Zonder onderbouwing? Ik refereer letterlijk naar het artikel van de Volkskrant over NOS Studio Sport. Moment, ik pak zo wel even het citaat erbij voor je.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken je zo ontzettend klein. Complotten, zonder onderbouwing. Calimerogedrag noem je dat.

Kudus speelt alleen voor zichzelf. Als je die kan verkopen voor een leuk bod meteen doen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:02 schreef Pedroso het volgende:
Kudus speelt de laatste tijd ook als een krant (ook voor zijn blessure), dat scheelt natuurlijk ook een slok op een borrel. Als hij er een beetje zin in in had gehad dan had Ajax ook de slechte wedstrijden kunnen winnen (en dat waren er nogal wat)
Een beetje zoals Xavi Simons PSV heeft gered voor veel meer puntverlies.

Denk eerder een les voor die boeren daar om 2 keer na te denken voordat je zulke uitspraken roept.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist omdat het dat soort boeren uit de provincie betreft zou je er toch juist om moeten lachen.
Hij is mondig genoeg om het met een korte sneer op te lossen.

Ik zou toch wel graag een keer een biertje met jou willen drinken dat lijkt me nou echt gezelligquote:Op zondag 28 mei 2023 20:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Niets over Feyenoord gepost maar oke? Zijn het de stemmen in je hoofd misschien?
Verder een TR gemaakt voor het schelden.

De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken. Op zondag 20 januari 2019 zijn Ajax en PSV verwikkeld in de titelstrijd en speelt PSV eerst een uitwedstrijd tegen Emmen. Als Emmen in de blessuretijd de gelijkmaker scoort, stijgt er bij NOS Sport een luid gejuich op. Een PSV-fan op de redactie noemt de sfeer later vijandig.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
Dit soort reacties maken je zo ontzettend klein. Complotten, zonder onderbouwing. Calimerogedrag noem je dat.

Ik drink niet met supporters van andere clubs, ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Desondanks bedankt voor de interesse.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zou toch wel graag een keer een biertje met jou willen drinken dat lijkt me nou echt gezellig

hier melden dat een bericht bewust gemanipuleerd is noem ik idd een complot als daar 0 bewijs van is.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:03 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Zonder onderbouwing? Ik refereer letterlijk naar het artikel van de Volkskrant over NOS Studio Sport. Moment, ik pak zo wel even het citaat erbij voor je.

Als er een beetje goede coach aangetrokken wordt dan valt er best wat van te maken met een paar gerichte aankopen. Als Xavi Simons vertrekt bij PSV dan is het daar ook niet geweldig.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren dombo
onmogelijk
deze club moet over een paar weken al aan de slag
en het is 1 grote tering bende bij 020 dat krijg je nooit binnen 4 weken op de rails
zo werkt dat niet in voetballand

doe toch niet zo achterlijk manquote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
hier melden dat een bericht bewust gemanipuleerd is noem ik idd een complot als daar 0 bewijs van is.

Tom Egberts is voor Heraclesquote:Op zondag 28 mei 2023 21:05 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
De meeste medewerkers zijn fan van een voetbalclub, vaak Ajax, en steken dat op de redactie niet onder stoelen of banken. Op zondag 20 januari 2019 zijn Ajax en PSV verwikkeld in de titelstrijd en speelt PSV eerst een uitwedstrijd tegen Emmen. Als Emmen in de blessuretijd de gelijkmaker scoort, stijgt er bij NOS Sport een luid gejuich op. Een PSV-fan op de redactie noemt de sfeer later vijandig.
Later die dag komt Ajax tegen Heerenveen in de laatste tien minuten van de wedstrijd op een 4-3-voorsprong. Tom Egbers, die avond presentator van de uitzending met de samenvattingen, staat op, zet een paar passen richting een collega die voor Heerenveen is en schreeuwt hem met gebalde vuisten toe. De man, die werkt als eindredacteur voor de website, reageert geïrriteerd. ‘Ga toch weg’, zegt hij, ‘import-Amsterdammer.’
‘Wát zeg jij?’, schreeuwt Egbers woedend, terwijl hij vlak voor de man gaat staan.
Wil je tevens de link naar het krantenartikel, of is dit genoeg voor je?

Oh ja jij gelooft nog dat de pers eerlijke journalistiek bedrijft ondanks dat je wekelijks figuren als Valentijn Driessen en Wierd Duk hun kunstje ziet doenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
hier melden dat een bericht bewust gemanipuleerd is noem ik idd een complot als daar 0 bewijs van is.

Die actie waar hij geel voor kreeg was een bewussie. Met opzet je noppen neerzetten waar de tegenstander glijdt puur om de speler te raken. Wat van der Hoorn vandaag ook deed en waar hij wel terecht rood voor kreeg. Typische Berghuis frustratie actie die hij bij Feyenoord ook vaak genoeg heeft laten zien. Alleen komt hij er vandaag toevallig mee weg.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Vertel. Waarom zou dit rood moeten zijn?

ja dat roepen al die clowns in hilversumquote:Op zondag 28 mei 2023 21:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tom Egberts is voor Heracles
https://www.bd.nl/sport/t(...)l-heracles~ad04c9b5/

dat is toch heel wat anders dan bewust nep nieuws verspreiden? Logisch dat er veel een voorkeur voor Ajax hebben.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe toch niet zo achterlijk man
dat de nos een ajax fanclub is weet iedereen al een jaartje of 40

Hartstikke schattig, net als dat Jack van Gelder voor AFC is natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2023 21:08 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Tom Egberts is voor Heracles
https://www.bd.nl/sport/t(...)l-heracles~ad04c9b5/

ESPN is tegenwoordig een Feyenoord bolwerk, so what?quote:Op zondag 28 mei 2023 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
doe toch niet zo achterlijk man
dat de nos een ajax fanclub is weet iedereen al een jaartje of 40

als het een bewussie was dan was er rood gegeven. Simpel zatquote:Op zondag 28 mei 2023 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die actie waar hij geel voor kreeg was een bewussie. Met opzet je noppen neerzetten waar de tegenstander glijdt puur om de speler te raken. Wat van der Hoorn vandaag ook deed en waar hij wel terecht rood voor kreeg. Typische Berghuis frustratie actie die hij bij Feyenoord ook vaak genoeg heeft laten zien. Alleen komt hij er vandaag toevallig mee weg.
Hij heeft gewoon een steekje los.

Ik heb wel een berichtje of tien voor je hoor, maar het wordt waarschijnlijk als lullen tegen een betonnen muur, je kunt je best doen om hem te overtuigen maar er gebeurt niets in de grijze materiequote:Op zondag 28 mei 2023 21:10 schreef Malavita het volgende:
[..]
dat is toch heel wat anders dan bewust nep nieuws verspreiden? Logisch dat er veel een voorkeur voor Ajax hebben.
Jij suggereert dingen die je niet kan onderbouwen met bewijs achterlijke debiel.

keihard gelachenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
ESPN is tegenwoordig een Feyenoord bolwerk, so what?
Gelukkig dat de rechten voor de eredivisie daar binnenkort weggaan, mis je niets aan.

quote:Op zondag 28 mei 2023 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
ESPN is tegenwoordig een Feyenoord bolwerk, so what?

KlaasGOATquote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
jan jood van gangelen en die trut die naast haar zit die altijd ajax shownieuws presenteerde in het verleden

Het is goed met je. Wat een wappiegelul zeg. Teringdom gelul ookquote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik heb wel een berichtje of tien voor je hoor, maar het wordt waarschijnlijk als lullen tegen een betonnen muur, je kunt je best doen om hem te overtuigen maar er gebeurt niets in de grijze materie

Om in jullie termen te spreken: viesmad dit.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
keihard gelachen
jan jood van gangelen en die trut die naast haar zit die altijd ajax shownieuws presenteerde in het verleden

Ja en als de VAR het geen rood vond had hij de scheids niet laten komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
als het een bewussie was dan was er rood gegeven. Simpel zat

En dan hebben we ook marciano vink die altijd maar een toneelstukje opvoert dat hij objectief is maar tussen de regels door hoor je het ajax gebrabbelquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Om in jullie termen te spreken: viesmad dit.

ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja en als de VAR het geen rood vond had hij de scheids niet laten komen.
Zo kun je overal wel een punt aan lullen.

Eerder vrij realistisch.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Om in jullie termen te spreken: viesmad dit.

quote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ben eigenlijk benieuwd wat de mening is van mevrouw HMF over zijn gedrag hier.

Fixxed.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:10 schreef klaasdenktdathijallesweet het volgende:
[..]
ja dat roepen al die clowns in hilversum
ze hebben allemaal toevallig een ander klein clubje ergens
net als jan jood van gangelen
net als die andere mongool jack van gelder die ging janken toen 020 de europa cup won maar hij was nooit voor 020 hahahahahah

Die ligt momenteel leeggelopen onder zijn bed.quote:

Mwa. Vraag anders eens aan @onlogisch of @Caland over haar.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die ligt momenteel leeggelopen onder zijn bed.

quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.
Kan je wel zeggen er is geen rancune en daar zal vast iemand in je eigen omgeving intrappen, hier niet natuurlijk.

die 3 a 4 users wel. Weet jij zelf ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wat jij wil man. Niet iedereen komt hier om te trollen.
Veel plezier met Berghuis verder.

Piep piep hallo, calimeroquote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.
Kan je wel zeggen er is geen rancune en daar zal vast iemand in je eigen omgeving intrappen, hier niet natuurlijk.

quote:Op zondag 28 mei 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja Berghuis slaat niet voor niets iemand op hun bek.

Dat zegt wel weer genoeg over jou natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik drink niet met supporters van andere clubs, ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Desondanks bedankt voor de interesse.

Doen ze toch niet dus je hebt pechquote:Op zondag 28 mei 2023 21:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van al dat gescheld met kanker en verwijzingen naar gezwellen. Eens even vragen of de moderators hun werk willen en kunnen doen.

Ik weet niet wat dat zegt: hoogstens dat ik niet in de provincie woon en hier als Rotterdammer vooral mensen tegenkom voor wie het Support your Local geldt. Maar dat kennen ze bij jullie natuurlijk niet echt, al die provinciefiguren die ineens met een gemaakt amsterdams accent lullen om er maar bij te horen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer genoeg over jou natuurlijk.

Sowieso.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag je voor eigen rechter spelen inderdaad.

Een verzoekje is in ieder geval geplaatst, dank voor je bezorgdheid.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen ze toch niet dus je hebt pech

Ik denk niet dat het allemaal zo makkelijk is als hoe jij het voor willen spiegelenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, wel benieuwd wat er allemaal gaat wijzigen volgend seizoen.
Wat mij betreft afscheid van Klaassen en Tadic (of hij schikt zich in een rol op het 2e plan maar dat zal wel niet).
Aller voornaamste is een goede en duidelijke coach met technische staf.
Als hij de boel weer een beetje aan de gang krijgt dan zou ik niet weten wie er beter is in Nederland.

Zo doe je dat bij idioten. TeamBerghuis.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal gek geworden bij 020

Je denkt dat zo iemand een vrouw heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ben eigenlijk benieuwd wat de mening is van mevrouw HMF over zijn gedrag hier.

Ik had dat van goede vriend @kapiteintje (rip) gehoordquote:Op zondag 28 mei 2023 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je denkt dat zo iemand een vrouw heeft

Niet alleen dat, ook nog eens kroost. Prachtige vrouw ook nog eensquote:Op zondag 28 mei 2023 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je denkt dat zo iemand een vrouw heeft
 .
.

Berghuis heeft nu de mazzel dat het seizoen is afgelopenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo doe je dat bij idioten. TeamBerghuis.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |