Ik ga ze geen ongelijk geven als ze dat doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat die direct gaan muiten als ze het bevel krijgen Oekraïne binnen te vallen.
Ik ook niet. Er waren in het begin van de invasie al sabotageacties op de aanvoerlijnen in Belarus, Oekraïne had toen nog absoluut geen mogelijkheid om die uit te voeren. Dus het waren mensen uit Belarus zelf. Dat land, inclusief het leger, heeft echt totaal geen behoefte aan een gewapend conflict.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik ga ze geen ongelijk geven als ze dat doen.
En als de Russen in dat land de orde moeten gaan bewaken dan verzwakken ze zichzelf. Hun soldaten kunnen dan wel op meerdere plekken tegelijk zijn, dat weten we, alleen is dat na een himars strike. Dus dat schiet niet op.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ook niet. Er waren in het begin van de invasie al sabotageacties op de aanvoerlijnen in Belarus, Oekraïne had toen nog absoluut geen mogelijkheid om die uit te voeren. Dus het waren mensen uit Belarus zelf. Dat land, inclusief het leger, heeft echt totaal geen behoefte aan een gewapend conflict.
Een geringe kans, maar niet bepaald nulquote:Op maandag 29 mei 2023 15:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
De kans is vrijwel nul dat zelfs een idioot als Poetin kernwapens inzet.
Dat is een gevaar dat er altijd is. Maar niet elke Rus zal zin hebben om mee te doen met zo'n zelfmoordactie.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Een geringe kans, maar niet bepaald nul![]()
Men weet namelijk niet wat er precies in het hoofd van (een idioot als) Poetin omgaat, waarbij reeds twijfels bestaan over z'n gezondheid waardoor hij op den duur niets heeft te verliezen heeft en gaarne anderen mee de dood in zou nemen.
Klopt!quote:Op maandag 29 mei 2023 16:27 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat is een gevaar dat er altijd is. Maar niet elke Rus zal zin hebben om mee te doen met zo'n zelfmoordactie.
Maar ook in Rusland zijn er meerdere mensen nodig voor het lanceren, dus dat is niet alleen aan Putin.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:23 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Een geringe kans, maar niet bepaald nul![]()
Men weet namelijk niet wat er precies in het hoofd van (een idioot als) Poetin omgaat, waarbij reeds twijfels bestaan over z'n gezondheid waardoor hij op den duur niets heeft te verliezen heeft en gaarne anderen mee de dood in zou nemen.
Godzijdank zou het niet zo eenvoudig zijn om kernwapens in te kunnen zetten door een vingerknip van Putin. Daar is meer voor nodig
Dat dus ook.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar ook in Rusland zijn er meerdere mensen nodig voor het lanceren, dus dat is niet alleen aan Putin.
Hij mag dan weinig te verliezen hebben misschien, zijn generaals wel.
We doen er wat aan door wapens te sturen en trainingen te geven aan Oekraïnse militairen. Wat mij betreft mag dat ook wel flink opgevoerd worden tbhquote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef Tengano het volgende:
Het is toch eigenlijk onvoorstelbaar dat je daar niks aan kunt doen?
Die man moet gewoon gestopt worden.
Hier in Den Haag is ie meer dan welkom.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe langer dit conflict duurt hoe meer het idee bij me opkomt dat Russen er niet populairder op worden in de (westerse) wereld. Ook denk ik dat Putin als staatshoofd straks niet meer overal gevraagd zal worden.
China staat echt enkel aan de kant van China. Zodra het om wat voor reden gunstiger voor ze is om Rusland te laten vallen zullen ze echt niet schromen om dat direct te doen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:04 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat zoveel landen inclusief Amerika achter Oekraine staan, en met ze meedenken hoe ze dit kwaad willen overwinnen. En het maakt ook gelijk goed duidelijk wie in deze wereld welke kant kiest. Met name bij China wordt het toch wel steeds duidelijker dat ze toch aan de kant van rusland staan, brrr......
Hij is welkom in Den Haag.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe langer dit conflict duurt hoe meer het idee bij me opkomt dat Russen er niet populairder op worden in de (westerse) wereld. Ook denk ik dat Putin als staatshoofd straks niet meer overal gevraagd zal worden.
Nee echt?quote:Op maandag 29 mei 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
hij zat met zijn hoofd al bij een andere speciale operatie in de Baltische staten en Polen , de kleine Napoleonquote:Op maandag 29 mei 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Scherpe analyse Los!quote:Op maandag 29 mei 2023 16:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat zou je idd niet denken, en het is geen populaire mening. Maar ik denk dat die inval van Oekraïne geen slimme zet geweest is.quote:
Ik ben bereid om persoonlijk z'n vliegticket te betalen. Wel een one way ticket. Maar ik gooi er met plezier een business class upgrade tegenaan.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hier in Den Haag is ie meer dan welkom.
wat een geniale conclusiequote:Op maandag 29 mei 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
ik denk dat die inval van Oekraïne geen slimme zet geweest is.
Die conclusie is ook niet makkelijk te maken. Daarvoor heb je jarenlange ervaring nodig in de geopolitiek en dien je jarenlang de meest obscure twitterberichten te bekijken.quote:
Volgens mij is Poetin daar nog steeds niet van overtuigd. Maar we zijn hem keihard aan het helpen om tot dat inzicht te komen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar ik denk dat die inval van Oekraïne geen slimme zet geweest is.
Volgens mij zou dat nog meer chaos en onzekerheid gaan opleverenquote:
Je doet net of het een goed ding is.quote:
Nah denk van niet Putin wil daar ook thee mee drinken of raampjezwiep twintigste etage mee spelen.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:59 schreef Tengano het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat nog meer chaos en onzekerheid gaan opleveren
Zou Prigozhin daar dan de nieuwe president worden?
Niet heel verwonderlijk natuurlijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
Die man is in anderhalf jaar tien jaar ouder geworden.
[ afbeelding ]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Loekasjenko ging in tegen het regime? Wat? Enige onderbouwing lijkt me hier noodzakelijk.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je doet net of het een goed ding is.
Loekie zorgde nog voor enige stabiliteit en ging in tegen het regime.
Die man is ook slachtoffer, maar dat begrijpen veel mensen niet.
Dus gaan ze er een beetje dom om lachen.
De oorlog zal ook wel een rol spelen..quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.
Ik denk dat Los begonnen is met de LOI-cursus 'ironie voor beginners'.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Loekasjenko ging in tegen het regime? Wat? Enige onderbouwing lijkt me hier noodzakelijk.
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.quote:
Oh, ook gewoon op fok hoor.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Uitgemaakt worden voor smerig snuivend mannetje op Twitter 24/7 door de domsten onder ons doet wat met je.
Slachtoffer van wat? Zichzelf?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er gaan nu beelden rond onder de Russische propagandisten waarop hij te zien is. Zullen wel oude beelden zijn.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.
Denk dat dat wel meevalt.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor alle niet door Russen vermoorde Oekraïners geldt.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Loekie vocht met zichzelf?quote:Op maandag 29 mei 2023 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht welke doelen Rusland nu in Kiev probeert te raken?quote:
Wat ik had begrepen duurt het zo lang omdat er schijnbaar niet genoeg pilodium in zijn thee zat.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:31 schreef Ulx het volgende:
[..]
Volgens de laatste berichten zal hij pas overmorgen onverwacht sterven. Poetin heeft al wel een rouwdienst voor hem bezocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |