Je reageerde wat emotioneel gisterenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welnee, daar kijk jij helemaal niet naar uit...
er staat een artikel daarover op vipro. Alleen geen toegangquote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er moneyball aan die aankoop dan?
Ik ook niet maar een 28 jarige speler die het overigens heel goed doet is toch geen moneyball aankoop want het gaat er ook om wat hij weer oplevert, Frenkie de Jong was er wel eentje, gewoon op basis van het het natte vingerwerk van Marc, daar hield hij wel van.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:41 schreef Malavita het volgende:
[..]
er staat een artikel daarover op vipro. Alleen geen toegang
Moneyball gaat over aankopen op basis van statistieken. Daar lijkt me dit geen voorbeeld van overigens.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ook niet maar een 28 jarige speler die het overigens heel goed doet is toch geen moneyball aankoop want het gaat er ook om wat hij weer oplevert, Frenkie de Jong was er wel eentje, gewoon op basis van het het natte vingerwerk van Marc, daar hield hij wel van.
Nouja in Nederland vond blijkbaar iedereen hem te traag en slungelig maar Toulouse haalde hem toch op basis van zijn passend vermogen, en dat bleek goed uit te pakken. Dan krijg je al snel het MONEYBALL stickertje.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moneyball gaat over aankopen op basis van statistieken. Daar lijkt me dit geen voorbeeld van overigens.
Statistieken zijn daar een onderdeel van maar zoals de naam al zegt gaat het ook om geld genereren dus je haalt spelers die een beetje onder de radar liggen maar die je denkt te kunnen gebruiken en die vermeerderen dan bij jouw club hun waarde.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moneyball gaat over aankopen op basis van statistieken. Daar lijkt me dit geen voorbeeld van overigens.
Nee, moneyball gaat niet over geld genereren. Anders waren de Oakland A's nu wel een rijke club.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Statistieken zijn daar een onderdeel van maar zoals de naam al zegt gaat het ook om geld genereren dus je haalt spelers die een beetje onder de radar liggen maar die je denkt te kunnen gebruiken en die vermeerderen dan bij jouw club hun waarde.
het gaat er toch juist om met beperkte middelen op basis van data een zo perfext mogelijk team samen te stellen?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee, moneyball gaat niet over geld genereren. Anders waren de Oakland A's nu wel een rijke club.
Klinkt goedquote:De middenvelder kon in Engeland naar verluidt 'een veelvoud' van zijn salaris bij Ajax verdienen. Toch kiest hij dus voor een transfer naar Nederland. "Door mijn eerdere periode bij Ajax ken ik de ambities, de grootte en de uitstraling van de club", legt Van den Boomen uit.
Het gesprek met Mislintat dat Van den Boomen onlangs voerde en bijna anderhalf uur duurde beviel 'erg goed'. De technische man van Ajax had de middenvelder al hoog op zijn verlanglijst staan tijdens diens tijd als technisch directeur bij VfB Stuttgart. "Tijdens het gesprek dat ik met hem voerde en mij over de streep trok om voor Ajax te kiezen, zei hij dat mijn data en prestaties bij Toulouse hem toen al geregeld opvielen. Daardoor wist ik helemaal zeker dat ik wilde terugkeren
Dat is belangrijker inderdaad.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:10 schreef Malavita het volgende:
Maaegoed, moneyball of niet zal me aan me reet roesten verder. Benieuwd wat ie gaat presteren
ah grappigquote:Op maandag 29 mei 2023 18:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vanaf 07:30 even luisteren. Listen to this episode from Pak Schaal Podcast on Spotify. Ajax won wederom op het tandvlees een wedstrijd in de Eredivisie en Arco liet zich flink gaan op Twitter. Genoeg te bespreken dus voor Freek Jansen en Arco Gnocchi. Vriend van de show Horace Cohen wordt deze week ook opgebeld. Komt het goed met Ajax? Worden de Amsterdammers kampioen? En wil jij ook naar de Europa League of Champions League-finale? Thuisbezorgd.nl biedt die mogelijkheid!Zie het privacybeleid op https://art19.com/privacy en de privacyverklaring van Californië op https://art19.com/privacy#do-not-sell-my-info.
Laten we zeggen, hij staat bovenaan de lijst van de volgende VI directeur.quote:
Eindelijk verlossing van bagger zoals :'Vente in het spoor van Haaland' met zijn goals of 'Olij in uniek rijtje keepers uit top 6 competities'quote:Op maandag 29 mei 2023 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Laten we zeggen, hij staat bovenaan de lijst van de volgende VI directeur.
Ajax houdt je wel echt bezig he, zo schattig is het.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |