Is dat 325 km lopen?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef Tele6 het volgende:
Ik mag op sollicitatiegesprek komen! Over een week
Yeahquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef Tele6 het volgende:
W00tquote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:07 schreef Tele6 het volgende:
Vanaf de 24e zou het 2 weken "het toppunt" zijn, volgens de wetenschapper die laatst op de radio was hierover.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Zijn de grassen al bijna uitgebloeid? That be great, thanks.
Het voelt ook wel alsof ik halverwege het hoogtepunt ben.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vanaf de 24e zou het 2 weken "het toppunt" zijn, volgens de wetenschapper die laatst op de radio was hierover.
Oh bijzonder. Foei toch, jurk!quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
uhm… jurk is in een paar jaar spontaan gekrompen
Uhm volgens mij is dat meer iets voor de KPD SC, de TT daar past perfectquote:
Gelukkig dat het bewegen goed gaat. Hier is het ook frissig.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:01 schreef AnneX het volgende:
Wat TT betreft…voel mij wel aangesproken.
Update: blauw wordt paars. Bewegen gaat goed. MnX voelt zich meer ellendig erover dan ik.
Tuinhulp is ook weer hersteld. Dat komt mooi uit.
Goeie reis terug Blues & golfer. De toeristische route begrijp ik. ☀
@:Tele6 tuurlijk word je uitgenodigd. Je brengt heel wat voordelen mee.
Heb je enig idee hoeveel er door de eerste ronde zijn![]()
Gossie wat raar @:Kaatje1 Je bent toch niet gevallen? Of hard gestoten?
Laat de arm maar even zien bij de dokter.
Deur open en binnen een vestje aan. Het is best frips. Droog en zon in ieder geval.
Beter dan een hittegolf.
Werkze allemaal
Wat fijn dat je je best oké voelt ondanks alle butsen en plekken.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:01 schreef AnneX het volgende:
Update: blauw wordt paars. Bewegen gaat goed. MnX voelt zich meer ellendig erover dan ik.
Deur open en binnen een vestje aan. Het is best frips. Droog en zon in ieder geval.
Beter dan een hittegolf.
Werkze allemaal
Oh wat balen van je lijf weer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 10:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Goede reis @:blues en @:golfer
Vanavond lekker in je eigen bed.
Heb een vrijwel slapeloze nacht achter de rug. Al een paar weken een beetje last van mijn linker bovenarm. Gisternacht ging ik daarop liggen en toen opeens heel veel last en dat blijft zo. Kan m'n arm ook niet omhoog krijgen. Vannacht wel paracetamol gehad maar dat deed niet veel, dus vanochtend toch maar de HA gebeld. Er komt straks wat zwaardere pijnstilling (tenzij ze me wil zien maar eerst even zien wat dit doet).
De plannen voor vandaag maar even in de koelkast gezet. Ga wel even m'n bed verschonen, heel rustig aan ipv in één keer. Maar ik denk er nu wel hard over om ook een droger te kopen. Ken m'n lijf, dit gaat vaker gebeuren, en zo kan ik echt geen was ophangen (lakens en zo). En als ik dan toch een nieuwe wasmachine koop kan dat ding er beter meteen bij geleverd worden. Is het nog altijd mijn keus om 'm wel/niet te gebruiken.
Stuk mooie weg nu snelweg met mooie uitzichten.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:01 schreef AnneX het volgende:
Beter dan een hittegolf.
Werkze allemaal
Afkloppen, maar dit jaar heb ik nog nauwelijks last gehad.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 09:25 schreef fietsie het volgende:
Oogdruppels, neusspray, pilletje, en dan nog last hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |