Wanne gek!quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:35 schreef Charmian het volgende:
'het is vegan dan kun je het opeten'...is die gek of zo?
En dan 3 keer per week tiano’s haar bijwerken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet opper bro thuiskapper worden
Als ze het allemaal met mate zou doen dan is er geen enkel probleem maar bij haar moeten dan ook gelijk al die flessen opquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het idee om te gaan stoppen in een spelshow zoals EJVJL geeft een extra druk. Motivatie??? Lijkt me niet echt, Babette gaat al heel slecht met druk/spanning om en die zullen alleen maar erger worden de komende weken/maanden.
Zij grijpt als eerste naar een sigaret (en een drankje) als er iets aan de hand is, die mogelijkheid heeft ze dan niet meer, want er wordt op haar gelet.........
Ze gaat helemaal doordraaien, de zelfbeheersing om het onder extreme druk vol te houden heeft ze niet, zeker te weten!
de laatste keer was ze echt vervelendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als ze het allemaal met mate zou doen dan is er geen enkel probleem maar bij haar moeten dan ook gelijk al die flessen op
Tiano deelt overal bewust complimentjes uit en blijft uit de wind door types zoals Isaac en Jeff die altijd toptarget zullen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
En @:Puzzie
Ik zie het ook
Die spelletjes die tiano speelt
Kijken wie er hapt
Hij voor mij al door de mand gevallen
Maar valt steeds verder
dat doet hij al heel langquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tiano deelt overal complimentjes uit en blijft uit de wind door types zoals Isaac en Jeff
En ondertussen leeft ie ook nog gewoon op goede voet met 'de overkant' terwijl bij anderen die vlieger juist niet opgaatquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat doet hij al heel lang
maar hij speelt een spelletje met de dames
(naar mijn mening is het ook een type die graag een buitenvrouw heeft)
Is voor gestemdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:58 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan die massagetafel? Is die er al lang?
Gekocht voor de spiegel dqg van Rupi denk ikquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:58 schreef Charmian het volgende:
hoe komen ze eigenlijk aan die massagetafel? Is die er al lang?
Ja alles lijkt erop te wijzen dat Bep écht zo doortrapt is en haar vriendin/bestie/vrouw slechtpraat zonder enige scrupulesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef cinsan het volgende:
met wat die die achterbakse bep bezig , haar imago aan het oppoetsen , te laat iedereen weet onderhand wel hoe achterbaks je bent babbel
Ben enoeuwd wat ze allemaal in het filoodsofisch gesprek over ethiek gaat zeggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja alles lijkt erop te wijzen dat Bep écht zo doortrapt is en haar vriendin/bestie/vrouw slechtpraat zonder enige scrupules
Ja! En dat is dinsdag begonnen ...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:38 schreef greysbones het volgende:
En @:Puzzie
Ik zie het ook
Die spelletjes die tiano speelt
Kijken wie er hapt
Hij voor mij al door de mand gevallen
Maar valt steeds verder
Nou ja ze spelen het spel , maar mij gaat het meer om die vriendschap tussen Bep en Wen , zij hadden wel een vertrouwensband/klikquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ben enoeuwd wat ze allemaal in het filoodsofisch gesprek over ethiek gaat zeggen.
( wanneer is dat eigenlijk?)
Ze lag te friemelen met Marciano in bed in de uitzending, Wendy moet hem niet, dus denk dat ze meer en meer zijn kant op zal gaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja! En dat is dinsdag begonnen ...
Die avond dat Bep ineens zo anders deed . Rare gesprekken ..
Babbel is helemaal onderdanig bij de bro's. Apart om te zien.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze lag te friemelen met Marciano in bed in de uitzending, Wendy moet hem niet, dus denk dat ze meer en meer zijn kant op zal gaan
snap niet wat ze in hem ziet, die gast kan helemaal geen lol maken![]()
Hij lacht wel grappig, hihihi.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze lag te friemelen met Marciano in bed in de uitzending, Wendy moet hem niet, dus denk dat ze meer en meer zijn kant op zal gaan
snap niet wat ze in hem ziet, die gast kan helemaal geen lol maken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |