De F1-site heeft meestal de correcte informatie wel:quote:Op zaterdag 3 juni 2023 09:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft https://nl.motorsport.com/fia-f3/schedule/2023/ verkeerd staan.
Stond zonet 9:55
Kees Koning?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Dat interesseert toch niemand? F1TVquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Hm, wie verzorgt het Nederlandse commentaar?
Die staat standaard op Nederlandsquote:
Zoals Olav?quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Daar erger ik me dood aanquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Ik zie het bolletje nietquote:
Dit doen ze in Amerika bij de Indy, en de Indy doet het beter dan de F1 daar, dus dat zal wel gaan komen ook.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Zorro het volgende:
Overigens: Ik hoop dat ze dit NOOIT gaan invoeren bij de F1. Die debiele nikszeggende interviewtjes tijdens de opwarmronde.
Da's jammerquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die staat standaard op Nederlands
En dan luister ik toch even twee tellen voor of het een goede commentator is. Maar ik heb echt het idee dat die allemaal bij Ziggo en RTL zijn achtergebleven.
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklassesquote:
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terugquote:
Daar ging het niet over. Maar ok: Ronald van Damquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Ronald van Dam hadden we toenquote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Olav had echt he-le-maal niks met juniorklasses
Beetje een nepliefhebber
Nou, we gaan het volgend jaar zien. Zal Ziggo mee gaan bieden, vraagteken, puntkomma, uitroepen.quote:Op zaterdag 3 juni 2023 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgend jaar wordt er opnieuw geboden op de rechten en dan heb je mogelijk weer Olav terug
Was Ronald van Dam degene die altijd met Meindert van Buuren zat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |