Volgens mij is Poetin daar nog steeds niet van overtuigd. Maar we zijn hem keihard aan het helpen om tot dat inzicht te komen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik denk dat die inval van Oekraïne geen slimme zet geweest is.
Volgens mij zou dat nog meer chaos en onzekerheid gaan opleverenquote:
Je doet net of het een goed ding is.quote:
Nah denk van niet Putin wil daar ook thee mee drinken of raampjezwiep twintigste etage mee spelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat nog meer chaos en onzekerheid gaan opleveren
Zou Prigozhin daar dan de nieuwe president worden?
Niet heel verwonderlijk natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
Die man is in anderhalf jaar tien jaar ouder geworden.
[ afbeelding ]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Loekasjenko ging in tegen het regime? Wat? Enige onderbouwing lijkt me hier noodzakelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet net of het een goed ding is.
Loekie zorgde nog voor enige stabiliteit en ging in tegen het regime.
Die man is ook slachtoffer, maar dat begrijpen veel mensen niet.
Dus gaan ze er een beetje dom om lachen.
De oorlog zal ook wel een rol spelen..quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.
Ik denk dat Los begonnen is met de LOI-cursus 'ironie voor beginners'.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loekasjenko ging in tegen het regime? Wat? Enige onderbouwing lijkt me hier noodzakelijk.
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.quote:
Oh, ook gewoon op fok hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.
Slachtoffer van wat? Zichzelf?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er gaan nu beelden rond onder de Russische propagandisten waarop hij te zien is. Zullen wel oude beelden zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor alle niet door Russen vermoorde Oekraïners geldt.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Loekie vocht met zichzelf?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht welke doelen Rusland nu in Kiev probeert te raken?quote:
Wat ik had begrepen duurt het zo lang omdat er schijnbaar niet genoeg pilodium in zijn thee zat.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |