voorbereiding 29 juni begint en een trainer toch wat inspraak zou moeten hebben bij het aantrekken van spelers op een bepaalde speelwijze kunnen ze niet heel lang meer wachten.... ik gok op ergens direct na het weekend.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:17 schreef Simmertje het volgende:
Het beste voor de club, wel sneu voor Heitinga. Lijkt mij overigens meer een trainer voor een club die het van kracht en vechtlust moet hebben. Komt echt wel aan de bak.
Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we een nieuwe trainer hebben. Lijkt er wel op dat onze DaTa DuItSeR van aanpakken houdt, zal niet lang duren gok ik.
Dat Ajax John van den Brom aanstelt bedoel je?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
wie weet komt jouw natte droom alsnog uit om 16 uur.
ik begin ineens te hopen dat Ajax in de voorronde wordt gekoppeld aan data clubs als Freiburg, Mydtyland of Brentfordquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh gaan we nu die kaart continue krijgen... ze hebben hun nieuwe 'frame' weer gevonden hoor
Oh ja die loopt ook nog ergens rond, waar zit die tegenwoordig?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat Ajax John van den Brom aanstelt bedoel je?
@:ggmm
Dat werkt toch niet, dan hadden ze nog minder gelopen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Deze club.
Had gewoon meteen in januari duidelijk gezegd dat John interim zou zijn tot einde seizoen en daarna terug zou keren naar Jong Ajax. Daar had je altijd nog op terug kunnen komen als hij het goed had gedaan, maar dan was het een positieve draai geweest.
whatever floats your boatquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dat gebeurt juich ik voortaan voor Feyenoordquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om te discussiëren in het Feyenoord topicquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt juich ik voortaan voor Feyenoord
Dat laatste kon niet omdat die voor het ontslag van Schreuder een contract had getekent om assistent te worden bij Ajax-1. Wat betreft dat eerste dat is exact hoe Ajax het gecommuniceerd heeftquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
Deze club.
Had gewoon meteen in januari duidelijk gezegd dat John interim zou zijn tot einde seizoen en daarna terug zou keren naar Jong Ajax. Daar had je altijd nog op terug kunnen komen als hij het goed had gedaan, maar dan was het een positieve draai geweest.
quote:De clubleiding van Ajax en John Heitinga zijn overeengekomen dat de 39-jarige oud-speler in elk geval de rest van dit seizoen hoofdtrainer is van het eerste elftal. Dwight Lodeweges is per direct als assistent-trainer toegevoegd aan de technische staf van Heitinga.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt juich ik voortaan voor Feyenoord
zullen we een meer ervaren iemand nemen? Of doel je daar ook op juist?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:26 schreef DaveDave09 het volgende:
Heel benieuwd naar wat we nu krijgen. Er is geen ex Ajacied binnen kort klaar met zijn coach opleiding toch?
Naar de buitenwereld hè. Intern had je wel kunnen hinten dat die vier maanden een auditie zouden zijn voor een plekje op de shortlist voor het volgende seizoen.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet, dan hadden ze nog minder gelopen.
En vervolgens gaat Sven dit zeggen:quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat laatste kon niet omdat die voor het ontslag van Schreuder een contract had getekent om assistent te worden bij Ajax-1. Wat betreft dat eerste dat is exact hoe Ajax het gecommuniceerd heeft
https://www.ajax.nl/artik(...)s-hoofdtrainer-ajax/
[..]
quote:De kans is groot dat Heitinga trainer blijft. Ik mag hem graag. Hij heeft deze baan niet voor niets gekregen, maar met een reden. Hij heeft een geweldig karakter en is een oud-speler van Ajax. Ik vind dat we op dit moment een goede manager hebben. We praten met niemand anders. In mijn optiek ligt Heitinga op pole position.
Vermaelen, wordt dat de nieuwe trainer?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is alvast een opluchting, vermalen nog wel, icoon blablabla.
Vervolgens werden er nog wel wat cruciale potjes verloren natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2023 15:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En vervolgens gaat Sven dit zeggen:
[..]
Sven zet daar niets raars vind ik. Zegt nergens dat 'ie 2023-2024 coach zou zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:32 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
En vervolgens gaat Sven dit zeggen:
[..]
quote:Ajax heeft John Heitinga laten weten dat de club op zoek gaat naar een nieuwe hoofdtrainer voor het eerste elftal. Na het vertrek van Alfred Schreuder eind januari, kwam Ajax met Heitinga overeen dat hij de resterende wedstrijden van het seizoen 2022/2023 hoofdtrainer zou zijn.
Directeur voetbalzaken Sven Mislintat: "Vanmiddag heb ik het John meegedeeld. Op persoonlijk vlak was het een zware beslissing en niet makkelijk om het hem te vertellen. John is op een lastig moment ingestapt om de club te helpen en dat heeft hij met volle overtuiging gedaan. We zijn hem daar zeer erkentelijk voor. Het was een moeilijke periode, Ajax stond vijfde en is uiteindelijk op de derde plaats geëindigd. Hij heeft de afgelopen maanden veel geleerd en wij willen graag een rol spelen bij zijn verdere ontwikkeling en John aan de club verbonden houden. Maar ik heb de conclusie getrokken dat Ajax nu een meer ervaren trainer voor de groep moet hebben. Voor de fase waarin we zitten en om Ajax beter te laten presteren dan het afgelopen seizoen, is dat van groot belang."
Ben benieuwd of Heitinga ook daadwerkelijk bij Ajax wil blijven.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:34 schreef BobW het volgende:
https://www.ajax.nl/artik(...)nieuwe-hoofdtrainer/
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |