Wel transfervrij, dat scheelt. Al had ik Ajax er ook voor aangezien 20 miljoen voor zo'n speler neer te leggen.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:26 schreef Landgeld het volgende:
Kansloos wanbeleid. En eerste aankoop is Branco van den Boom
Het probleem is natuurlijk wel dat zonder CL je veel spelers die je nodig hebt gewoon niet aan kan trekken.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:35 schreef Scorpie het volgende:
Volledige renovatie van het elftal is nodig.
Typisch een speler die onder een goede trainer floreert en onder een Heitinga er niets van bakt.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel transfervrij, dat scheelt. Al had ik Ajax er ook voor aangezien 20 miljoen voor zo'n speler neer te leggen.
Heitinga komt dan ook gewoon tekortquote:Op maandag 29 mei 2023 08:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Typisch een speler die onder een goede trainer floreert en onder een Heitinga er niets van bakt.
Maar er moet wel wat meer bij en een trainer.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:44 schreef Malavita het volgende:
[..]
Heitinga komt dan ook gewoon tekort
Verder is een transfervrije vd Boomen een prima speler on erbij te hebben. Hield zich prima staande in Frankrijk.
een stuk meer spelers idd. Denk op elke linie wel 2.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar er moet wel wat meer bij en een trainer.
Onze achterhoede is denk ik de slechtste sinds een jaar of 10?quote:Op maandag 29 mei 2023 08:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
een stuk meer spelers idd. Denk op elke linie wel 2.
Zoiets idd. Stel timber blijft en hato ernaast moet je op de flanken wel vervangers hebben. Een nr 6 die wel kan meeverdedigen zou ook fijn zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 08:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onze achterhoede is denk ik de slechtste sinds een jaar of 10?
Ook voor hun heb je backups nodig, dus achterin kom ik al op 4 spelers, middenveld 2-3, voorin ook 2.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:03 schreef Malavita het volgende:
[..]
Zoiets idd. Stel timber blijft en hato ernaast moet je op de flanken wel vervangers hebben. Een nr 6 die wel kan meeverdedigen zou ook fijn zijn.
Tsja, ooit dacht ik dat Ajax met Lasse Schöne een leuke bankzitter had gehaald. Die kwam toen van NEC, toch? Dat verliep ook effe anders.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:16 schreef RamboDirk het volgende:
Sven aan zet: De 28 jarige Branco van den Boomen komt over van het Go Ahead Eagles van de Ligue 1. Maakte eerder furore bij grote clubs als de Graafschap & FC Eindhoven.
[ afbeelding ]
zo zien de meeste Ajacieden deze transfer ook als deze doorgaat.quote:Op maandag 29 mei 2023 09:35 schreef Wertha het volgende:
[..]
Tsja, ooit dacht ik dat Ajax met Lasse Schöne een leuke bankzitter had gehaald. Die kwam toen van NEC, toch? Dat verliep ook effe anders.
VDB kost niks, heeft een goede pass en trap, is een bepalende speler geworden bij Toulouse. In het ergste geval heb je daadwerkelijk een leuke bankzitter gehaald. Kan niet veel mee mis gaan hoor.
Als Branco naar Feyenoord was gegaan had ie het een topaankoop gevondenquote:Op maandag 29 mei 2023 09:47 schreef Malavita het volgende:
[..]
zo zien de meeste Ajacieden deze transfer ook als deze doorgaat.
Hoewel van hanegem het nog maar moet zien en weer van alles te klagen heeft. Echt die vent
Van Hanegem zegt precies zoals ik het een paar dagen geleden ook al verwoordt hebquote:Op maandag 29 mei 2023 10:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Branco naar Feyenoord was gegaan had ie het een topaankoop gevonden
De eerste wedstrijd is pas eind augustus. Dat moet je er wel even bij zeggen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een scenario voor rechtstreeks plaatsing van de groepsfase EL in plaats van de play-offs. @:Tjacka
AS Roma dat 5e of 6e in Italië wordt en de Europa League wint. Roma staat nu 6e en 1 punt voor op Juventus. Ze spelen volgende week thuis tegen de nummer 17. Maar goed, als ze woensdag de EL zouden winnen, is het natuurlijk maar zeer de vraag of die nog een beetje fit op het veld staan zondag.
Desalniettemin maar hopen dat Mourinho wint woensdag, jeetje. Scheelt toch dat je in augustus al kwalificatiewedstrijden moet spelen. Dat zou fijn zijn.
Nu vind ik spelers vastleggen omdat ze transfervrij zijn geen doordacht beleid.quote:Op maandag 29 mei 2023 07:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wel transfervrij, dat scheelt. Al had ik Ajax er ook voor aangezien 20 miljoen voor zo'n speler neer te leggen.
Silvano Vosquote:Op maandag 29 mei 2023 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Loopt er bij de jeugd al niet zo een type speler rond?
doet het prima in Frankrijk + transfervrij. Als het al een gok is, dan is het geen grote.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Hanegem zegt precies zoals ik het een paar dagen geleden ook al verwoordt heb
Van den Boom is niets anders dan een probeerseltje. Het is een gok en geen zekerheidje
Loopt er bij de jeugd al niet zo een type speler rond?
De meeste voetballers van dit kaliber mislukken bijna altijd bij ajax.
dat lijkt me dan ook niet de enige reden. Wel mooi meegenomen, zeker als je een grote schoonmaak houdt.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:18 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu vind ik spelers vastleggen omdat ze transfervrij zijn geen doordacht beleid.
Hij gaat helemaal niet naar Feyenoordquote:Op maandag 29 mei 2023 10:19 schreef Malavita het volgende:
[..]
doet het prima in Frankrijk + transfervrij. Als het al een gok is, dan is het geen grote.
Maar idd, zou die naar feyenoord gaan is het opeens een slimme zet
Ok hansquote:Op maandag 29 mei 2023 10:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij gaat helemaal niet naar Feyenoord
Bij ajax slagen maar 2 type spelers
hele dure buitenlandse spelers of eigen jeugd
Bijna geen enkele speler die uit de eigen competitie slaagt bij ajax
zelfs hele dure spelers uit de competitie mislukken als ze bij 020 terecht komen
een verkeerd passje breed en hij wordt afgeschreven
Ik vind het aantrekken van Van den Boomen ook niet per definitie slecht (al vind ik hem minder dan de vergelijkbare Hans Vanaken en daarvan is het uiteindelijk ook nooit tot een transfer gekomen) maar als er spelers worden aangetrokken op het sentiment van 'straks pakt PSV hem, slaagt hij en roept iedereen dat wij hem hadden moeten halen, laten we dat voor zijn' is dat meestal een voorbode van zeven magere jaren.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:21 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat lijkt me dan ook niet de enige reden. Wel mooi meegenomen, zeker als je een grote schoonmaak houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |