abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209322761
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom je me met Baudet vergelijkt. Verder heb ik niet zo'n zin om discussies te voeren met een jongen die denkt dat de plekken in Europa verdeeld worden op basis van theoretische kwaliteit in het volgende seizoen. Zo werkt het namelijk niet.
:)

Goed we gaan door op jouw weg. Het gaat dus over dit seizoen. 3e plek is behaald, recht op play offs europa league. Waarom zitten we dan toch op conf league niveau?
pi_209322763
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

Berghuis: piekte af en toe in wedstrijden waar de rest het liet afweten. Is een goede speler wanneer alles goed draait.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_209322771
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:35 schreef Malavita het volgende:

[..]

Goed we gaan door op jouw weg. Het gaat dus over dit seizoen. 3e plek is behaald, recht op play offs europa league. Waarom zitten we dan toch op conf league niveau?
Als je mijn post las, dan had je gelezen dat ik vind dat AZ vandaag eigenlijk had moeten winnen.

Maar vooruit, je tikt net de ondergrens van de Europa League poulefase aan. Beter? :)
pi_209322783
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:35 schreef Malavita het volgende:

[..]

Je moet eerst maar is zorgen dat je de poule fase gaat halen de komende maanden....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209322787
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:36 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Als je mijn post las, dan had je gelezen dat ik vind dat AZ vandaag eigenlijk had moeten winnen.

Maar vooruit, je tikt net de ondergrens van de Europa League poulefase aan. Beter? :)
Maar ze hebben verloren. En fijn dat je je ongelijk durft toe te geven :)
pi_209322791
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Je moet eerst maar is zorgen dat je de poule fase gaat halen de komende maanden....
Werk aan de winkel, dat mag duidelijk zijn.
pi_209322799
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:33 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Dit is echt een aanmerkelijk realistischere kijk op de wereld dan de rest van de leden in dit topic. Ik hoop voor jou dat dit besef ook in de top van ajax zit, dan komt het komend jaar misschien nog goed! :)
Tja, dit is mijn visie als kritisch Ajacied. Teveel spelers die gewoon niet het niveau halen dat Ajax graag nastreeft.

Als je een Brobbey hebt die nog geen 90 minuten vol kan maken in een seizoen, dan heb je voor 17 miljoen echt een gigantische miskoop gedaan. Je denkt toch niet dat een Real, Bayern, Barca, City of welke topclub dan ook een speler van Ajax gaat halen die niet eens een verenging kan halen in een wedstrijd wanneer het er op aankomt?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_209322812
Nog een scenario voor rechtstreeks plaatsing van de groepsfase EL in plaats van de play-offs. @Tjacka

AS Roma dat 5e of 6e in Italië wordt en de Europa League wint. Roma staat nu 6e en 1 punt voor op Juventus. Ze spelen volgende week thuis tegen de nummer 17. Maar goed, als ze woensdag de EL zouden winnen, is het natuurlijk maar zeer de vraag of die nog een beetje fit op het veld staan zondag.

Desalniettemin maar hopen dat Mourinho wint woensdag, jeetje. Scheelt toch dat je in augustus al kwalificatiewedstrijden moet spelen. Dat zou fijn zijn.
pi_209322813
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:38 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Als Feyenoorder zou je eerst maar eens moeten zorgen dat je de poule fase doorkomt als je kijkt naar afgelopen keer.
pi_209322819
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog een scenario voor rechtstreeks plaatsing van de groepsfase EL in plaats van de play-offs. @:Tjacka

AS Roma dat 5e of 6e in Italië wordt en de Europa League wint. Roma staat nu 6e en 1 punt voor op Juventus. Ze spelen volgende week thuis tegen de nummer 17. Maar goed, als ze woensdag de EL zouden winnen, is het natuurlijk maar zeer de vraag of die nog een beetje fit op het veld staan zondag.

Desalniettemin maar hopen dat Mourinho wint woensdag, jeetje. Scheelt toch dat je in augustus al kwalificatiewedstrijden moet spelen. Dat zou fijn zijn.
Mourinho _O_
pi_209322832
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:22 schreef Tjacka het volgende:

[..]
:{

Dit doet @:elan zelfs beter. Zelfs trollen lukt je al niet. Iedereen hier weet dat ik naar Ajax ging toen jij nog in je badjas naar Sesamstraat keek.
Laat mij hier lekker buiten .
blablablabla
pi_209322837
quote:
Bedankt voor het bevestigen van mijn correcte formuleren ^O^
pi_209322843
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:41 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als Feyenoorder zou je eerst maar eens moeten zorgen dat je de poule fase doorkomt als je kijkt naar afgelopen keer.
Onder slot is alles anders, maar ik begrijp vooral niet de eeuwige obsessie met Feyenoord in dit topic. We hadden het hier toch over (het wanpresteren van) ajax?
pi_209322862
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:44 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Onder slot is alles anders, maar ik begrijp vooral niet de eeuwige obsessie met Feyenoord in dit topic. We hadden het hier toch over (het wanpresteren van) ajax?
Slot is zo goed als zijn materiaal is. Als hij een zware loting heeft in de CL en de klad komt er in dan staat de Kuip te schreeuwen om zijn vertrek. Dat is voetbal.
pi_209322869
Er moet een hoop gerepareerd worden.

Achterin moet je op CB 2 man hebben, Timber zal wel weggaan en Bassey is tekort geschoten.
Kaplan hebben we natuurlijk niks van gezien - dus misschien heb je er zelfs wel 3 nodig.

LB en RB - Wijndal en Rensch voldoen niet, wat erachter zit is nog slechter dus ook daar versterking nodig.

Middenveld - Alvarez weg, Taylor onvoldoende, en met Klaassen kan je de strijd niet winnen. Dus je hebt er nog 3 middenvelders bij nodig (ik laat even buiten beschouwing dat je bij Jong iets hebt lopen)

Rechtsbuiten - Berghuis en Conceicao zijn beiden net niet goed genoeg voor die plek. Kudus gaat pleite dus er moet ingekocht worden.

Linksbuiten - Bergwijn en Tadic - heeft niet per se versterking nu nodig maar dan moet Bergwijn wel weer eens in vorm komen.

Spits - Brobbey die geen 90 minuten kan maken is een gotspe. Tadic als backup is te weinig. Er moet dus iets bij.

Al met al een grondige renovatie voor onze Duitser, gezien het aantal dat weggaat of te licht is.
pi_209322887
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:46 schreef Scorpie het volgende:
Er moet een hoop gerepareerd worden.

Achterin moet je op CB 2 man hebben, Timber zal wel weggaan en Bassey is tekort geschoten.
Kaplan hebben we natuurlijk niks van gezien - dus misschien heb je er zelfs wel 3 nodig.

LB en RB - Wijndal en Rensch voldoen niet, wat erachter zit is nog slechter dus ook daar versterking nodig.

Middenveld - Alvarez weg, Taylor onvoldoende, en met Klaassen kan je de strijd niet winnen. Dus je hebt er nog 3 middenvelders bij nodig (ik laat even buiten beschouwing dat je bij Jong iets hebt lopen)

Rechtsbuiten - Berghuis en Conceicao zijn beiden net niet goed genoeg voor die plek. Kudus gaat pleite dus er moet ingekocht worden.

Linksbuiten - Bergwijn en Tadic - heeft niet per se versterking nu nodig maar dan moet Bergwijn wel weer eens in vorm komen.

Spits - Brobbey die geen 90 minuten kan maken is een gotspe. Tadic als backup is te weinig. Er moet dus iets bij.

Al met al een grondige renovatie voor onze Duitser, gezien het aantal dat weggaat of te licht is.
Haantje Tadic willen behouden :')
Mr. 32 miljoen met 8 goals in de Mickey Mouse competitie adoreren :')
pi_209322913
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:46 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Slot is zo goed als zijn materiaal is. Als hij een zware loting heeft in de CL en de klad komt er in dan staat de Kuip te schreeuwen om zijn vertrek. Dat is voetbal.
Oke man blijf er vooral op hopen

Mijn voorspelling: er wordt effectief doorgeselecteerd en Feyenoord wordt met overmacht eerste en geeft WEDEROM haar visitekaartje af in Europa.

Maar heel eerlijk gezegd wilde ik het niet over Feyenoord hebben hier, kunnen jullie eindelijk even stoppen met dat obsessieve gedrag en de dialoog over ajax voeren?
pi_209322914
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:41 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
020 bakte daar ook niet veel van

We moeten wel realistisch zijn

Allemaal afhankelijk van hoe die poule eruit komt te zien

Het belangrijkste is van heel de Cl is dat ik denk dat Feyenoord er minimaal iets van tussen de 40 - 50 miljoen aan gaat overhouden

En daar draait het uiteindelijk om op dit moment😀

Geld
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_209322961
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:52 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]

Mijn voorspelling: er wordt effectief doorgeselecteerd en Feyenoord wordt met overmacht eerste en geeft WEDEROM haar visitekaartje af in Europa.

Maar heel eerlijk gezegd wilde ik het niet over Feyenoord hebben hier, kunnen jullie eindelijk even stoppen met dat obsessieve gedrag en de dialoog over ajax voeren?
TVP _O-
  zondag 28 mei 2023 @ 23:08:11 #295
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209323039
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Teveel middelmaat, te weinig creativiteit, teveel ego’s.

Tadic: leuke stats, maar te dominant in de groep. Anderen jongens durven zichzelf niet te ontpoppen door zijn aanwezigheid.

Bassey: een hoop geld voor iemand die bij NEC nog niet zou uitblinken. Kan niet verdedigen en niet opbouwen.

Taylor: gehypt op basis van een aantal wedstrijden tegen kleinere clubjes.

Brobbey: lui, ongemotiveerd, wild. Alles behalve dé spits waar Ajax al jaren naar zoekt. Tevens een conditie van een 75 jarige voor een 21 jarige.

Alvarez: 10+ gele kaarten in een competitie met alleen maar mindere tegenstanders, waar je dus theoretisch amper in zou moeten hoeven grijpen. Ongecontroleerd en lomp dus.

Wijndal: Leuke speler bij AZ, maar AZ is geen Ajax.

Sanchez: gehaald op basis van paniek. Kan net als Bassey niet opbouwen en niet verdedigen.

Berghuis: piekte af en toe in wedstrijden waar de rest het liet afweten. Is een goede speler wanneer alles goed draait.

Klaassen: kort maar krachtig. Een aantal jaar nuttig geweest bij Ajax, kwam tekort voor het buitenland, was het eerste seizoen na zijn terugkeer nuttig maar is nu echt passé.

Luca: leuk, een slungel van 2 meter nog wat die nog nooit een hoge bal geeft gekregen.

Bergwijn: lui, dik, ongemotiveerd. Meer bezig met randzaken dan met voetbal. Niet voor niks bankzitter geweest bij een matig Tottenham. Denkt zijn sporen al verdiend te hebben.

Kudus: goede speler, veel potentie maar in zijn hoofd al een half jaar niet meer bij Ajax.

Rensch, Timber en Hato hebben potentie om goede spelers te worden.

Rulli: wat foutjes gemaakt naar ook uitgeblonken. Gaat een stabiele factor worden.

Conceição: goede aanwinst: nooit echt de kans gehad, veelal invalbeurten vanaf minuut 80 wanneer het leed al was geschied.

Heitinga: ook geen grote wedstrijden gewonnen, geen creativiteit in de ploeg gekregen, Calimero gedrag vertoond, geen aanzienlijke verbetering laten zien ten opzichte van Schreuder.
Rensch ja? Die heb ik in 3 jaar nog nooit iets van enig niveau zien doen
  zondag 28 mei 2023 @ 23:09:03 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_209323052
quote:

[..]

Rot eens op naar het Feyenoord topic met deze klets
pi_209323081
Heitinga out. Persbericht komt er aan.
Allemaal cabaretteketet!
pi_209323095
quote:

[..]

De afgelopen paar pagina’s heb ik vandaag een beetje gevolgd en volgens mij gaat het vooral over Feyenoord als jij weer eens wat onzinnigs zegt. Genoeg dingen gelezen over Ajax met wat en waar er versterking moet komen binnen de club.
Als er wordt gezegd dat Slot de beste trainer is in Nederland en Feyenoord dit jaar het beste was van het land is dat niet obsessief. Betrap mezelf er op dat ik weer op jou reageer dus misschien ben ik, net als jij, ook een beetje dommig.
pi_209323186
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:11 schreef freaky40 het volgende:
Heitinga out. Persbericht komt er aan.
Zoals verwacht. En wie volgt hem op?
pi_209323320
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 23:21 schreef Newone82 het volgende:

[..]
Zoals verwacht. En wie volgt hem op?
Nagelsmann
blablablabla