abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209510761
Nou zeg es...vind jij dat de VS tactical nukes moet geven aan oekr?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 14 juni 2023 @ 16:57:07 #277
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_209510799
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
Dat lijkt mij een slecht idee.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_209510894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:56 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Daar zit vooral een verschil in perspectief denk ik. Hoeveel zie je bijvoorbeeld in zeg de laatste 50 posts fout gaan?
Laat het ons hierbij laten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_209511045
Bollywood
pi_209511065
twitter

Putin en Biden oorlogscriminelen. Juichen voor maar ook welke van deze 2 is fout. Dan ben je een oorlogsgeile wappie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_209511116
quote:
13s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:28 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Putin en Biden oorlogscriminelen. Juichen voor maar ook welke van deze 2 is fout. Dan ben je een oorlogsgeile wappie.
Waaruit blijkt dat dit echt is?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_209511131
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 16:53 schreef UncleScorp het volgende:
Wat is dan het voordeel voor Oekraïne?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 14 juni 2023 @ 18:19:16 #283
485843 crew  Jippie
pi_209511456
Een en ander geveegd en genote. Graag weer op een fatsoenlijke manier met elkaar in discussie.
pi_209511786
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 17:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat dit echt is?
Wat echt is?
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_209512038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:59 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Wat echt is?
Die schermafbeeldingen
pi_209512122
quote:
2s.gif Op woensdag 14 juni 2023 18:19 schreef Jippie het volgende:
Een en ander geveegd en genote. Graag weer op een fatsoenlijke manier met elkaar in discussie.

Er is geen discussie. BNW bestaat niet meer. Het is een kruising van extreem rechts met Russische propaganda en anti westerse sentimenten.
pi_209512170
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
Die schermafbeeldingen
Het is wel spot on namelijk. Het geeft een goed beeld over dat als Putin wat doet het slecht is, maar als Biden opdracht geeft is het nothing to see here move along.

Dus of het echt is of niet is.. tja.. maakt in de huidige context niet uit
pi_209512251
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Het is wel spot on namelijk. Het geeft een goed beeld over dat als Putin wat doet het slecht is, maar als Biden opdracht geeft is het nothing to see here move along.

Nee, het is zwaar overdreven. Het is niet zo dat elke scheet van de VS wordt omarmd, en volgens mij is het het VK die munitie met verarmd uranium stuurt en niet de VS.
En ik kan me ook geen nieuwsberichten herinneren die zeggen dat het absoluut ongevaarlijk is
De VS heeft het in Irak gebruikt, en daar is de nodige kritiek op geweest.

Dat delen van Oekraïne onbewoonbaar worden door deze oorlog is sowieso een mogelijkheid.
Bijvoorbeeld langs de grens met België in Noord Frankrijk is een langgerekt gebied van 200 km onbewoonbaar door alle rotzooi die in de grond zit vanwege de eerste wereldoorlog.
Je hebt daar gewoon stukken waar vrijwel niets meer wil groeien.
In het gebied er omheen is de verwachting dat ze nog eeuwen bezig zijn om alle niet ontplofte munitie te bergen.
pi_209512253
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:27 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

De enige die ik tot nu toe heb zien janken over DU penetrators zijn de Russen geweest.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 14 juni 2023 @ 19:49:33 #290
485843 crew  Jippie
pi_209512500
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:24 schreef The_End het volgende:

[..]
Er is geen discussie. BNW bestaat niet meer. Het is een kruising van extreem rechts met Russische propaganda en anti westerse sentimenten.
We hoeven het niet met elkaars politieke kleur eens te zijn om een fatsoenlijke discussie met elkaar te hebben.

Ik lees overigens genoeg uiteenlopende meningen, dus het is geen circlejerk topic. Alleen dat gezeik op elkaar moet er uit. }:|
pi_209512720
quote:
2s.gif Op woensdag 14 juni 2023 19:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
We hoeven het niet met elkaars politieke kleur eens te zijn om een fatsoenlijke discussie met elkaar te hebben.

Ik lees overigens genoeg uiteenlopende meningen, dus het is geen circlejerk topic. Alleen dat gezeik op elkaar moet er uit. }:|
Het staat stampvol met leugens. Dat zijn geen meningen. Nogmaals; jullie doen hier niets anders dan extreem rechts en Russische propaganda faciliteren. Ik hoop dat jullie er een keer goed mee op je bek gaan.

Ik ben er in ieder geval klaar mee. Ik kom niet meer op Fok en hoop vurig dat de betrokkenen een keer strafrechtelijk vervolgd worden.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 14-06-2023 20:19:43 ]
pi_209512972
Leugens zijn normaal gezien makkelijk te weerleggen maar dat doe je niet. Enkel roepen en schelden.

Ik geef bronnen (en geen enkele russische site !) en vraag om bronnen als ik iets niet weet, maar niemand doet de moeite.

En extreem rechts? Moest ik extreem rechts zijn zou ik oekr steunen. :')

En russische oorlogspropaganda is evenveel waard als westerse oorlogspropaganda. In tijd van oorlog is waarheid het eerste wat sneuvelt.

[ Bericht 5% gewijzigd door UncleScorp op 14-06-2023 20:28:31 ]
pi_209513033
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef The_End het volgende:
Ik hoop dat jullie er een keer goed mee op je bek gaan.

Ik hoop vurig dat de betrokkenen een keer strafrechtelijk vervolgd worden.
Dude chill out :')

Strafrechterlijk vervolgd vanwege een andere mening?
Waar is je Vrije Westen gebleven?
Je verwordt tot hetgeen je je vijand verwijt.
pi_209513171
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:22 schreef UncleScorp het volgende:
Leugens zijn normaal gezien makkelijk te weerleggen maar dat doe je niet. Enkel roepen en schelden.

Ik geef bronnen (en geen enkele russische site !) en vraag om bronnen als ik iets niet weet, maar niemand doet de moeite.

En extreem rechts? Moest ik extreem rechts zijn zou ik oekr steunen. :')

En russische oorlogspropaganda is evenveel waard als westerse oorlogspropaganda. In tijd van oorlog is waarheid het eerste wat sneuvelt.
Beide hebben als doel de oorlog te winnen.
Welke ga je dan steunen?
pi_209513198
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Beide hebben als doel de oorlog te winnen.
Welke ga je dan steunen?
Of welke ga je actief verspreiden?
Цой жив
pi_209513373
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 20:04 schreef The_End het volgende:
hoop vurig dat de betrokkenen een keer strafrechtelijk vervolgd worden.
Heb wsl wat notes gekregen vandaag...ook goed ?
pi_209513994
quote:
NAVO-baas wil meer militaire steun geven aan Oekraïens tegenoffensief

Met oog op de NAVO-top van donderdag, heeft secretaris-generaal Jens Stoltenberg woensdag opgeroepen tot meer militaire steun voor het Oekraïense tegenoffensief. “Onze voorraden worden steeds kleiner. We kunnen zo niet doorgaan”, waarschuwde hij.

https://www.hln.be/buiten(...)noffensief~a37ef7f5/
Het offensief is nog geen week bezig? En ze hebben net massa Leopards en Bradleys gekregen. Stuur maar snel de F16s, dan hebben we dat ook gehad. Oekr piloten of niet, doet er niet toe.

Opmerkelijk dat NATO publiekelijk toegeeft dat hun voorraden snel slinken. De race naar een oorlogsproductie economie gaan ze sowieso niet winnen. En er moeten crises opgelost worden. Geld kan beter besteed worden dan aan wapens. :N
  Forum Admin woensdag 14 juni 2023 @ 21:39:49 #298
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209514644
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:14 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het offensief is nog geen week bezig? En ze hebben net massa Leopards en Bradleys gekregen. Stuur maar snel de F16s, dan hebben we dat ook gehad. Oekr piloten of niet, doet er niet toe.

Opmerkelijk dat NATO publiekelijk toegeeft dat hun voorraden snel slinken. De race naar een oorlogsproductie economie gaan ze sowieso niet winnen. En er moeten crises opgelost worden. Geld kan beter besteed worden dan aan wapens. :N
Nou ja massa's.. Dat valt dus tegen. Ik vond het in ieder geval tov hetgeen de leverende landen hebben staan niet zo veel.

En om even terug te komen op de DE shells, ik was in de veronderstelling dat dat bevestigd was. Toch kun je er wel vanuit gaan dat ze gebruikt worden.. Zeker tegen westerse tanks. Er zijn alleen niet zo heel veel Russische tanks die ze kunnen afvuren.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_209515056
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nou ja massa's.. Dat valt dus tegen. Ik vond het in ieder geval tov hetgeen de leverende landen hebben staan niet zo veel.
Sommige landen zullen schrik hebben hun materiaal nodig te hebben voor verdediging van eigen grenzen?
Oekr verliest momenteel redelijk snel pantsers, en ze zijn nog niet eens aan de sterke russische verdedigingslinies.

quote:
En om even terug te komen op de DE shells, ik was in de veronderstelling dat dat bevestigd was. Toch kun je er wel vanuit gaan dat ze gebruikt worden.. Zeker tegen westerse tanks. Er zijn alleen niet zo heel veel Russische tanks die ze kunnen afvuren.
Aannames…net zoals die retired NAVO kolonel die zegt dat Rusland wel DU munitie in haar arsenaal heeft, ze het wel gebruikt zullen hebben, maar er totnutoe geen bewijs voor is. Tevens bevestigt hij dat er amper pure tank battles geweest zijn.
Ook aannames dus…
De Leopards worden ook hoofdzakelijk vernietigd door drones en helikopters, niet door andere tanks.
pi_209515127
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2023 21:57 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Sommige landen zullen schrik hebben hun materiaal nodig te hebben voor verdediging van eigen grenzen?
Oekr verliest momenteel redelijk snel pantsers, en ze zijn nog niet eens aan de sterke russische verdedigingslinies.
[..]
Aannames…net zoals die retired NAVO kolonel die zegt dat Rusland wel DU munitie in haar arsenaal heeft, ze het wel gebruikt zullen hebben, maar er totnutoe geen bewijs voor is. Tevens bevestigt hij dat er amper pure tank battles geweest zijn.
Ook aannames dus…
De Leopards worden ook hoofdzakelijk vernietigd door drones en helikopters, niet door andere tanks.
Wat maakt het uit als ze DU schieten? Als ze niet met DU schieten, dan schieten ze wel met wolfraam en dat is nog giftiger.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')