die heb ik lang niet gehoordquote:
Nee joh. Nu kunnen we je uitlachen.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
@:mod TT moet zijn : Ooit zal de zon weer Schijnen
Was me bijna 3 jaar gelukt om corona vrij te zijnquote:
Nog maar net gehad dus ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was me bijna 3 jaar gelukt om corona vrij te zijn
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder welquote:Op zondag 28 mei 2023 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog maar net gehad dus ook.
Dan had je wel een milde variant, dat scheelt.
Dat je er maar weer snel uitgeziekt bent.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder wel
Niet leuk om te hebben, maar zo te horen weinig echt last van gehad.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder wel
Oh na 10 dagen was het ook echt van de ene op de andere dag overquote:Op zondag 28 mei 2023 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je er maar weer snel uitgeziekt bent.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh na 10 dagen was het ook echt van de ene op de andere dag over
Was dan zelf mod geworden.quote:
Vond het maar viesch bierquote:Op zondag 28 mei 2023 01:14 schreef chufi het volgende:
Ik had al Corona voor het bestond... ging heel snel wel
Tja dat is de macht he?quote:Op zondag 28 mei 2023 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja altijd hetzelfde en als het hun uitkomt Hoppa een Note of een
Beter kwoot ik je nu dan nog evenquote:Op zondag 28 mei 2023 01:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet van niets, over een paar uur ben ik alles vergeten
Dank uquote:Op zondag 28 mei 2023 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter kwoot ik je nu dan nog even![]()
Slaap zacht straks Ieni
Ook mods slapen s’ nachtsquote:
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream wasquote:Op zondag 28 mei 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
Ziet er mooi uit en klinkt goed!!
zag net pas dat er een stream van was![]()
mad dog nu aan het luisteren/kijken..
Had je gewoon thuis kunnen blijvenquote:Op zondag 28 mei 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream was
Leuk...kan ik ook nog een keer terug luisteren![]()
Ja was heel leuk. Perfect weer, goede muziek, gezellig
Nee dat is niet hetzelfdequote:
Ja leuk om terug te kijken danquote:Op zondag 28 mei 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream was
Leuk...kan ik ook nog een keer terug luisteren![]()
Ja was heel leuk. Perfect weer, goede muziek, gezellig
Corona hakt er goed inquote:Op zondag 28 mei 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja leuk om terug te kijken dan
Ziet er echt heel mooi uit! Mooi decor en wat ik zo zie toch nog plek om wat te wiebelen ondanks dat het uitverkocht was..
Wat me wel opvalt 'vroeger' kuch kuch lang geleden maar toen danste/ liep alles door elkaar heen te hakken.. dat is nu blijkbaar niet meer?
Staat allemaal wat stil op een plek te hakken
Ja ruimte was er wel genoeg. Bij sommige stages was het alleen niet te doen om bier te halen dus die hebben we vermedenquote:Op zondag 28 mei 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja leuk om terug te kijken dan
Ziet er echt heel mooi uit! Mooi decor en wat ik zo zie toch nog plek om wat te wiebelen ondanks dat het uitverkocht was..
Wat me wel opvalt 'vroeger' kuch kuch lang geleden maar toen danste/ liep alles door elkaar heen te hakken.. dat is nu blijkbaar niet meer?
Staat allemaal wat stil op een plek te hakken
quote:Op zondag 28 mei 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
Weet alleen niet wat die oude mensjes daar opeens op het podium doen.. op een hakkuh feest bij d fendce
[ afbeelding ]
Ahh toch.. vind het publiek wat ik op de stream zie maar tam..........quote:Op zondag 28 mei 2023 10:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruimte was er wel genoeg. Bij sommige stages was het alleen niet te doen om bier te halen dus die hebben we vermeden![]()
Ja klopt wel. Ben ook niet veel bij het hoofdpodium geweest. In de uptempo tent ging het toch wel goed los
Zeker lekker gewiebeldquote:Op zondag 28 mei 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh toch.. vind het publiek wat ik op de stream zie maar tam..........
Ze laten helaas alleen maar het hoofdpodium zien![]()
toch een uptempo tent ook... want op het hoofdpodium gaat het maar soms 'los' dat het wat sneller gaat..
je hebt dus lekker kunnen wiebelen gister![]()
![]()
quote:
quote:
Bruce is natuurlijk ook niet meer zo piep, dus hij had gelukquote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niets kapoet
Veel concerten geweest.
Helaas nu niet leuk meer voor mij (rolstoelplekken sucks)
quote:
Echt wel geluk hebben idd.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bruce is natuurlijk ook niet meer zo piep, dus hij had geluk
Ik dacht dat er wel een beetje rekening werd gehouden met rolstoelers, jammer dat dat dus niet zo is
Maar mag dan niet omdat een groep dan weer voor de andere rolstoelers zou kunnen gaan staan?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel geluk hebben idd.
Nou het is vaak wel goed geregeld hoor.
Maar veraf en er mag maar 1 begeleider mee.
Nu heb ik een begeleider niet nodig en zou in groep willen.
En dat mag niet.
Veiligheid omdat ze anders over je heen kunnen vallen in het donker.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar mag dan niet omdat een groep dan weer voor de andere rolstoelers zou kunnen gaan staan?
Of weet je waarom dat niet mag?
Dat verbaasd mij wel een beetje. Ik ga niet zoveel naar concerten maar bij die festivals waar ik heen ga zijn rolstoelers gewoon in het publiek. Waren gisteren ook 45.000 mensen en heb daar nog nooit een probleem bij gezien.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel geluk hebben idd.
Nou het is vaak wel goed geregeld hoor.
Maar veraf en er mag maar 1 begeleider mee.
Nu heb ik een begeleider niet nodig en zou in groep willen.
En dat mag niet.
Ja ik snap de uitleg waarom je groepje er niet bij mag staanquote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Veiligheid omdat ze anders over je heen kunnen vallen in het donker.
Nu begrijp ik dat als ik vooraan/midden zou gaan staan.
Maar achteraan zal dat niet snel gebeuren.
Ik snap wel weer dat ze dan 1 lijn trekken.
Maar als "mijn" groep lekker in het veld staat te mee te doen en ik daar op een podiumpje zit, mwehhhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |