Ja en als de VAR het geen rood vond had hij de scheids niet laten komen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:11 schreef Malavita het volgende:
[..]
als het een bewussie was dan was er rood gegeven. Simpel zat
En dan hebben we ook marciano vink die altijd maar een toneelstukje opvoert dat hij objectief is maar tussen de regels door hoor je het ajax gebrabbelquote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Om in jullie termen te spreken: viesmad dit.
ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja en als de VAR het geen rood vond had hij de scheids niet laten komen.
Zo kun je overal wel een punt aan lullen.
Eerder vrij realistisch.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:14 schreef Malavita het volgende:
[..]
Om in jullie termen te spreken: viesmad dit.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ben eigenlijk benieuwd wat de mening is van mevrouw HMF over zijn gedrag hier.
Fixxed.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:10 schreef klaasdenktdathijallesweet het volgende:
[..]
ja dat roepen al die clowns in hilversum
ze hebben allemaal toevallig een ander klein clubje ergens
net als jan jood van gangelen
net als die andere mongool jack van gelder die ging janken toen 020 de europa cup won maar hij was nooit voor 020 hahahahahah
Die ligt momenteel leeggelopen onder zijn bed.quote:
Mwa. Vraag anders eens aan @onlogisch of @Caland over haar.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Die ligt momenteel leeggelopen onder zijn bed.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.
Kan je wel zeggen er is geen rancune en daar zal vast iemand in je eigen omgeving intrappen, hier niet natuurlijk.
die 3 a 4 users wel. Weet jij zelf ook wel natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]![]()
Wat jij wil man. Niet iedereen komt hier om te trollen.
Veel plezier met Berghuis verder.
Piep piep hallo, calimeroquote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Malavita het volgende:
[..]
ik zou die emoties maar eens uitschakelen en minder luisteren naar die onderbuik van je.
Kan je wel zeggen er is geen rancune en daar zal vast iemand in je eigen omgeving intrappen, hier niet natuurlijk.
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tsja Berghuis slaat niet voor niets iemand op hun bek.
Dat zegt wel weer genoeg over jou natuurlijk.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:06 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik drink niet met supporters van andere clubs, ik zie daar geen enkele aanleiding toe. Desondanks bedankt voor de interesse.
Doen ze toch niet dus je hebt pechquote:Op zondag 28 mei 2023 21:24 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje moe van al dat gescheld met kanker en verwijzingen naar gezwellen. Eens even vragen of de moderators hun werk willen en kunnen doen.
Ik weet niet wat dat zegt: hoogstens dat ik niet in de provincie woon en hier als Rotterdammer vooral mensen tegenkom voor wie het Support your Local geldt. Maar dat kennen ze bij jullie natuurlijk niet echt, al die provinciefiguren die ineens met een gemaakt amsterdams accent lullen om er maar bij te horen.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt wel weer genoeg over jou natuurlijk.
Sowieso.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah ja, dan mag je voor eigen rechter spelen inderdaad.
Een verzoekje is in ieder geval geplaatst, dank voor je bezorgdheid.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doen ze toch niet dus je hebt pech
Ik denk niet dat het allemaal zo makkelijk is als hoe jij het voor willen spiegelenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:23 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, wel benieuwd wat er allemaal gaat wijzigen volgend seizoen.
Wat mij betreft afscheid van Klaassen en Tadic (of hij schikt zich in een rol op het 2e plan maar dat zal wel niet).
Aller voornaamste is een goede en duidelijke coach met technische staf.
Als hij de boel weer een beetje aan de gang krijgt dan zou ik niet weten wie er beter is in Nederland.
Zo doe je dat bij idioten. TeamBerghuis.quote:Op zondag 28 mei 2023 18:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal gek geworden bij 020
Je denkt dat zo iemand een vrouw heeftquote:Op zondag 28 mei 2023 21:07 schreef KingRoland het volgende:
ben eigenlijk benieuwd wat de mening is van mevrouw HMF over zijn gedrag hier.
Ik had dat van goede vriend @kapiteintje (rip) gehoordquote:Op zondag 28 mei 2023 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je denkt dat zo iemand een vrouw heeft
Niet alleen dat, ook nog eens kroost. Prachtige vrouw ook nog eensquote:Op zondag 28 mei 2023 21:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Je denkt dat zo iemand een vrouw heeft
Berghuis heeft nu de mazzel dat het seizoen is afgelopenquote:Op zondag 28 mei 2023 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo doe je dat bij idioten. TeamBerghuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |