Geen towquote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus rijdt ook 2 mijl per uur te langzaam nu
Dat wordt niets meer dan.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
Rijd natuurlijk in niemandsland en zal ook wel wat schade hebbenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Peterselieman het volgende:
Die heeft het voordeel dat er iemand achter hem rijdt. Minder zuiging achter de auto.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijdt er ook nog eentje helemaal vooraan hè
Mensen achter je helpt ook nog qua snelheid.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijdt er ook nog eentje helemaal vooraan hè
Dat is iets wat mijn hoofd maar niet kan verwerken, hoe vaak ik het ook hoorquote:Op zondag 28 mei 2023 20:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die heeft het voordeel dat er iemand achter hem rijdt. Minder zuiging achter de auto.
Als Rinus weer aangesloten is.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Stoorzendert het volgende:
"t is nog een beetje tam allemaal. Wanneer gaan ze volle bak? Rondje 150?
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is iets wat mijn hoofd maar niet kan verwerken, hoe vaak ik het ook hoor
Wat is er eigenlijk met Rinus gebeurd? Ik heb dat stukje gemist. Hij lag P1quote:
Knalde in de pits tegen Palou aanquote:Op zondag 28 mei 2023 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met Rinus gebeurd? Ik heb dat stukje gemist. Hij lag P1
Te veel wheelspin bij het wegrijden in de pit, ramde Palou de muur in en kreeg zelf een DT.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij ctashte op Palou in de pits en kreeg daarvoor een DTquote:Op zondag 28 mei 2023 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Na het kopwerk doet hij nu het staartwerk.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
quote:
Ah, zonde. Vorige keer knalde hij de muur in bij de pits omdat z'n remmen niet goed werktequote:Op zondag 28 mei 2023 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel wheelspin bij het wegrijden in de pit, ramde Palou de muur in en kreeg zelf een DT.
Veelzijdige jongen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:24 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Na het kopwerk doet hij nu het staartwerk.
Zou ik niet doen, achter het stuur.quote:
Jij bent af voor vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, achter het stuur.
Uh, okequote:
Die mannen kunnen niet normaal door de pits rijden he?quote:
Hey, jij typt dit en vlak daarna zeggen ze het. Lezen ze mee ;P .quote:
Jij hebt gewoon traag internetquote:Op zondag 28 mei 2023 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey, jij typt dit en vlak daarna zeggen ze het. Lezen ze mee ;P .
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:33 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hey, jij typt dit en vlak daarna zeggen ze het. Lezen ze mee ;P .
Nog heel even wachten.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:34 schreef Faraday01 het volgende:
Een caution binnen de komende paar ronden zou voor Rinus heel erg goed uitkomen
Precies 1.quote:
Die eerste 150 ronden kunnen ze net zo goed niet rijdenquote:
Ik ben voorquote:
Ik ookquote:
quote:
Namecalling, mag niet volgens de policyquote:
Pseudomodden ook nietquote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Namecalling, mag niet volgens de policy![]()
Alleen in F1.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Namecalling, mag niet volgens de policy![]()
Sorry dat komt omdat ik dat woord niet begrijpquote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Namacallong, mag niet volgens de policy![]()
Maar dat doe ik ook nietquote:
Denk het niet, sowieso nog minimaal 1 pitstop nodig.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:43 schreef Faraday01 het volgende:
Iedereen gaat toch gewoon naar binnen komen
Er zal ook nog wel minimaal 1 caution komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk het niet, sowieso nog minimaal 1 pitstop nodig.
Ze halen rondje 167-168 toch niet op deze tank?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Denk het niet, sowieso nog minimaal 1 pitstop nodig.
Jawel joh, zeker met een caution.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze halen rondje 167-168 toch niet op deze tank?
En ze begrijpen het nog neit ook.quote:
Nee hoor, werd ook al geroepen toen ie in de F1 reedquote:
Ja en terecht ookquote:Op zondag 28 mei 2023 20:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
En ze begrijpen het nog neit ook.
Je moet van een Japanner eerst toestemming hebben om zijn voornaam te gebruiken, tot die tijd is het gewoon Sato-san
Oké, niet eerder gehoordquote:Op zondag 28 mei 2023 20:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoor, werd ook al geroepen toen ie in de F1 reed
Dat maakt het "saaie rondjes rijden" zo leukquote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef Faraday01 het volgende:
In ieder geval leuk dat er verschillende strategieën zijn
Ja, dus de volgende 15-20 rondjes moet die knallen als die nog wat wilt vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:47 schreef Starflyer het volgende:
Rinus hoeft geen brandstof te besparen terwijl de coureurs die niet binnen zijn gekomen moeten besparen
Daarvoor kijken we toch?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
De achterste helft van het veld (ongeveer) gaat zo een heel pak harder rammen dan de voorste helft. Dat kán niet fout gaan!
Komt sowieso nog wel een caution jaquote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef heywoodu het volgende:
De achterste helft van het veld (ongeveer) gaat zo een heel pak harder rammen dan de voorste helft. Dat kán niet fout gaan!
Laten we het hopen, het is een wat slappe editie tot nu toe.quote:
Mijn Honda kan iig prima zonderquote:
Eerder hadden ze het erover dat de achtervleugel op -6 graden staatquote:
Koudquote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Eerder hadden ze het erover dat de achtervleugel op -6 graden staat
Dat was in de kwalificatiequote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die lijken + te staan. De voorvleugel lijkt 0 of negatief te staanquote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef H_T het volgende:
[..]
quote:
Is het de achterkant dan? Of alleen kwali?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Downforce op de voorvleugel is nog wel handig.
Beidequote:Op zondag 28 mei 2023 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is het de achterkant dan? Of alleen kwali?
Dat zou inderdaad géén "geweldig verhaal" zijnquote:Op zondag 28 mei 2023 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang tokkie Ferrucci maar niet wint.
Nee, raakte de muurquote:Op zondag 28 mei 2023 20:59 schreef Zorro het volgende:
Power stopt vroeg en hoopt op caution denk ik
Ik zag het daarna ook. Maar is evengoed wel een ideaal scenario voor hemquote:
Nee, liever niet neequote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag het daarna ook. Maar is evengoed wel een ideaal scenario voor hem
Laten we hopen dat dat niet uitomt.
Als dat zo is, hoeft een bepaald iemand zich geen zorgen meer te maken dat Ferrucci wint.quote:
Klassejustitiequote:
Trump aanhanger ook nog eensquote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Ferrucci is zeker gewoon toevallig Amerikaan?
Niet geheel dezelfde situatiequote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef Zorro het volgende:
Dan hadden ze Rinus ook wel een boete kunnen geven
quote:
Je zou het niet zeggen.quote:
En dan nagaan dat er een nog ergere dan trump mee aan het doen is nuquote:
Lekker ruzie maken met Disney over don't say gayquote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dan nagaan dat er een nog ergere dan trump mee aan het doen is nu. Die van florida.
Gewoon in je luierquote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik moet me een partij pissen zeg, man man man. Doe ff een caution anders.
Over het hek heenquote:
Denk dat het meevalt iddquote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Kirkwood kwam 'perfect' veilig terecht volgens mij
Lijkt me ook niks aan de hand.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Kirkwood kwam 'perfect' veilig terecht volgens mij
Die band vloog langs de tribune. Hopelijk liep er naast die tribune niemand ...quote:
In de context van de rest van deze editie, ja.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag deze dan in de boeken als "big one"?
Er is al meermaals bewezen dat dat dodelijk kan zijnquote:
Alleen als het rood wordt.quote:
Melbourne... 2001?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is al meermaals bewezen dat dat dodelijk kan zijn
Matje in de nek?quote:
En Italie '00quote:
Ik hoop dat het net over de tribune vloog. Net niet goed te zien.quote:
Waarom kijk je nu dan nog?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef vosss het volgende:
Als die loser van een Ericsson hem wint kijk ik nooit meer.
Net zoals dat je nu niet meer zou kijken omdat ie vorig jaar won?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:13 schreef vosss het volgende:
Als die loser van een Ericsson hem wint kijk ik nooit meer.
Ik vind die kapper van Ferrucci ergerquote:
Onverwoestbaar.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef heywoodu het volgende:
+1 voor de onboardcamera van Kirkwood, jezus
Knipt die ook Donald T?quote:
Het is geen F1. De top 3 moet nog eenn pitstop maken volgens mij.quote:
Waarschijnlijk wel. Groepskortingquote:
Zei ik dat vorig jaar ook ja?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zoals dat je nu niet meer zou kijken omdat ie vorig jaar won?
Zoiets. Villeneuve in een BAR was er in elk geval bij betrokken. Henry Surtees heeft er ook slechte ervaringen meequote:
Wel voortaan even dat vizier dichthouden. Stel dat er iemand bovenop klapt met al het extra rondvliegend debris als gevolg?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef heywoodu het volgende:
+1 voor de onboardcamera van Kirkwood, jezus
Je hebt nu meer aan peutquote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is Co de Roodt ook bandjes wisselen hier?
Een van de wielen van Kirkwood gaat verder de wijde wereld inquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Maar er mist in totaal toch één wiel van de auto's en die ligt gewoon midden op de baan?
Niet zijn probleemquote:Op zondag 28 mei 2023 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hunter-Reay verdient het echt totaal niet
Ze waren druk aan het zoeken welquote:Op zondag 28 mei 2023 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er beelden van die kapotte wagen?
Nee, volgens mij niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Is Co de Roodt ook bandjes wisselen hier?
Afgekeken van Jos.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:18 schreef Evenstar het volgende:
Ook lekker even op de kop viziertje open, helmpje goed draaienIk zou het toch dichtlaten met alle rotzooi wat loskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |