Dat is een flink stukske, zo ver heb ik niet gefietst, maar ik denk dat jij op je racefiets was.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig windje was het ja.Ik ben vanuit Maarn terug gefietst en het was helaas tegen
Ja, en ik had de tijd dus heb lekker wat aan toeren gedaanquote:Op maandag 29 mei 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flink stukske, zo ver heb ik niet gefietst, maar ik denk dat jij op je racefiets was.
Lekker!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, en ik had de tijd dus heb lekker wat aan toeren gedaan
Onderweg ergens in de bossen nog een pannenkoekje gescoordquote:
Dat is pas lekker, met spek?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Onderweg ergens in de bossen nog een pannenkoekje gescoord![]()
Nu toch wel een verbrande kop
Dat gaat dan wel hard, lekker fris windje voorjaarszon dat wil wel.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen petje op?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben al zoveel buiten dat ik het er op goktequote:Op maandag 29 mei 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is pas lekker, met spek?![]()
Met die wind en voorjaarszon gaat het heel snel, dan heb je echt wel een zonnebrandcreme nodig.
Nee en ook geen helmquote:
En dat gat in de ozonlaag wordt ook steeds groter natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben al zoveel buiten dat ik het er op gokteMaar alleen maar zon en wind tegen vandaag was er net te veel aan
Uh, die wordt weer steeds kleiner.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat gat in de ozonlaag wordt ook steeds groter natuurlijk
Zeg dat maar tegen pullup, hij heeft een verbrande kopquote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh, die wordt weer steeds kleiner.
Ik ken dat van mijn vader, bruine armen en benen. Je kon heel goed zien waar zijn fietskleding zat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen pullup, hij heeft een verbrande kop
Gaat pas in de tweede helft deze eeuw echt merkbaar zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh, die wordt weer steeds kleiner.
Verwachting is dat het gat komend decennium helemaal dicht is.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat pas in de tweede helft deze eeuw echt merkbaar zijn
quote:Herstel ozongat
CFK’s worden nauwelijks nog gebruikt en de hoeveelheid in de atmosfeer is sinds 2000 langzaam maar gestaag aan het dalen. Heel voorzichtig worden de eerste tekenen van beginnend herstel zichtbaar, met name in het voorjaar boven de Zuidpool. Voorzichtig, omdat de afname in hoeveelheid ozonafbrekende stoffen nog vrij beperkt is. De verwachting is dat het herstel van de ozonlaag pas het komende decennium beter zichtbaar gaat worden.
Optimistquote:Op maandag 29 mei 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verwachting is dat het gat komend decennium helemaal dicht is.
Daar staat iets compleet anders dan in je post erbovenquote:
Dit is meer dan 10 jaar oud,quote:
Zo uit het vuistje? Of met crackers of toast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |