Oh, is dat zo?quote:Op zondag 28 mei 2023 15:36 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Dit is helemaal geen journalist joh. Gast gaat puur en alleen de straat op met een camera om personen zoals jij en NeeOfTochJa "ammunitie" hebben om weer een debiel topic te openen over "open je ogen" "Vragen stellen".
Jij: 'Hij is een journalist'.quote:
Nou, als er excuses zijn, dan is het toch klaar? Dan is er ook geen reden om een topic te openen.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:38 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Mooi dat mensen hier de politieke achtergrond aanhalen van de interviewer om goed te praten wat Yoeri gedaan heeft. Terwijl Yoeri zelf zelf al z'n excuses heeft aangeboden (waarschijnlijk alleen omdat het voorval gefilmd is).
Als iemand me op straat achtervolgt en meerdere malen lastig valt dan had ik al veel eerder uitgehaald ja.quote:Op maandag 29 mei 2023 10:49 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Oh, is dat zo?
Ok.
Nou ja, dat rechtvaardigd deze aanval op hem ofcourse....
Dat excuus zag ik later pas. En die hypocrisie van Yoeri met z'n NAVO propaganda mag best aangekaart worden.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Nou, als er excuses zijn, dan is het toch klaar? Dan is er ook geen reden om een topic te openen.
Dus in 2 dagen tijd heb je dat excuus niet gezien?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:43 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Dat excuus zag ik later pas. En die hypocrisie van Yoeri met z'n NAVO propaganda mag best aangekaart worden.
NAVO pompt er voor de lol geld in.quote:Op maandag 29 mei 2023 11:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dus in 2 dagen tijd heb je dat excuus niet gezien?![]()
Welke NAVO propaganda?
Nog eens, wat is de propaganda?quote:Op maandag 29 mei 2023 11:53 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
NAVO pompt er voor de lol geld in.
Sowieso die tank. Maar jij zal het niet zien als propaganda omdat je dezelfde mening hebt. Het is precies wat de Russen doen maar dan andersom.quote:
Wat zijn de criteria voor iemand om zich journalist te mogen noemen?quote:Op maandag 29 mei 2023 10:51 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Jij: 'Hij is een journalist'.
Ik: 'Dit is hij niet. Hij is een communistische activist.'
Jij: 'Bewijs dat.'
Ik: Ik lever je bewijs.
En nu beweer je dat ik boeken wil verbieden.
Leg eens uit wat er propaganda is aan de tank?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Sowieso die tank. Maar jij zal het niet zien als propaganda omdat je dezelfde mening hebt. Het is precies wat de Russen doen maar dan andersom.
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er propaganda is aan de tank?
Je weet het dus niet.quote:
Aandacht vragen voor de oorlog in Oekraïne waarin de NAVO eigenlijk niet echt betrokken is (gelukkig).quote:
Aandacht vragen voor de oorlog is propaganda? Waarom?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:19 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de oorlog in Oekraïne waarin de NAVO eigenlijk niet echt betrokken is (gelukkig).
Wat gewoon mag en daarom snap ik de reactie van deze debat-directeur ook absoluut niet.
En nogal triest dat hij zich vervolgens zo kinderachtig gedraagt als iemand hem naar aanleiding van die actie kritische vragen stelt.
Het is PRECIES!! wat de Russen doen?quote:Op maandag 29 mei 2023 12:05 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Sowieso die tank. Maar jij zal het niet zien als propaganda omdat je dezelfde mening hebt. Het is precies wat de Russen doen maar dan andersom.
Tuurlijk mag dat. Maar het is gewoon een reclamespotje van de NAVO.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:19 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de oorlog in Oekraïne waarin de NAVO eigenlijk niet echt betrokken is (gelukkig).
Wat gewoon mag en daarom snap ik de reactie van deze debat-directeur ook absoluut niet.
En nogal triest dat hij zich vervolgens zo kinderachtig gedraagt als iemand hem naar aanleiding van die actie kritische vragen stelt.
Omdat die aandacht gevraagd wordt om nog meer wapens en middelen beschikbaar te krijgen voor Oekraïne.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:20 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Aandacht vragen voor de oorlog is propaganda? Waarom?
Veel mensen wisten dit niet dus geen domme vraag.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:24 schreef monkyyy het volgende:
Domme vraag van die journalist. Letterlijk 2 minuten googlen had hem ook het antwoord opgeleverd.
Dat is dus niet de reden dat de tank daar staat:quote:Op maandag 29 mei 2023 12:23 schreef Tanatos het volgende:
[..]
Omdat die aandacht gevraagd wordt om nog meer wapens en middelen beschikbaar te krijgen voor Oekraïne.
Wat het conflict in theorie verder kan escaleren als Poetin weer eens raar reageert.
Wat Yoeri zegt en wat ie in de praktijk doet wijkt wel vaker af van elkaar. 'In gesprek gaan' en vervolgens een interviewer aanvallenquote:Op maandag 29 mei 2023 12:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dus niet de reden dat de tank daar staat:
De tank is onderdeel van het festival 'Forum on European Culture' van De Balie. Het thema van dit jaar is democratie. "De democratie staat aan alle kanten onder druk", zegt directeur van het debatcentrum Yoeri Albrecht. "Door coronamaatregelen, door internetontwikkelingen, maar ook door dictators." Volgens Albrecht is het belangrijk om het gesprek hierover aan te gaan. De tank is daar een middel voor, omdat het de fragiliteit van de democratie aantoont.
https://www.at5.nl/artike(...)terdamse-leidseplein
Vragen beantwoorden is moeilijk voor jou.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:32 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wat Yoeri zegt en wat ie in de praktijk doet wijkt wel vaker af van elkaar. 'In gesprek gaan' en vervolgens een interviewer aanvallen
Ja democratie is fragiel, en daarom moeten we vrijheid van pers in stand houden, iets wat de EU niet heeft gedaan en in vele NAVO landen wordt Russisch nieuws gecensureerd terwijl we volcontinu bekogeld worden met pro Oekraïne en anti Rusland propaganda.quote:Op maandag 29 mei 2023 12:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dus niet de reden dat de tank daar staat:
De tank is onderdeel van het festival 'Forum on European Culture' van De Balie. Het thema van dit jaar is democratie. "De democratie staat aan alle kanten onder druk", zegt directeur van het debatcentrum Yoeri Albrecht. "Door coronamaatregelen, door internetontwikkelingen, maar ook door dictators." Volgens Albrecht is het belangrijk om het gesprek hierover aan te gaan. De tank is daar een middel voor, omdat het de fragiliteit van de democratie aantoont.
https://www.at5.nl/artike(...)terdamse-leidseplein
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |