Dat is een flink stukske, zo ver heb ik niet gefietst, maar ik denk dat jij op je racefiets was.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Heftig windje was het ja.Ik ben vanuit Maarn terug gefietst en het was helaas tegen
Ja, en ik had de tijd dus heb lekker wat aan toeren gedaanquote:Op maandag 29 mei 2023 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flink stukske, zo ver heb ik niet gefietst, maar ik denk dat jij op je racefiets was.
Lekker!quote:Op maandag 29 mei 2023 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, en ik had de tijd dus heb lekker wat aan toeren gedaan
Onderweg ergens in de bossen nog een pannenkoekje gescoordquote:
Dat is pas lekker, met spek?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Onderweg ergens in de bossen nog een pannenkoekje gescoord![]()
Nu toch wel een verbrande kop
Dat gaat dan wel hard, lekker fris windje voorjaarszon dat wil wel.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen petje op?quote:Op maandag 29 mei 2023 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben al zoveel buiten dat ik het er op goktequote:Op maandag 29 mei 2023 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is pas lekker, met spek?![]()
Met die wind en voorjaarszon gaat het heel snel, dan heb je echt wel een zonnebrandcreme nodig.
Nee en ook geen helmquote:
En dat gat in de ozonlaag wordt ook steeds groter natuurlijkquote:Op maandag 29 mei 2023 20:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben al zoveel buiten dat ik het er op gokteMaar alleen maar zon en wind tegen vandaag was er net te veel aan
Uh, die wordt weer steeds kleiner.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat gat in de ozonlaag wordt ook steeds groter natuurlijk
Zeg dat maar tegen pullup, hij heeft een verbrande kopquote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh, die wordt weer steeds kleiner.
Ik ken dat van mijn vader, bruine armen en benen. Je kon heel goed zien waar zijn fietskleding zat.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen pullup, hij heeft een verbrande kop
Gaat pas in de tweede helft deze eeuw echt merkbaar zijnquote:Op maandag 29 mei 2023 20:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uh, die wordt weer steeds kleiner.
Verwachting is dat het gat komend decennium helemaal dicht is.quote:Op maandag 29 mei 2023 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Gaat pas in de tweede helft deze eeuw echt merkbaar zijn
quote:Herstel ozongat
CFK’s worden nauwelijks nog gebruikt en de hoeveelheid in de atmosfeer is sinds 2000 langzaam maar gestaag aan het dalen. Heel voorzichtig worden de eerste tekenen van beginnend herstel zichtbaar, met name in het voorjaar boven de Zuidpool. Voorzichtig, omdat de afname in hoeveelheid ozonafbrekende stoffen nog vrij beperkt is. De verwachting is dat het herstel van de ozonlaag pas het komende decennium beter zichtbaar gaat worden.
Optimistquote:Op maandag 29 mei 2023 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Verwachting is dat het gat komend decennium helemaal dicht is.
Daar staat iets compleet anders dan in je post erbovenquote:
Dit is meer dan 10 jaar oud,quote:
Zo uit het vuistje? Of met crackers of toast?quote:
quote:Op maandag 29 mei 2023 21:06 schreef pullup het volgende:
Eend googled zich nu suf en gaat er achter komen dat ik gelijk had
Ik had het er een tijdje geleden ook met iemand over gehadquote:Op maandag 29 mei 2023 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
Waarom horen we niets meer over het gat in de ozonlaag?
Ik moest er idd ook even induiken voor een duidelijk verhaal.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het er een tijdje geleden ook met iemand over gehad
Dat hierboven is wel een echt mooi duidelijk verhaal
Ik vind het mooi om te lezen dat maatregelen, ook bij zure regen, echt kunnen helpen.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest er idd ook even induiken voor een duidelijk verhaal.
Er is heel veel op te lossen, maar zolang men 1 ding niet wil accepteren zal het niet gebeuren.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:23 schreef pullup het volgende:
Iedereen doet nu zo defaitistisch over de opwarming maar het moet op te lossen zijn uiteindelijk, als we maar willen
We gaan er voorquote:Op maandag 29 mei 2023 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is heel veel op te lossen, maar zolang men 1 ding niet wil accepteren zal het niet gebeuren.
Ga je iedereen uitleggen dat ze veel minder kinderen moeten krijgen zodat we zo snel mogelijk minder mensen op aarde hebben?quote:
Stoppen met nieuwe ontwikkelingen, vooruitgang.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er is heel veel op te lossen, maar zolang men 1 ding niet wil accepteren zal het niet gebeuren.
Daar is men al wel even mee bezig, met wisselend succesquote:Op maandag 29 mei 2023 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga je iedereen uitleggen dat ze veel minder kinderen moeten krijgen zodat we zo snel mogelijk minder mensen op aarde hebben?
Dat wordt een probleem. Zelfs al zou het huidige inwoneraantal blijven lukt het niet. Door de toenemende vooruitgang gaan ook de 'derde wereld landen' veel meer verbruiken. En dat kan de aarde niet ophoesten.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is men al wel even mee bezig, met wisselend succes
Hoeveel kids hebben we hier in 40+ eigenlijk .... ik 1 , maar denk 2quote:Op maandag 29 mei 2023 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is men al wel even mee bezig, met wisselend succes
Meer toch wel?quote:Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel kids hebben we hier in 40+ eigenlijk .... ik 1 , maar denk 2
Het zijn er idd niet veel die kinderen hebben.quote:
Zolanf we gemiddeld op 1 per persoon blijven wordt het niet slechter ...quote:Op maandag 29 mei 2023 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zijn er idd niet veel die kinderen hebben.
Niet dat ik weet.quote:
Ja klopt idd, maar ik doel dan op het gemiddelde ...quote:Op maandag 29 mei 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Maar geloof toch dat er meer zijn, Deisy, jij, oma, dot
En de rest gedraagt zich nog als een kind.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ah, dan zal het rond of onder de 1 liggen ja.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt idd, maar ik doel dan op het gemiddelde ...
Stiekem doneren bij de zaadbankquote:Op maandag 29 mei 2023 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, dan zal het rond of onder de 1 liggen ja.
Of SBE moet er nog een stuk of 43 hebben, wat ook niet uit te sluiten is.
brotquote:Op maandag 29 mei 2023 21:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo uit het vuistje? Of met crackers of toast?
Kwakje daar door de brievenbus.quote:
denk dat ze daar wel een opvangzak hebben hangen ...... afdeling gemengd onbekend zaadquote:Op maandag 29 mei 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kwakje daar door de brievenbus.
Ik denk dat we het maar ergens anders over moeten gaan hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
denk dat ze daar wel een opvangzak hebben hangen ...... afdeling gemengd onbekend zaad
Met slagroom.quote:
Geeft niet, ik heb al genoeg gehad voor vandaag.quote:
Goed idee om morgen te gaan eten.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann het gevt ook in
supermarkt pizza salami
Maar deed nog ham en blue-cheese er extra opquote:Op maandag 29 mei 2023 22:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kann het gevt ook in
supermarkt pizza salami
Frambozen ijs klinkt wel goed.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:13 schreef chufi het volgende:
framboosjes of cookie-dough ef waterijsjes of klontjes
Je bent er nogal trots op de je vermoedt een tweede te hebben.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel kids hebben we hier in 40+ eigenlijk .... ik 1 , maar denk 2
Ik heb er ook eentje, @devzero ook eentje.quote:Op maandag 29 mei 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Dan blijft het gemiddelde wel onder de 1quote:Op maandag 29 mei 2023 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb er ook eentje, @:devzero ook eentje.
sode en nottie niet , domi niet jobi niet ... soury natuurllijk ook niet ...quote:Op maandag 29 mei 2023 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
sode en nottie niet , domi niet jobi niet ... soury natuurllijk ook niet ...
Koen ook nog 2quote:Op maandag 29 mei 2023 22:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan moet ik opschieten.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij ons mannen wel , bij de nog niet 40+ dames ook nog ... verder zie ik het niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |