SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Mee eens.... ik vind dit niet haar beste nummer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik kondigde het aan het begin van de uitzending al aan: ik heb een paar Tina Turner-nummers uitgezocht. De tweede komt nu. Niet iedereen vind dit geweldig,maar ik wel. Dit nummer van Massive Attack past zo goed bij haar en ze zingt het echt fantastisch weg. En de productie is ook erg fijn; let op het fijne baslijntje.Tina Turner - Unfinished Sympathy
Kan ik me best iets bij indenken. Ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben meer van het echt oude werk van Tina en zelfs daar ben ik niet een enorme fan van. Groots artieste maar niet helemaal mijn kopje thee
Compleet onbekend jaquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:11 schreef DJ11 het volgende:
Tags: onbekend, Duits, rond de eeuwwisselingTurntablerocker - A Little Funk
Brandalarm?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:12 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaat er weer een befaamd alarm af, met toelichting.
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar de ene helft van het duo ken ik wel, da’s Michi van Die fantastischen Vier
De kust was veilig om het te draaienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
En weer terug. Is dit dat stomme sunblock-nummer?
Maakt niet uit hoor. Deze versie is wel leuker.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De kust was veilig om het te draaienBijna klaar.
De column op zich is qua tekst wel geniaal, ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:20 schreef DJ11 het volgende:
De oorspronkelijke column uit 1997:
https://www.chicagotribun(...)n-column-column.html
Lekker relaxt weekenddagjequote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:34 schreef Doedezemaar het volgende:
De hele middag lekker in de tuin gezeten en gewerkt. Wat ideetjes en locaties voor terrassen en de kas uitgezet, beetje met de buurman gekletst en zijn nieuwe tuinbank getest, paar stekjes geplant en buurman ook een stekje van de munt gegeven en verder een beetje gelezen, prima zo.
In mijn vorige tuin stonden de frambozen vol in de schaduw van de grote boom en ze deden het prima.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag ook een stekje geplant. Een frambozenstekje. Ik hoop zo dat hij het gaat doen, maar ik vrees dat mijn tuin niet zonnig genoeg is.
Verder ben ik gaan wandelen en ben bij mijn ouders geweest. Dat is tegenwoordig toch wel wekelijks vaste prik.
Nee, het vorige het nummer daarvoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:40 schreef livelink het volgende:
Vind je dit op het vorige nummer lijken?
Ik krijg hele foute ideeën bij een kofferbakmarkt. Allemaal illegaal spul met de motor nog draaiend, zeg maar.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen maar eens naar een kofferbakmarkt, in de regio is het toeristenseizoen en daarmee ook het kofferbakmarktgebeuren echt begonnen. Volgens mij is er uiteindelijk hoogzomer zowat elke dag kofferbakmarkt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik krijg hele foute ideeën bij een kofferbakmarkt. Allemaal illegaal spul met de motor nog draaiend, zeg maar.
Ik ken het begrip ook verder niet.
Ah, ik dacht al. Bij de vorige nummers heb ik dan niet helemaal goed opgelet, denk ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, het vorige het nummer daarvoor(baslijntje vooral)
Deze ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Beter (heel) laat dan nooit. Een verzoekje van @:Symphonic dat de vorige keer niet meer is gedraaid. Nu alsnog.Paul McCartney & Eric Clapton - Something (live)
Ja, het pakt me ook meteen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Bruno Major stond in 2017 met "Places We Don't Walk" op nummer 2 in mijn jaarlijst (en in mijn Top 250 inmiddels hoger dan de toenmalige nummer-1). Hij brengt met regelmaat nieuwe muziek uit, maar dit fraaie nieuwe nummer springt er weer écht uit:Bruno Major - Columbo
Vandaag maar tot middernacht. Morgen weer vroeg op pad om spullen voor het werk naar de Efteling te brengen voor de laatste keer. Klantendag voor Belgische klanten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De prijs is een gratis, minstens 3 uur durende uitzending van Melting op Radio 49
Pinksterenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Waar stond Whit Saturday voor? Dat vroeg ik me eigenlijk de hele tijd al af.
Dat is zaterdags voor Pinksteren. Dus voor Whit Sunday.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:58 schreef livelink het volgende:
Waar stond Whit Saturday voor? Dat vroeg ik me eigenlijk de hele tijd al af.
Ik heb het net even opgezocht. Klopt niet helemaal wat jij zegt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is zaterdags voor Pinksteren. Dus voor Whit Sunday.
En wat betekend Pentecost?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het net even opgezocht. Klopt niet helemaal wat jij zegt.
Whit Saturday (Pentecost) is a religious holiday in Sweden celebrated on the seventh Sunday after Easter.
Oeiquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het net even opgezocht. Klopt niet helemaal wat jij zegt.
Whit Saturday (Pentecost) is a religious holiday in Sweden celebrated on the seventh Sunday after Easter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:03 schreef livelink het volgende:
Do the right thing. Dat ken ik alleen als filmtitel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Overigens had ik een grapje in de uitzending verstopt, maar niemand die het heeft opgemerkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is veel te hoog gegrepen voor ons, joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is veel te hoog gegrepen voor ons, joh.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel... dit had ik echt heel ver verdrongen...
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Mijn hemel... dit had ik echt heel ver verdrongen...
Ja.... ook al 25 jaar geleden overleden.quote:
Legendarische stem, bijzondere manquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ook al 25 jaar geleden overleden.
Schijnt een goede documentaire of postcast over hem te zijn. Weet het niet precies, maar heb een aantal mensen erover gehoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja.... ook al 25 jaar geleden overleden.
Positief afgesloten?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net op tijd terug uit Wognum.
Laatste handbalwedstrijd van het seizoen
Wel je verzoekje gemist dus.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Net op tijd terug uit Wognum.
Laatste handbalwedstrijd van het seizoen
Dat weet Mad vast wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Schijnt een goede documentaire of postcast over hem te zijn. Weet het niet precies, maar heb een aantal mensen erover gehoord.
Even opgezocht. Een podcast is het. More than a feeling.quote:
Even noteren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Even opgezocht. Een podcast is het. More than a feeling.
Ze hebben inderdaad gewonnen en het seizoen waardig op een derde plaats afgesloten.quote:
Ik zie hetquote:
Ik heb er zeker van genoten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben, ik vond het echt een mooie uitvoering
Timi yuro Hurt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Timi yuro Hurt![]()
![]()
Ja, was leuk hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Timi yuro Hurt![]()
![]()
En toch de volle 0 punten.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:20 schreef livelink het volgende:
Toto - I'll be over you (pure gok die titel)
Ja, mee eens dat dit een van hun mooiste is.quote:
Soms is je eerste ingeving gewoon goed. Vaak niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch de volle 0 punten.
[ afbeelding ]
Daar doet ze het voor uiteraardquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch de volle 0 punten.
[ afbeelding ]
Out of love vind ik eigenlijk hun allermooiste.quote:
Da's laatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik luister mee hoor, maar ben ook even aan het eten.
Ik hum het lekker mee, maar verder kwam ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:29 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens een flesje peach fruitesse gescoord, Melting. Speciaal voor naar de Jumbo gegaan.
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is benieuwd welke hoesfoto Melting kiest
Welke is die in Nederland is uitgebracht is? Ik denk de laatste.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 is benieuwd welke hoesfoto Melting kiest
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom Bos...... was je zo verdwaald dat je door de bomen jezelf niet meer zag?quote:
Het nummer heette oorspronkelijk Heartbeat, maar er was toen kennelijk net een bandje met die naam begonnen. Hoorde ik ook vorige week pas.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat ze "beat" zingen, maar ik hoor toch "bitch"
What has been heard cannot be unheardquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:34 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat ze "beat" zingen, maar ik hoor toch "bitch"
Even opgezocht: zowel in de UK als NL (Europa) zijn beide covers gebruikt. Alle hoezen staan hier: https://www.psb-catalogue.com/heartpic.phpquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke is die in Nederland is uitgebracht is? Ik denk de laatste.
Ja. gewoon a geen zin om te luisteren en b geen tijd..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom Bos...... was je zo verdwaald dat je door de bomen jezelf niet meer zag?
Goed bezig dusquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gewoon a geen zin om te luisteren en b geen tijd..
Druk bezig aan het werken aan mezelf ook...
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. gewoon a geen zin om te luisteren en b geen tijd..
Druk bezig aan het werken aan mezelf ook...
Liefst 's morgens heel vroeg zeker?quote:
Dat is wel de sfeer van de foto, ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:46 schreef DJ11 het volgende:
Is dit Dave Stewart? Het klinkt namelijk precies als Lily Was Here.
Ik hoor hier geen Lily was here in.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
* DJ11 blijft in totale verwarring achter
Ik vind dit best een lekker nummer eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat vind ik toch zo’n dweil, die Maarten
En toch is het een dweilquote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit best een lekker nummer eigenlijk.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:02 schreef livelink het volgende:
Het is Tina Turner-night. Tonight met David Bowie
Snap ikquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:02 schreef Melting het volgende:
Was al blij dat DJ11 deze niet gedraaid had, tonight.
* DJ11 wilde een matig woordgrapje maken met Lamelting, maar ziet hier toch van af.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
Schrik me net half dood..... valt er een lamel naar beneden.![]()
Maar goed dat de nieuwe raambekleding besteld is.
Hartverzakkingquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:03 schreef Melting het volgende:
Schrik me net half dood..... valt er een lamel naar beneden.![]()
Maar goed dat de nieuwe raambekleding besteld is.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 wilde een matig woordgrapje maken met Lamelting, maar ziet hier toch van af.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
* DJ11 wilde een matig woordgrapje maken met Lamelting, maar ziet hier toch van af.
Vouwgordijnen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor raambekleding heb je besteld?
Onze screens voor de buitenkant komen in juli
Nu je het zegt... inderdaad.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Herkenbare sound van zijn songs, je hoort er gewoon Bright Eyes doorheen
Dat kun je wel stellen. Hoewel dit wel vaag bekend klinkt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:30 schreef DJ11 het volgende:
Dit is kennelijk het "onbekende hoekje" van de uitzending
Ja, daar doet het wel aan denken, ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:36 schreef Symphonic het volgende:
The letter in een uitvoering die ik niet ken
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:36 schreef Symphonic het volgende:
The letter in een uitvoering die ik niet ken
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:36 schreef DJ11 het volgende:
Dit is "The Letter", maar overduidelijk zijn dit niet The Box Tops
Ik zou de titel maken: If the roads are shitty, you are approaching Antwerp, what a pittyquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees dat deze zangeres ook een Top 40-hit heeft gehad met het nummer "If It’s Tuesday, This Must Be Belgium".
Een intrigerende songtitel wel.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zou de titel maken: If the roads are shitty, you are approaching Antwerp, what a pitty
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:38 schreef DJ11 het volgende:
Ik lees dat deze zangeres ook een Top 40-hit heeft gehad met het nummer "If It’s Tuesday, This Must Be Belgium".
Een intrigerende songtitel wel.
[..]
Ik zou de titel maken: If the roads are shitty, you are approaching Antwerp, what a pitty
[..]
Ik was woensdag bij een show van de cabaretier Alex Agnew en die komt van Antwerpquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is leukquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was woensdag bij een show van de cabaretier Alex Agnew en die komt van Antwerp
Ja het was echt twee uur genieten en vooral lachenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:46 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik wel vaag, maar weet niet wie het zingt.
quote:
Het is die van Liefman's. Volgens mij zei ik het net fout. De eerste slok viel tegen.quote:
Ik weet welke je bedoelde.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is die van Liefman's. Volgens mij zei ik het net fout. De eerste slok viel tegen.
Maar ik zal je als het op is mijn eindoordeel geven.
Zit je nu in een minder criminele buurt?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)leek-wel-een-aanslag
Die aanhouding was op nog geen 100 meter van ons oude huis
Eng hoor. Ik snap dat die ooggetuige bang is/was.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:48 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)leek-wel-een-aanslag
Die aanhouding was op nog geen 100 meter van ons oude huis
Dat snap ik ook wel ja, het zal je gebeurenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Eng hoor. Ik snap dat die ooggetuige bang is/was.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ronnie James Dio god
Roger Glover and Guests - LOve is All
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:02 schreef livelink het volgende:
Het is geen succes, Melting. Het smaakt alsof je het uitleksap van een blik perziken drinkt, maar dan met prik.
Volgens mij is er gewoon een periode geweest dat er zo weinig nummers uitkwamen dat elk nummer automatisch in de top 40 kwam of zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben soms verbaasd over wat er allemaal zoal in de Top 40 heeft gestaan...
Van wanneer is dit? Ik gok zo rond 1989-1990.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:02 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben soms verbaasd over wat er allemaal zoal in de Top 40 heeft gestaan...
Van wanneer is dit? Ik gok zo rond 1989-1990.
Ja, dat sap drink ik ook wel, maar niet met prik.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nou maak je me wel benieuwd. Want ik vind dat sap heerlijk.
Kan die z'n eigen kaartjes niet bestellen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:07 schreef Symphonic het volgende:
Vrijdag een kaartje bestellen voor Daniel Lohues![]()
Dat is lang geleden, te lang geleden
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan die z'n eigen kaartjes niet bestellen?
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ooit ging er in de pauze van zijn optreden een bejaard echtpaar naar huis.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is bedrog, zeg ik je.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ooit ging er in de pauze van zijn optreden een bejaard echtpaar naar huis.
Ze hadden immers kaartjes besteld voor een Nederlandse zanger
Met een -s zelfs.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Golden Earring - I ve just lost Somebody
Zo ben jij helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb ze serieus keihard uitgelachen.
Het was sterker dan ik…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |