Jullie bevestigen wat ik zeg wel telkens onmiddellijk en feilloos. Iedereen die niet hysterisch gilt om verdere escalatie is pro-Rusland en zelfs kwaadaardig. Terwijl ik hier zoveel letterlijk kwaadaardige Posts kan lezen waarop in het geheel niet gereageerd wordt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De user waar je op reageert is ook pro-Rusland. Elke discussie met dat soort kwaadaardige figuren is bij voorbaat nutteloos.
Fijn om te weten dat het 4 tegen 1 is als we ooit ruzie krijgen met de Belgen.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef Slayage het volgende:
De Amerikanen hebben kennelijk 2200 F16s. Kunnen ze makkelijk 100 aan oekrine geven![]()
[ twitter ]
Terug trekken word al sterk veroordeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
Russen blazen zichzelf op. Misschien omdat hen is verteld dat ze bij gevangenneming gemarteld worden dus beter zelf dmv een granaat een einde eraan maken.
https://old.reddit.com/r/(...)en_field_a_group_of/
Heeft NL er al een paar honderd besteld?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 20:41 schreef slashdotter3 het volgende:
The sound of gunfire echoed through the desert wasteland as the Swedish combat unit advanced deeper into enemy territory on a perilous reconnaissance mission.
But in the middle of the night, just as the infantrymen took a respite, they were startled by the sound of explosions. The enemy had found them. The Swedish soldiers were outnumbered and outgunned, and they quickly found themselves surrounded by Afghani fighters. The commander desperately radioed for backup, but he knew it would take some time before help arrived. They had to hold out until then.
He then ordered his men to take cover behind the dilapidated buildings of an abandoned village and return fire. The enemy unleashed RPGs and heavy machine gun fire, which soon enveloped the soldiers from every direction. To make matters worse, they couldn’t determine where the enemy was positioned.
Then, in their darkest hour, a friendly CV90 fighting vehicle arrived. The sound of its engine thundered over the gunfire, and the soldiers felt a sense of relief wash over them.
With its groundbreaking array of environmental sensors, the fighting vehicle's operators immediately pinpointed the enemy's location and targeted them with their 30-millimeter cannon. The Swedish soldiers could hear the whistling sound of the rounds as they flew past them and shredded enemy positions, and the distraction allowed them to launch a decisive counterattack.
The formidable CV90 had averted a possibly lethal ambush, one of many deeds that have earned it the reputation of being the best infantry fighting vehicle in the world…
Nederland 213 klopt niks van volgens mij. Ze meldt cijfers van aankopen ooit gedaan denk ik.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef Slayage het volgende:
De Amerikanen hebben kennelijk 2200 F16s. Kunnen ze makkelijk 100 aan oekrine geven![]()
[ twitter ]
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat het 4 tegen 1 is als we ooit ruzie krijgen met de Belgen.
Of een kut, ik laat hem vallen..quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Terug trekken word al sterk veroordeeld.
Gevangen genomen worden word sterk veroordeeld.
En men meld dat Oekraïners monsters zijn die systematisch gevangenen uitmoorden.
Tja kan me voorstellen dat je dan geen uitweg meer ziet.
Maar in dit geval zou het ook een on ontplofte granaat kunnen zijn die er nog lag.
Of een perfect afgeschoten mortier.
Giswerk..
Ik heb zo het vermoeden dat NL meer heeft aan CV90s dan aan Leo 2 tanks dus ik hoop het welquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:19 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Heeft NL er al een paar honderd besteld?
Een cv90 is niet opgewassen tegen een tank, zelfs niet een verouderd modelquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:27 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat NL meer heeft aan CV90s dan aan Leo 2 tanks dus ik hoop het wel
Als we samen flink doneren dan wordt het volgende doneren type Starhopper genoe.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:01 schreef Starhopper het volgende:
Ik ga nu pitten. Dromen over een zwerm drones die Het Kremlin verwoesten.
Net even gespiekt, de CV90 heeft de Spike LR met een range van 4km. Kan dus buiten het bereik van een vijandelijke tank blijven.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:30 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een cv90 is niet opgewassen tegen een tank, zelfs niet een verouderd model
Er zijn ook nog zaken als terreinvaardigheid, bepantsering, waarnemingsmiddelen er cetera te beschouwen. Een Spike kan ook afgevuurd worden door een infanterist, dat zegt dus niks over de cv90 an sichquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Net even gespiekt, de CV90 heeft de Spike LR met een range van 4km. Kan dus buiten het bereik van een vijandelijke tank blijven.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:31 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als we samen flink doneren dan wordt het volgende doneren type Starhopper genoe.
De haat en kwaad bloed jegens rusland is echter wel gestoeld op historische feiten. Zo heeft dat apenland nooit afgerekend met hun extreem bloedige verleden. En wij herinneren nog altijd de andere moordpartijen van de schuimbekkende russische hordes in Grozny, Alleppo, en bijvoorbeeld Georgië.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Terwijl ik hier zoveel letterlijk kwaadaardige Posts kan lezen waarop in het geheel niet gereageerd wordt.
De haat en kortzichtigheid zit toch echt bij jullie.
Haat is iets wat in de moderne tijd per definitie geassocieerd wordt met iets fouts. Haat kan echter ook een mooi middel zijn om het kwaad te neutraliseren. Fatsoenlijke mensen hoeven zich absoluut niet te verontschuldigen als ze Rusland en de Russen haten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:49 schreef oheng het volgende:
[..]
De haat en kwaad bloed jegens rusland is echter wel gestoeld op historische feiten. Zo heeft dat apenland nooit afgerekend met hun extreem bloedige verleden. En wij herinneren nog altijd de andere moordpartijen van de schuimbekkende russische hordes in Grozny, Alleppo, en bijvoorbeeld Georgië.
Het hele russische leger is opgezet om veel burgerslachtoffers te maken.
Oh en het continue gedreig met de vernietiging van de mensheid he.
Van de andere kant kun je gebaseerd op historische feiten elke partij wel haten. De Oekraïners hebben ook aardig wat etnisch gezuiverd in het verleden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:49 schreef oheng het volgende:
[..]
De haat en kwaad bloed jegens rusland is echter wel gestoeld op historische feiten. Zo heeft dat apenland nooit afgerekend met hun extreem bloedige verleden. En wij herinneren nog altijd de andere moordpartijen van de schuimbekkende russische hordes in Grozny, Alleppo, en bijvoorbeeld Georgië.
Het hele russische leger is opgezet om veel burgerslachtoffers te maken.
Oh en het continue gedreig met de vernietiging van de mensheid he.
Comment en sont-ils arrivés à l'idée que nous sommes 213 F16 en train de prendre la poussière ?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik geloof dat ze voor 50 miljoen in de boeken staan en van het steunpakket van 72 miljard zijn er nog 4 miljard beschikbaar, dus 100 f16's sturen kan niet zonder een nieuwe steunpakket.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:10 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |