Neuh, dit was geen inparkeren.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:13 schreef Zorro het volgende:
Is het fout om verband te leggen met vrouwen aan het stuur?
Ik heb het Bottas in de F1 ook wel eens zien doen in de pitsquote:
mwah, die had ook eens de langste pitsstop ooitquote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik heb het Bottas in de F1 ook wel eens zien doen in de pits
Dat weet ik allemaal niet meer hoor, of ik keek nog nietquote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hamilton en Coulthard zijn ook wel eens gecrasht in de pits, Massa en Albers reden weg tijdens het tanken...quote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zeg hou daar eens mee opquote:
250 zo te zienquote:Op zondag 28 mei 2023 19:17 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel dollar krijgt hij per rondje op kop?
Is die band er al af?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, die had ook eens de langste pitsstop ooit
Eén van die drie geflopte teams uit 2010 had ook een coureur die bijna in de garage van een ander team spinde.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Hamilton en Coulthard zijn ook wel eens gecrasht in de pits, Massa en Albers reden weg tijdens het tanken...
Nietsquote:Op zondag 28 mei 2023 19:21 schreef TjjWester het volgende:
Wat heb ik gemist? Schakel net in en zie veekay op kop
Een vrouw crashte in de pitsquote:Op zondag 28 mei 2023 19:21 schreef TjjWester het volgende:
Rahal had problemen voor de start en Legge raakte de muur in de pits, maar beide rijden nog wel gewoon. Verder niets.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:21 schreef TjjWester het volgende:
Dixon had bandenproblemen, verder is het ongeveer de startgrid.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:21 schreef TjjWester het volgende:
Denk dat er meer mannen gecrashed zijn in de pits dan vrouwenquote:
Vandaag nietquote:Op zondag 28 mei 2023 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk dat er meer mannen gecrashed zijn in de pits dan vrouwen
Ziggo levert ook altijd de Amerikaanse audiostream mee, heb je alleen awkward stiltes als zij in de reclame zitten.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Rick Winkelman is daar
Dat is tof, maar dan zitten we vanavond dus wel met...nou ja, de andere NASCAR-commentator.
Dat telt nietquote:Op zondag 28 mei 2023 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ziggo Goquote:Op zondag 28 mei 2023 19:25 schreef Evenstar het volgende:
Kan je het ook ergens online kijken? Viaplay Zweden is vies duur .... wil best een klein bedrag betalen, maar maandje Viaplay gaat mij te ver
Maar niet elke provider kan daar wat mee. Bij UPC vroeger kon je de audiostream kiezen, bij KPN kan dat helaas niet.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ziggo levert ook altijd de Amerikaanse audiostream mee
Die race is toch vannacht, dan ligt heel Nederland al op 1 oor, op een paar mensen naquote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Rick Winkelman is daar
Dat is tof, maar dan zitten we vanavond dus wel met...nou ja, de andere NASCAR-commentator.
Zou niet weten waarom nietquote:
Zie DM.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:25 schreef Evenstar het volgende:
Kan je het ook ergens online kijken? Viaplay Zweden is vies duur .... wil best een klein bedrag betalen, maar maandje Viaplay gaat mij te ver
VPN op Nederland zetten en ZiggoGo aanschaffen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:25 schreef Evenstar het volgende:
Als Viaplay Zweden bij jou de officiële broadcaster is en je wil die vermijden zit je met een VPN of illegale streamquote:Op zondag 28 mei 2023 19:25 schreef Evenstar het volgende:
En als je het in procenten van aantal mannelijke/vrouwelijke deelnemers bekijkt?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoppelijk koen bakkerquote:Op zondag 28 mei 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:
Rick Winkelman is daar
Troep van de auto voor hem denk ik zomaarquote:
Newgarden ookquote:Op zondag 28 mei 2023 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus heeft stevige vibraties met dit setje banden
Good vibrations?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus heeft stevige vibraties met dit setje banden
Kan wel.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Troep van de auto voor hem denk ik zomaar
gerapporteerd.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:29 schreef Zorro het volgende:
Ja dat krijg je ervan. Als je tegen de muur rijdt ken je d'r zomaar uit Legge
Wel jammer. Er moeten meer vrouwen mee doen. Wanneer ga jij mee doen? Ik ga juichenquote:
Doe ik nu ookquote:
Ethanol en nootjes.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel jammer. Er moeten meer vrouwen mee doen. Wanneer ga jij mee doen? Ik ga juichen
Eigenlijk wel gezonderquote:
Ik ben nog de Thai aan het verteren, maar ik heb een selectie aan nootjes, chips en worst in huisquote:
Ja die doet toch ook mee?quote:
Nepnootjes. Gezouten pinda'squote:Op zondag 28 mei 2023 19:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gezonder
[..]
Ik ben nog de Thai aan het verteren, maar ik heb een selectie aan nootjes, chips en worst in huisWat voor nootjes heb je?
Vrij weinig noten zijn echte notenquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je je tegenwoordig maar zo identificeren
Binnenkort weer bij Le Mans meermaals de vraag wat je doet als je tijdens je stint moet plassenquote:
Beter dan de Ganassi'squote:Op zondag 28 mei 2023 19:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beide pits van Veekay wel net wat te vroeg, niet een heel goed teken. Maar het is nog vroeg
Ja, Le Mans komt er ook weer aanquote:Op zondag 28 mei 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnenkort weer bij Le Mans meermaals de vraag wat je doet als je tijdens je stint moet plassen
O'ward 4 rondjes later binnen dus is nodigquote:Op zondag 28 mei 2023 19:38 schreef H_T het volgende:
[..]
Binnenkort weer bij Le Mans meermaals de vraag wat je doet als je tijdens je stint moet plassen
Blijf je dit jaar wakker?quote:
Nee. En ik heb weer eens de traditionele barbecue uitgerekend op die zaterdagquote:
Handig geregeld weerquote:Op zondag 28 mei 2023 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. En ik heb weer eens de traditionele barbecue uitgerekend op die zaterdag
Ik plan die zooi niet. Dat die jaarlijkse barbecue zo veel jaar op rij in een ander weekend is gevallen is eigenlijk een godswonderquote:
Ja, weer eens met meerdere echte fabrikanten. Leuk dat Glickenhaus erbij is, maar een echte uitdager voor Toyota is dat nietquote:Op zondag 28 mei 2023 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
LeMans dit jaar toch weer voor het eerst in eeuwen met een daadwerkelijk gevulde/competitieve hypercar categorie?
God is tegen je.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik plan die zooi niet. Dat die jaarlijkse barbecue zo veel jaar op rij in een ander weekend is gevallen is eigenlijk een godswonder
Borrelnootjes Poesta.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:36 schreef H_T het volgende:
[..]
Vrij weinig noten zijn echte notenIk heb borrelnootjes poesta of dry roasted pinda's met zwarte peper op voorraad
16 hypercarsquote:Op zondag 28 mei 2023 19:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
LeMans dit jaar toch weer voor het eerst in eeuwen met een daadwerkelijk gevulde/competitieve hypercar categorie?
Mwah, weinig reden om vol te stampen vooralsnog.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef Wertha het volgende:
Het begint er net als 2 jaar geleden op te lijken dat de #21 niet de echte snelheid heeft.
Op basis waarvan concludeer je dat?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef Wertha het volgende:
Het begint er net als 2 jaar geleden op te lijken dat de #21 niet de echte snelheid heeft.
Maak me meer zorgen over de relatief vroege stops. Pace zie ik eigenlijk geen probleem mee.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef Wertha het volgende:
Ja. Ik ben wel voor een cautionquote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Weinig gebeurt in de eerste helft eigenlijk.
Be carefull what you wish for..quote:
Je wil er wel wat dichter op zitten. Hij kan de McLaren's niet meer volgen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, weinig reden om vol te stampen vooralsnog.
Hij kan het tempo van de McLaren's niet volgen. Zit er te ver achter.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op basis waarvan concludeer je dat?
Dat was best snelquote:
Rondje of 8 voor stop 3quote:Op zondag 28 mei 2023 19:53 schreef heywoodu het volgende:
Net terwijl iedereen op het punt stond de derde stop te maken.
Ik had wel Robb als eerste uitvaller, maar ja, twee van die achterblijvers zijn al klaarquote:
Onzinquote:Op zondag 28 mei 2023 19:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je wil er wel wat dichter op zitten. Hij kan de McLaren's niet meer volgen.
[..]
Hij kan het tempo van de McLaren's niet volgen. Zit er te ver achter.
Het is nu dus in feite de Indy 250.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tanken en alles kan herbeginnen. Geen alternatieve strategieën
Waar blijkt dat uit dan?quote:Op zondag 28 mei 2023 19:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Je wil er wel wat dichter op zitten. Hij kan de McLaren's niet meer volgen.
[..]
Hij kan het tempo van de McLaren's niet volgen. Zit er te ver achter.
Vroem tot ronde 92quote:
Sting Ray Robb veroorzaakt de eerste caution, verder weinig bijzondersquote:
Top 9 lijkt nog in de race. Rosenqvist, O'Ward, Ferrucci, VK, Rossi, Palou, Power, Newgarden, Ericssonquote:Op zondag 28 mei 2023 19:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tanken en alles kan herbeginnen. Geen alternatieve strategieën
Als je er 2 seconden achter zit, hoeveel tow denk je dan nog te hebben? Dan ben je de aansluiting echt kwijt.quote:
Ik zei toch "nog niet"quote:
Robb buitenom bij Rahal was niet zo'n goed ideequote:Op zondag 28 mei 2023 19:57 schreef vosss het volgende:
Goddomme, ga ik een nieuw biertje halen crash. Watskeburt?
Net als op zo'n moment een biertje halen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Robb buitenom bij Rahal was niet zo'n goed idee
Dikke no go. Weg wedstrijd. Beetje jammer dit.quote:
Hij is 8e met nog 103 rondjes te gaan. Valt wel mee tochquote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dikke no go. Weg wedstrijd. Beetje jammer dit.
Nou ja, twee jaar geleden werd hij gewoon 8e, en daarvoor en daarna had hij er überhaupt nog maar één gereden. N = een beetje weinig nog dusquote:Op zondag 28 mei 2023 20:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb het idee dat er ieder jaar weer iets is bij hem en de Indy 500.
Of is dat wel de teneur door het een heel seizoen heen van Veekay?
Vooral lullig voor Palou.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dikke no go. Weg wedstrijd. Beetje jammer dit.
Dat is nog zonder de ongetwijfeld komende strafquote:Op zondag 28 mei 2023 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij is 8e met nog 103 rondjes te gaan. Valt wel mee toch
Zou me niks verbazen als die pas komt als het weer groen is.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Duurt wel lang voordat er een straf volgt
Die wordt onder groen uitgedeeldquote:Op zondag 28 mei 2023 20:01 schreef Faraday01 het volgende:
Duurt wel lang voordat er een straf volgt
Na de race gaan ze eerst nog even twee uur in discussie.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die pas komt als het weer groen is.
Jeetje, ik had geen straf bij Amerikaanse races verwacht. Bij NASCAR mag je gewoon een auto kapot beuken en krijg je niets.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is nog zonder de ongetwijfeld komende straf
Ook daar worden om de haverklap straffen uitgedeeld wegens gedoe in de pitstraatquote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, ik had geen straf bij Amerikaanse races verwacht. Bij NASCAR mag je gewoon een auto kapot beuken en krijg je niets.
Kunnen ze toch al aankondigen want lijkt me een no brainerquote:Op zondag 28 mei 2023 20:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die pas komt als het weer groen is.
NASCAR is geen IndyCarquote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jeetje, ik had geen straf bij Amerikaanse races verwacht. Bij NASCAR mag je gewoon een auto kapot beuken en krijg je niets.
Je kunt de boardradio's beluisteren via de appquote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit is het moment voor F1-style onboard radioverkeer!
Maar dat is er dus niet zo uitgebreid...
Mag hier ook, alleen niet in de pit.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Fucking StingRayquote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk is dit allemaal de schuld van die StingRay
Neuh.quote:
Vast wel, maar wordt ingewisseld onder groenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:03 schreef TjjWester het volgende:
Die knakker en veekay krijgen allebei geen straf?
Alleen als het een DT is gok ik dan, want Canapino weet z'n straf al.quote:
Heb het aangepast. Is ook nog niks bekend.quote:
Omdat die achteraan moet herstarten. Beetje lastig om uit te delen als er al gestart isquote:Op zondag 28 mei 2023 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen als het een DT is gok ik dan, want Canapino weet z'n straf al.
Omdat het nu pas groen is.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:07 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom maken ze de DT nu pas bekend ...
Nu nog niet, vroege stop voor Rinus straks en dan direct daarna een caution.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef Zorro het volgende:
Nu weer een caution en Rinus kan weer aansluiten
Maar nu stoppen en hij raakt z'n ronde achterstand (die hij dan heeft) niet meer kwijt..quote:Op zondag 28 mei 2023 20:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu nog niet, vroege stop voor Rinus straks en dan direct daarna een caution.
Geluk hebben.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat moet Veekay doen om dit om te draaien?
De rest van de concurrentie eraf beuken.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vanaf nu alles winnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet crashen en véél geluk hebbenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bradbury bellenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zielig voor de bloemen 😢quote:Op zondag 28 mei 2023 20:12 schreef StephanL het volgende:
Racecircuits zouden meer bloemetjes moeten hebben
Worden ze sterker vanquote:Op zondag 28 mei 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de bloemen 😢
Die worden helemaal emotioneel denk ik, krijgen kippenvel van het toffe geluid!quote:Op zondag 28 mei 2023 20:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor de bloemen 😢
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die worden helemaal emotioneel denk ik, krijgen kippenvel van het toffe geluid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |