nou zit ik de mama appelsap "Peter heeft het overleefd" uit deze jaren 80 kneiter in mn hoofdquote:
Van Nistelrooij is beschikbaar.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat het Guardiola wordt dan, dat zou wel heel vreemd zijn om dat nog voor de CL-finale aan te kondigen.
Dan vrees ik dat het toch Nagelsmann wordt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:27 schreef GGMM het volgende:
Ik denk niet dat het Guardiola wordt dan, dat zou wel heel vreemd zijn om dat nog voor de CL-finale aan te kondigen.
De masseur van Messi?quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:37 schreef GGMM het volgende:
Er schijnt een kale man door Amsterdam te lopen
Ik werk aan de overkant, kan op de decks kijken.quote:
Het is toch ook al gelektquote:Op donderdag 1 juni 2023 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Maar even serieus, een nieuwe trainer, dat zou toch niet zonder uitlekken via een persco bekend kunnen worden?
Oh die, dan zal het wel kloppen inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch ook al gelekt
Ene skaffa_neres heeft het op Twitter gezet.
Dus reken maar dat het dan waar is
quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik werk aan de overkant, kan op de decks kijken.
Dat geloof ik dus ook niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:45 schreef Scrummie het volgende:
Maar even serieus, een nieuwe trainer, dat zou toch niet zonder uitlekken via een persco bekend kunnen worden?
Kan ook afscheid zijn van Heitinga met een toelichting.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Dat geloof ik dus ook niet.
Daarom ben ik zo bang dat Heitinga coach blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |