Niet echt want Masi deed juist geen code rood.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:06 schreef Jane het volgende:
Ook dit bewijst maar weer Het Gelijk Van Masi.
Als je niet onder geel wil finishen, that is.
Ja, maar er is geen alternatief.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:07 schreef franklop het volgende:
Maar gelijk van start na 1 opwarmronde is toch ook weer vragen voor problemen?
Niet ons probleemquote:Op zondag 28 mei 2023 22:07 schreef franklop het volgende:
Maar gelijk van start na 1 opwarmronde is toch ook weer vragen voor problemen?
Wat gewoon terecht was. Enige fout van Masi was dat 2 coureurs niet unlapped werden.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt want Masi deed juist geen code rood.
Precies. Dat bedoel ik dus. Code rood + herstart aan het eind is kut, want dat eindigt 99 van de 100 keer in een nieuwe crash.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Niet echt want Masi deed juist geen code rood.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat gewoon terecht was. Enige fout van Masi was dat 2 coureurs niet unlapped werden.
Valt mee. In principe zou het moment van 'groen' ook het moment moeten zijn dat je weer mag racen, het is pas raar dat je in de F1 wél groen hebt, maar nog níet in mag halen. Dan zou het geen groen moeten zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:07 schreef Zorro het volgende:
Blijf het raar vinden dat je bij herstart blijkbaar gewoon mag inhalen voor de lijn.
-20quote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef GotenSSJ het volgende:
Hoeveel meter na de groene vlag is de volgende caution?
Vrouw/echtgenotequote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin van Ericsson is nog steeds niet lelijk.
Die met dat zwarte aan ? Dan, helemaal eensquote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dan zal hij wel veel geld hebben.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Thanks!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Op Ziggo Racing blijven ze bij de Amerikaanse feed, op Ziggo Select schakelen ze wel naar de studio
De volkskrant?quote:
Davinaquote:Op zondag 28 mei 2023 22:11 schreef mikieu het volgende:
Benieuwd wat Davinna Michelle hiervan vindt.
Kwartje viel laatquote:Op zondag 28 mei 2023 22:11 schreef mikieu het volgende:
Benieuwd wat Davinna Michelle hiervan vindt.
Opwarmrondes zijn optioneel.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:12 schreef Max23 het volgende:
Niet finish achter safety car?
2 ronden op de teller
Ook al is het een klootzak, alles beter dan Ericssonquote:Op zondag 28 mei 2023 22:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kamphues gaat voor de meest onhebbelijke lul, wat een verrassing.
quote:
Ferrucci nietquote:Op zondag 28 mei 2023 22:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Ook al is het een klootzak, alles beter dan Ericsson
quote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik dacht even dat 'ie hem vól op de pitmuur zou rossen
Deed hetzelfde wat Ericsson vorig jaar deedquote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Ze raakten bijna de muur aan de binnenkant van de pitsquote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Die zwieperd half door de pitingang was echt krankzinnigquote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef heywoodu het volgende:
mwah, dat had ik na Abu Dhabi 2021. Het lukte gewoon nietquote:Op zondag 28 mei 2023 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit helemaal te shaken, kan niet meer typen![]()
![]()
Of die van newgarden feliciterenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:15 schreef Jane het volgende:
Ja ja, nu willen jullie de vriendin van Ericsson troosten, natuurlijk.
Dat hadden we allemaal op dat moment. Het topic op FOK! nog eens teruggelezen, moest lachen.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat had ik na Abu Dhabi 2021. Het lukte gewoon niet
Me too!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, dat had ik na Abu Dhabi 2021. Het lukte gewoon niet
JAAAAAAAquote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er bepaalde users blij hiermee?
Toch goed hersteld na die drive throughquote:
ik wist pas na ruim een uur dat Tsunoda vierde was gewordenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hadden we allemaal op dat moment. Het topic op FOK! nog eens teruggelezen, moest lachen.
Dat wel inderdaad.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toch goed hersteld na die drive through
JAAAAAAAquote:Op zondag 28 mei 2023 22:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Zijn er bepaalde users blij hiermee?
Ferruci niet inderdaadquote:
Een topic vol alleen maar variaties op "JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH"quote:Op zondag 28 mei 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat hadden we allemaal op dat moment. Het topic op FOK! nog eens teruggelezen, moest lachen.
Die TeamLH maniertjes werken aanstekelijk zie ikquote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rinus uiteindelijk de morele winnaar!1!!1
Ik kwam daar 's avonds een keer achterquote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wist pas na ruim een uur dat Tsunoda vierde was geworden
wat een dag was datquote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kwam daar 's avonds een keer achter
Ik kom daar nu achter.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Moet ie maar niet als een vrouw in de pit rijden.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
Jammer dat Rinus slechts 10e is geworden. Hij had de auto om te winnen
Ja.quote:
Maar dan ben ik hier nietquote:Op zondag 28 mei 2023 22:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
4 juni is de volgende IndyCar-race al
Het is dat je het zegtquote:Op zondag 28 mei 2023 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo mooi is hij niet andersquote:
Gezien het geldbedrag wat erbij komt kijken zou ik dat niet zo'n heel groot probleem vinden.quote:
Daar had ik het verder niet over he? En deze race winnen zou ik ook niet vervelend vinden.quote:Op zondag 28 mei 2023 22:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gezien het geldbedrag wat erbij komt kijken zou ik dat niet zo'n heel groot probleem vinden.
Het leven is niet altijd eerlijkquote:Op zondag 28 mei 2023 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Marcus vind het allemaal niet eerlijk...![]()
Was gewoon niks oneerlijks aanquote:
Daar kruipt ie straks op en issie nog niet tevreden, verwent jongquote:Op zondag 28 mei 2023 22:27 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin van Ericsson nog steeds niet lelijk, die heeft weinig te klagen vandaag.
Nog even lekker nabeschouwenquote:
Ja, we zijn net overgeschakeldquote:
Het was een flopshow tot de laatste 12 ronden, toen een enorm spannend slot in een sprint van 1 ronde.quote:
Daar heb ik niet voor betaaldquote:
Marcus deed ook een Lewisje qua bestolen voelenquote:Op zondag 28 mei 2023 22:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was een flopshow tot de laatste 12 ronden, toen een enorm spannend slot in een sprint van 1 ronde.
Ik ken dit verhaal ergens van.
met zo'n race als vandaag is het lastig om op tijd te zijn bij de start van de Coca Cola 600quote:Op zondag 28 mei 2023 22:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Volgend jaar Double Duty van Larson nu al zin in.
Eens kijken hoe lang het dit jaar duurt voor ik in slaap donder. Vorig jaar duurde het tot ronde 2 volgens mijquote:Op zondag 28 mei 2023 22:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met zo'n race als vandaag is het lastig om op tijd te zijn bij de start van de Coca Cola 600
Wat vond je een flop?quote:Op zondag 28 mei 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vond het ook echt een flop, maar ja wat moet je anders?
De laatste 12 ronden met 3 rode vlaggen en steeds weer chaos met herstarts. En traag, vooral.quote:
Helder!quote:Op zondag 28 mei 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste 12 ronden met 3 rode vlaggen en steeds weer chaos met herstarts. En traag, vooral.
Stuk tot aan daar was vooral leuk doordat O'Ward en Ericsson/Newgarden met hun strategie ongeveer tegelijk uitkwamen. Daarvoor gebeurde er, ja, weinig.quote:
Het is nou eenmaal het grootste eendaagse sportevenement ter wereld wat toeschouwers betreft.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:00 schreef Nober het volgende:
Biggest sporting event in the world.
Die yanks zijn knettergek.
Dat is relatief als je het over fysiek aanwezige toeschouwers hebt. Bij de NY marathon staan er veel meer mensen langs de weg en bij de Hoogmis zeker ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal het grootste eendaagse sportevenement ter wereld wat toeschouwers betreft.
Tja, alle definities zijn natuurlijk net even anders. Maar het is simpelweg niet uit de lucht gegrepen ofzoquote:Op maandag 29 mei 2023 18:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is relatief als je het over fysiek aanwezige toeschouwers hebt. Bij de NY marathon staan er veel meer mensen langs de weg en bij de Hoogmis zeker ook.
World Championsquote:Op maandag 29 mei 2023 17:00 schreef Nober het volgende:
Biggest sporting event in the world.
Die yanks zijn knettergek.
En Josef?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:16 schreef Starflyer het volgende:
Rinus rijdt in groep 2 in de kwalificatie.
Dubbele pitstraatquote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:45 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dit circuit nu voor het eerst, maar die pitsstraat![]()
![]()
Chaos gegarandeerd. Ze zeggen al dat het erger is dan Nashville.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 19:45 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dit circuit nu voor het eerst, maar die pitsstraat![]()
![]()
Schuld van Ericsson, niet van Newgardenquote:
Grosjean en Ericsson ook door. Dat is dan wel weer jammer.quote:
Maar Power out. Ik herhaal: Power out.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 20:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grosjean en Ericsson ook door. Dat is dan wel weer jammer.
quote:
Ik heb een streampje te pakken en zit nu midden in een nieuwe cringe uitvoering van het volkslied.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Begin uitzending 21:15 uur, groene vlag 21:30 uur
quote:Op zondag 4 juni 2023 21:12 schreef Wertha het volgende:
[..]
Ik heb een streampje te pakken en zit nu midden in een nieuwe cringe uitvoering van het volkslied.
Voor het oog zeker. Dadelijk eens zien wat het voor race brengt.quote:Op zondag 4 juni 2023 21:19 schreef Peterselieman het volgende:
Toch jammer dat ze niet meer op Belle Isle rijden
Mwah..quote:
Gister klaagde Santino Ferrucci al. Hij heeft de slechtste plek en moet van het gas om überhaupt zijn plek te kunnen halenquote:Op zondag 4 juni 2023 21:26 schreef H_T het volgende:
Die dubbele pitstraat ziet eruit ald een briljant idee dat on-mo-ge-lijk voor problemen kan zorgen
Ferruciquote:Op zondag 4 juni 2023 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gister klaagde Santino Ferrucci al. Hij heeft de slechtste plek en moet van het gas om überhaupt zijn plek te kunnen halen
Dan weten we wel waar de Formule E de inspiratie vandaan heeft.quote:Op zondag 4 juni 2023 22:34 schreef DeeBee het volgende:
Dit is echt peak MURICA, racen op zo'n gare betonbaan rondom wat parkeergarages
Zeiken op Grosjean is altijd terechtquote:
Ach, op deze manier kwam ik erachter dat hij toch nog niet was uitgevallenquote:
Mooie actie van Dixon was datquote:Op zondag 4 juni 2023 23:22 schreef Peterselieman het volgende:
Wel lekker dat Power een plek teruggezakt is
Ook wel weer eens leuk voor hem. Pech genoeg gehad de laatste jarenquote:Op zondag 4 juni 2023 23:25 schreef Wertha het volgende:
Rossi kon er voorbij alsof de difficulty settings op easy stonden.
Ach, ten minste iemand die voor ECR wil rijden.quote:Op donderdag 8 juni 2023 15:30 schreef Starflyer het volgende:
Hunter-Reay testte al eerder voor ECR, maar verrassend is het wel.
Edit: vooral voor zijn technische expertise dus
https://racer.com/2023/06(...)racing-indycar-team/
Dixon geeft geen fuck om knuppeltje Power.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 18:52 schreef Starflyer het volgende:
In de tweede training was Rossi wederom het snelste, nu in 1:40.9112, wat weer een baanrecord is. Colton Herta was tweede en Rosenqvist derde. Rinus werd 10de en Newgarden 12de.
De 45 minuten durende sessie werd ontsierd door vijf(!) rode vlaggen, waaronder één voor een crash tussen Dixon en Power, waarna een boze Power op Dixon afging en hem duwde voordat hij tegen gehouden werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |