die heb ik lang niet gehoordquote:
Nee joh. Nu kunnen we je uitlachen.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
@:mod TT moet zijn : Ooit zal de zon weer Schijnen
Was me bijna 3 jaar gelukt om corona vrij te zijnquote:
Nog maar net gehad dus ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Was me bijna 3 jaar gelukt om corona vrij te zijn
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder welquote:Op zondag 28 mei 2023 00:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog maar net gehad dus ook.
Dan had je wel een milde variant, dat scheelt.
Dat je er maar weer snel uitgeziekt bent.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder wel
Niet leuk om te hebben, maar zo te horen weinig echt last van gehad.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
10 dagen symptomen en positief. Wel mild verder wel
Oh na 10 dagen was het ook echt van de ene op de andere dag overquote:Op zondag 28 mei 2023 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat je er maar weer snel uitgeziekt bent.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 28 mei 2023 00:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh na 10 dagen was het ook echt van de ene op de andere dag over
Was dan zelf mod geworden.quote:
Vond het maar viesch bierquote:Op zondag 28 mei 2023 01:14 schreef chufi het volgende:
Ik had al Corona voor het bestond... ging heel snel wel
Tja dat is de macht he?quote:Op zondag 28 mei 2023 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja altijd hetzelfde en als het hun uitkomt Hoppa een Note of een
Beter kwoot ik je nu dan nog evenquote:Op zondag 28 mei 2023 01:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet van niets, over een paar uur ben ik alles vergeten
Dank uquote:Op zondag 28 mei 2023 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Beter kwoot ik je nu dan nog even![]()
Slaap zacht straks Ieni
Ook mods slapen s’ nachtsquote:
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream wasquote:Op zondag 28 mei 2023 10:16 schreef Monique___ het volgende:
Ziet er mooi uit en klinkt goed!!
zag net pas dat er een stream van was![]()
mad dog nu aan het luisteren/kijken..
Had je gewoon thuis kunnen blijvenquote:Op zondag 28 mei 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream was
Leuk...kan ik ook nog een keer terug luisteren![]()
Ja was heel leuk. Perfect weer, goede muziek, gezellig
Nee dat is niet hetzelfdequote:
Ja leuk om terug te kijken danquote:Op zondag 28 mei 2023 10:29 schreef engine het volgende:
[..]
Ohh dat wist ik eigenlijk ook niet dat er een livestream was
Leuk...kan ik ook nog een keer terug luisteren![]()
Ja was heel leuk. Perfect weer, goede muziek, gezellig
Corona hakt er goed inquote:Op zondag 28 mei 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja leuk om terug te kijken dan
Ziet er echt heel mooi uit! Mooi decor en wat ik zo zie toch nog plek om wat te wiebelen ondanks dat het uitverkocht was..
Wat me wel opvalt 'vroeger' kuch kuch lang geleden maar toen danste/ liep alles door elkaar heen te hakken.. dat is nu blijkbaar niet meer?
Staat allemaal wat stil op een plek te hakken
Ja ruimte was er wel genoeg. Bij sommige stages was het alleen niet te doen om bier te halen dus die hebben we vermedenquote:Op zondag 28 mei 2023 10:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja leuk om terug te kijken dan
Ziet er echt heel mooi uit! Mooi decor en wat ik zo zie toch nog plek om wat te wiebelen ondanks dat het uitverkocht was..
Wat me wel opvalt 'vroeger' kuch kuch lang geleden maar toen danste/ liep alles door elkaar heen te hakken.. dat is nu blijkbaar niet meer?
Staat allemaal wat stil op een plek te hakken
quote:Op zondag 28 mei 2023 10:37 schreef Monique___ het volgende:
Weet alleen niet wat die oude mensjes daar opeens op het podium doen.. op een hakkuh feest bij d fendce
[ afbeelding ]
Ahh toch.. vind het publiek wat ik op de stream zie maar tam..........quote:Op zondag 28 mei 2023 10:39 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ruimte was er wel genoeg. Bij sommige stages was het alleen niet te doen om bier te halen dus die hebben we vermeden![]()
Ja klopt wel. Ben ook niet veel bij het hoofdpodium geweest. In de uptempo tent ging het toch wel goed los
Zeker lekker gewiebeldquote:Op zondag 28 mei 2023 10:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh toch.. vind het publiek wat ik op de stream zie maar tam..........
Ze laten helaas alleen maar het hoofdpodium zien![]()
toch een uptempo tent ook... want op het hoofdpodium gaat het maar soms 'los' dat het wat sneller gaat..
je hebt dus lekker kunnen wiebelen gister![]()
![]()
quote:
quote:
Bruce is natuurlijk ook niet meer zo piep, dus hij had gelukquote:Op zondag 28 mei 2023 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Gelukkig niets kapoet
Veel concerten geweest.
Helaas nu niet leuk meer voor mij (rolstoelplekken sucks)
quote:
Echt wel geluk hebben idd.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bruce is natuurlijk ook niet meer zo piep, dus hij had geluk
Ik dacht dat er wel een beetje rekening werd gehouden met rolstoelers, jammer dat dat dus niet zo is
Maar mag dan niet omdat een groep dan weer voor de andere rolstoelers zou kunnen gaan staan?quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wel geluk hebben idd.
Nou het is vaak wel goed geregeld hoor.
Maar veraf en er mag maar 1 begeleider mee.
Nu heb ik een begeleider niet nodig en zou in groep willen.
En dat mag niet.
Veiligheid omdat ze anders over je heen kunnen vallen in het donker.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Maar mag dan niet omdat een groep dan weer voor de andere rolstoelers zou kunnen gaan staan?
Of weet je waarom dat niet mag?
Dat verbaasd mij wel een beetje. Ik ga niet zoveel naar concerten maar bij die festivals waar ik heen ga zijn rolstoelers gewoon in het publiek. Waren gisteren ook 45.000 mensen en heb daar nog nooit een probleem bij gezien.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Ja ik snap de uitleg waarom je groepje er niet bij mag staanquote:Op zondag 28 mei 2023 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Veiligheid omdat ze anders over je heen kunnen vallen in het donker.
Nu begrijp ik dat als ik vooraan/midden zou gaan staan.
Maar achteraan zal dat niet snel gebeuren.
Ik snap wel weer dat ze dan 1 lijn trekken.
Maar als "mijn" groep lekker in het veld staat te mee te doen en ik daar op een podiumpje zit, mwehhhhhh
Wanneer is het uitslapen en gewoon normaal slapen?quote:
Dat is een goede vraagquote:Op zondag 28 mei 2023 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wanneer is het uitslapen en gewoon normaal slapen?
GIng er niet vroeg in zeg maar
Dan heb ik zeker niet uitgeslapenquote:Op zondag 28 mei 2023 11:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag
Ik denk dat het uitslapen is als je 8+ uur slaap hebt gehad.
Da's vreemd idd.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij wel een beetje. Ik ga niet zoveel naar concerten maar bij die festivals waar ik heen ga zijn rolstoelers gewoon in het publiek. Waren gisteren ook 45.000 mensen en heb daar nog nooit een probleem bij gezien.
Klopt ik mis dan het gevoel.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja ik snap de uitleg waarom je groepje er niet bij mag staan
maar dat is dan helemaal niet leuk om zo naar een concert te gaan.
ben wel eens met een vriendin die in de rolstoel zat toen, naar vorst national in belgie geweest.
Stonden we ook ver achteraan ergens op een verhoogd stukje.. verbaasde ons ook dat ze rolstoelers zo ver weg neer hadden gezet.
maar wat ik van jou begrijp komt dat dus vaker voor.
jammer is dat , zeker als je het heel leuk vindt om van dichtbij een concert te zien. .
Voor de beleving , vind ik dat zelf, wel altijd leuk.
Ja als jij ook iemand bent die het leuk vindt om vooraan te staan voor de beleving dan is het achteraf staan vaak met nog een mederolstoeler en 1 begeleider echt niet leuk.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt ik mis dan het gevoel.
Voel me eerder sneu dan blij.
Maar dat zal voor anderen weer niet zo zijn mss
Daar zijn inderdaad geen aparte locaties voor rolstoelers.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's vreemd idd.
Maarrrrrrrrrrrrr zou dan mss kunnen dat het de laatste jaren veranderd is.
Ik ben wel gestopt (obv ervaringen) rond ong. 2012.
Ik heb goen niets aangemeld, gewoon veldkaart en gaan.
Werd mooi tegengehouden![]()
Of hebben ze daar helemaal geen aparte locatie voor rolstoelers, dat zou ook kunnen
En de oudere mens heeft steeds minder slaap nodigquote:Op zondag 28 mei 2023 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Slaap?
Volgens fitbit:
Tussen 02h30 en 10h15 heb ik 6h44min geslapen.
Ik vind ze zo mooiquote:Op zondag 28 mei 2023 12:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga gelijk weer even die streams kijken, leuk
ow dacht er 3 te zien, zie nu linksachter nog iets bewegenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind ze zo mooi
En ze zijn grappig nu. Vier gezonde uiltjes
Ik moest vanmorgen ook even tellen of ze er nog alle vier warenquote:Op zondag 28 mei 2023 12:26 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ow dacht er 3 te zien, zie nu linksachter nog iets bewegen
was ook wel weer een heel mooi shot.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind ze zo mooi
En ze zijn grappig nu. Vier gezonde uiltjes
Die heb ik niet zo gevolgd maar dat ziet er ook gezond uitquote:Op zondag 28 mei 2023 12:37 schreef Monique___ het volgende:
@:engine de zeerarend met kids zit wat lekkers op te peuzelen..
https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/zeearend
lijkt op een uit elkaar getrokken muis? of andere vogel?
Ze eten snel.... lag net iets wat uit elkaar getrokken was met bloedquote:Op zondag 28 mei 2023 12:40 schreef engine het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo gevolgd maar dat ziet er ook gezond uit
[ afbeelding ]
jaaaa die hahahaquote:Op zondag 28 mei 2023 12:42 schreef engine het volgende:
haha ik zie nu ook die oudjes hakken
[ afbeelding ]
Ik zag gisteren nog een bejaarde op zijn bek gaan,quote:Op zondag 28 mei 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Was je daar?quote:Op zondag 28 mei 2023 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een bejaarde op zijn bek gaan,
in de Amsterdam Arena
Dat is dan inderdaad wel jammer zegquote:Op zondag 28 mei 2023 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dat mag niet.
Nee, maar de beelden stonden op veel sitesquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren nog een bejaarde op zijn bek gaan,
in de Amsterdam Arena
quote:
Maar uh, zou jij de TT willen fixen?quote:
Dan moet de TS dat aan me vragen.quote:Op zondag 28 mei 2023 12:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, zou jij de TT willen fixen?
Pls?
quote:
stond hierboven al maar geen mention op jou naam maar op :modquote:Op zondag 28 mei 2023 00:40 schreef chufi het volgende:
@:mod TT moet zijn : Ooit zal de zon weer Schijnen
Dat is gebiedende wijsquote:Op zondag 28 mei 2023 13:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
stond hierboven al maar geen mention op jou naam maar op :mod
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 01:19 schreef chufi het volgende:
[..]
ja altijd hetzelfde en als het hun uitkomt Hoppa een Note of een
Ik ga eens kijken of het gaat lukken vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2023 01:20 schreef chufi het volgende:
Oh ja we hebben ff niets gezegd want mocht niets eens meer besproken worden ...
Oh zo ver had ik niet terug gelezen.. alleen het bovenste stukje omdat ik de TT apart vondquote:Op zondag 28 mei 2023 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is gebiedende wijs
En daarna las ik het onderstaande.
[..]
[..]
[..]
Ik ga eens kijken of het gaat lukken vandaag.
Klopt, straks eerst maar eens op de fiets naar de ijsboerin om een ijsje te kopenquote:Op zondag 28 mei 2023 13:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh zo ver had ik niet terug gelezen.. alleen het bovenste stukje omdat ik de TT apart vond
Denk, jou zo een beetje inschattende, dat je het voorlopig nog even te druk hebt om de TT aan te passen
Leuk/ lekker planquote:Op zondag 28 mei 2023 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt, straks eerst maar eens op de fiets naar de ijsboerin om een ijsje te kopen
quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 12:42 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oude roeier hep gewonnen in zijn skiffiequote:
Like a bossquote:
Ik zag het ! Knap werkquote:Op zondag 28 mei 2023 15:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn oude roeier hep gewonnen in zijn skiffie
Ja logisch dan dat we dat winnen, die Duitsers hebben helemaal geen Beachquote:
Welles met van die rieten stoeltjesquote:Op zondag 28 mei 2023 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja logisch dan dat we dat winnen, die Duitsers hebben helemaal geen Beach
En kuilenquote:
Das vooral hier, overblijfsel uit vergane tijden waarin ze die dachten nodig te hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dag Marilynquote:
Als je gekke dingen hebt gedaan dan heb je het iig overleefd.quote:
Dat is voor haar gewoon en valt niet onder gekke dingen.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het viel reuze mee totdat je op de tafel ging dansen.
Aan het zeilen?quote:
Ahh die kijkt ook zo van WTF gastquote:
Klopt.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is voor haar gewoon en valt niet onder gekke dingen.
Oefenen voor de vierdaagse.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hangt ergens aan een berg of is aan het lopen [ afbeelding ]
Ja iemand die het wel vol gaat houdenquote:
Prisha.quote:
Jawel hoorquote:
Ja geen idee wat het is maar je post er zelf ookquote:
MEN bestaat niet meer.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja geen idee wat het is maar je post er zelf ook
Ohquote:
Zo hoor je nog eens wat.quote:
Jaquote:
Wat zeggen die sc is er toch nog ? Topicreeks: [MEN SC]quote:
Wie is Ben?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
Hallo Ben Young Sheldon aan het kijken. Leuke serie wel
Het heet nu het spelletjes forum ipv MEN.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zeggen die sc is er toch nog ? Topicreeks: [MEN SC]
Ben is vast iemand,maar ik bedoelde geen Ben maar benquote:
Altijd even druk daar.quote:Op zondag 28 mei 2023 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat zeggen die sc is er toch nog ? Topicreeks: [MEN SC]
Ja ik zag het de lokroep werkt niet zo.quote:
RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef engine het volgende:
Nog een SC die dood is waar ik gepost heb. Uiteindelijk eindigen ze allemaal zo.
Sorry.
Dat denk ik ook wel,welke gaat als laatst?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef engine het volgende:
Nog een SC die dood is waar ik gepost heb. Uiteindelijk eindigen ze allemaal zo.
Sorry.
Deze of DTSquote:Op zondag 28 mei 2023 20:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel,welke gaat als laatst?
Wat een schatjesquote:Op zondag 28 mei 2023 20:13 schreef engine het volgende:
De steenuiltjes zijn weer lekker bezigZe hebben de sluis richting uitgang gevonden.
[ afbeelding ]
Maar je schrijft 'Ben' en niet 'ben'.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben is vast iemand,maar ik bedoelde geen Ben maar ben
Ik vind het maar een slap aftreksel van The Big Bang Theory.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:02 schreef Lovely het volgende:
Hallo Ben Young Sheldon aan het kijken. Leuke serie wel
Ik geen maar als anderen weg blijven is het ook dood.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar welke SC heb je om zeep geholpen?
Klopt. Wel jammer als dat gebeurt.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geen maar als anderen weg blijven is het ook dood.
40+ forevah!quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef engine het volgende:
Sorry.
Of KSC daar gaat ook redelijk snel en wordt er veel gepostquote:
En die serie vond ik al waardeloos.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slap aftreksel van The Big Bang Theory.
Net als jouw personage in Zelda.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:09 schreef engine het volgende:
Sorry.
Omdat ik op mijn mobiel zitquote:Op zondag 28 mei 2023 20:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar je schrijft 'Ben' en niet 'ben'.
Geef het nou maar toe: jij kijkt naar Ben
quote:
Ben, the two of us need look no morequote:Op zondag 28 mei 2023 20:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben is vast iemand,maar ik bedoelde geen Ben maar ben
Het had in jouw ogen beter gekund?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slap aftreksel van The Big Bang Theory.
Ja ik zoek dingen uit waarom iemand hier post en waarom weer nietquote:
Dan houdt het snel op idd...quote:Op zondag 28 mei 2023 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik geen maar als anderen weg blijven is het ook dood.
Ik vind The Big Bang juist wel leuk, Sheldon!quote:Op zondag 28 mei 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die serie vond ik al waardeloos.
Daar is het dan weer niet gezellig...quote:Op zondag 28 mei 2023 20:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of KSC daar gaat ook redelijk snel en wordt er veel gepost
Het had van mij niet gehoeven, spin offs vind ik altijd een beetje net niet.quote:
Ik ook de IT Crowd is wel geweldig leuk. Die ga ik nog een keer zienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En die serie vond ik al waardeloos.
Ik ken je onderhand...quote:Op zondag 28 mei 2023 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zoek dingen uit waarom iemand hier post en waarom weer nietIk heb alle FB topics op volgen staan (nou nee niet alle)
Jaquote:
Das niet handig erop zitten hoor. Kan wel lekker warm zijnquote:
Klopt, poste er heel af en toe..quote:Op zondag 28 mei 2023 20:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar is het dan weer niet gezellig...
Besloten clubje..
Net zoals thats 90 showquote:Op zondag 28 mei 2023 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het had van mij niet gehoeven, spin offs vind ik altijd een beetje net niet.
Misschien kan ze hem uitbroedenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet handig erop zitten hoor. Kan wel lekker warm zijn
Haal de woede van 40+ niet op je hals.quote:
Ja het was een logische stap van DTS naar 40 plus, daar kwamen wat meer mensen mee nu is het opeens stil dus ga ik op onderzoek uitquote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet handig erop zitten hoor. Kan wel lekker warm zijn
Ik wel maar viel wel een beetje tegenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik eigenlijk nooit een kans gegeven
Ik ben gisteren weer eens met een serie begonnen, Pieces of her, ken je die?quote:
We waren blijkbaar toch niet zo leukquote:Op zondag 28 mei 2023 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een logische stap van DTS naar 40 plus, daar kwamen wat meer mensen mee nu is het opeens stil dus ga ik op onderzoek uit
Volgens mij wel wat van gezienquote:Op zondag 28 mei 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer eens met een serie begonnen, Pieces of her, ken je die?
Ik zie dat @maily die ook heeft gekeken.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer eens met een serie begonnen, Pieces of her, ken je die?
Ik zou niet weten waarom niet, viel me gewoon op.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat @:Maily die ook heeft gekeken.
En nog erger, straks zoek je je weer de ****** naar je mobiel omdat je hem niet zietquote:
Mij ook ineens vanmiddag.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, viel me gewoon op.
Is er iets uitgekomen?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het was een logische stap van DTS naar 40 plus, daar kwamen wat meer mensen mee nu is het opeens stil dus ga ik op onderzoek uit
Als ik een serie ga kijken zoek ik ook altijd even naar recensies op FOK! en kwam deze van jou tegen.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2022 22:24 schreef maily het volgende:
Woman in the window across the street etc. kon me niet boeien ......
Begonnen aan Pieces of her.
Moet iemand mij maar bellen danquote:Op zondag 28 mei 2023 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog erger, straks zoek je je weer de ****** naar je mobiel omdat je hem niet ziet
Doet SBE dat niet ieder kwartier dan?quote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet iemand mij maar bellen dan![]()
Gelukkig nooit mijn telefoon kwijt
Geef je tel.nr. maar.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet iemand mij maar bellen dan![]()
Gelukkig nooit mijn telefoon kwijt
Dit is hoopgevend.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:29 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee![]()
Zal het wel niet veel aan gevonden hebben
Elk uur maarquote:Op zondag 28 mei 2023 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doet SBE dat niet ieder kwartier dan?
Ja de MEN sc pogingquote:
Als jij het een leuke serie vind, dan lekker kijkenquote:Op zondag 28 mei 2023 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is hoopgevend.
Maar smaken verschillen gelukkig
Dan zal je je telefoon niet snel kwijt zijn neequote:
Ik moet wel want na een uur gaat ze mij bellen of mij misschien iets overkomen is.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zal je je telefoon niet snel kwijt zijn nee
Dat zal een vermoeden zijn, want kan me niet voorstellen dat het ooit zover gekomen isquote:Op zondag 28 mei 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet wel want na een uur gaat ze mij bellen of mij misschien iets overkomen is.
Shit, betrapt.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal een vermoeden zijn, want kan me niet voorstellen dat het ooit zover gekomen is
Jaaaaaa nou weet ik het weerquote:Op zondag 28 mei 2023 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ik een serie ga kijken zoek ik ook altijd even naar recensies op FOK! en kwam deze van jou tegen.
[..]
Oh echt? Ik ben wel fan van Britse comedy's maar er zijn ook prima Amerikaanse, ik weet er alleen nu net niet zo veelquote:Op zondag 28 mei 2023 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Amerikanen zijn op enkele uitzonderingen na altijd slecht geweest in goede comedy's. Engeland was daarin veel beter.
Zelf vind ik alleen maar All in the familie en Maried with childeren goed.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben wel fan van Britse comedy's maar er zijn ook prima Amerikaanse
Ja er zijn zoveel goede comedy seriesquote:Op zondag 28 mei 2023 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben wel fan van Britse comedy's maar er zijn ook prima Amerikaanse
Oh ja die twee zijn wel grappig. En wat ik al eerder zei "Malcon in the middle" en Scrubs. Archie Bunker dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnen.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zelf vind ik alleen maar All in the familie en Maried with childeren goed.
Archie Bunker was een baas.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die twee zijn wel grappig. En wat ik al eerder zei "Malcon in the middle" en Scrubs. Archie Bunker dat zou tegenwoordig echt niet meer kunnen.
Ja die is ook leukquote:Op zondag 28 mei 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Modern Family ook een hele leuke komedie
De ellende is vaak de lachbanden daar kon ik niet zo goed tegen. Seinfeld ook niet zo lang terug gekeken dat was echt geweldig. En niet te vergeten de Seinfeld maker Larry David die zijn eigen show al 11 jaar heeft met "Curb your enthusiasm" Dat is werkelijk een 10 plus qua comedyquote:Op zondag 28 mei 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja er zijn zoveel goede comedy serieszowel Brits als Amerikaans. Al vind ik het de laatste jaren allemaal wat tegenvallen.
Ja die ook.quote:Op zondag 28 mei 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond Modern Family ook een hele leuke komedie
Ja goed die lachbanden zijn soms wel vervelend bij sommige series maar doet niks af aan de humor.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:01 schreef Soury het volgende:
[..]
De ellende is vaak de lachbanden daar kon ik niet zo goed tegen. Seinfeld ook niet zo lang terug gekeken dat was echt geweldig. En niet te vergeten de Seinfeld maker Larry David die zijn eigen show al 11 jaar heeft met "Curb your enthusiasm" Dat is werkelijk een 10 plus qua comedy
Die ken ik niet, maar ik zal eens kijken of ze nog te zien zijn.quote:Op zondag 28 mei 2023 21:01 schreef engine het volgende:
Parks en Recreation is ook geweldigen zo zijn er nog wel meer leuke Amerikaanse comedy's.
Oh ja zie je ik vergeet er zo veel. Chris Prattquote:Op zondag 28 mei 2023 21:01 schreef engine het volgende:
Parks en Recreation is ook geweldigen zo zijn er nog wel meer leuke Amerikaanse comedy's.
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zie je ik vergeet er zo veel. Chris Pratt![]()
![]()
quote:Op zondag 28 mei 2023 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zie je ik vergeet er zo veel. Chris Pratt![]()
![]()
Chris Pratt is bijna die show uit gelazerd. Hij moest een scene doen dat hij bij een ex ging aanbellen. Dat zou voor de kijker naakt zijn. Hij deed dat echt naakt zodat zijn tegenspeler echt in shock wasquote:
Heel lekker droog hahaquote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris Pratt is bijna die show uit gelazerd. Hij moest een scene doen dat hij bij een ex ging aanbellen. Dat zou voor de kijker naakt zijn. Hij deed dat echt naakt zodat zijn tegenspeler echt in shock wasHet werkte wel.
lolquote:Op zondag 28 mei 2023 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Chris Pratt is bijna die show uit gelazerd. Hij moest een scene doen dat hij bij een ex ging aanbellen. Dat zou voor de kijker naakt zijn. Hij deed dat echt naakt zodat zijn tegenspeler echt in shock wasHet werkte wel.
Bijnaquote:
Ja die scene hebben ze er wel in laten zitten.quote:
Volgend is ONquote:
Er zit een zwart rondje voorquote:
Nu ik dat weet hoef ik niet meer te klikken.quote:
Ja die smoel van haar is priceless als je weet dat die gast met zijn blote piem daar stondquote:
Je had liever zijn piemel gezienquote:Op zondag 28 mei 2023 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu ik dat weet hoef ik niet meer te klikken.
Ik klik alles van Chris Prattquote:
Uh, nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |