Gezzel, ohmai kot is toch dik...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:
Ze begint sowieso steeds meer als Zoe te praten want laatst ook weer 'is Gucci' of 'Honderd' en maar lallend blijven herhalen
Toch moest ik wel lachen toen Jeffrey in de keuken een paar keer uit zijn rol viel en lachte met/tegen Isaac en nog iemand anders (weet niet meer wie).quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Dat die dronken lor maar op de stip gezet wordt. Weg ermee! #team Wendy & Jeff ( als ie niet zo boos doet)
Babs zou het liefst iedere dag ontbijten met champagne in de ene hand en een peukie in de anderquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Was Babette niet degene die toen ze gepraat had en een week niet mocht roken stiekem stond te roken buiten??
Wendy moest haar 'verstoppen' achter de rokersplek of iets in die geest.
Dat gaat nog wat worden, want Babette is echt wel verslaafd aan roken en op alcohol spuugt ze ook niet.
Vergeet vooral de oesters niet waar ze het telkens over heeftquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs zou het liefst iedere dag ontbijten met champagne in de ene hand en een peukie in de ander
Ja maar soms is ie echt niet lief of irritant ( water water water water wstet water water water water)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:11 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Toch moest ik wel lachen toen Jeffrey in de keuken een paar keer uit zijn rol viel en lachte met/tegen Isaac en nog iemand anders (weet niet meer wie).
En dan nog steeds blijft die snavel niet dichtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vergeet vooral de oesters niet waar ze het telkens over heeft
Zodra er alcohol of sigaretten in het spel zijn dan valt ze uit haar rol en neemt de verslaving het overquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef cinsan het volgende:
met wat is die achterbakse bep bezig , haar imago aan het oppoetsen , te laat iedereen kent nu je ware aard hoop ik
Babette gaat zeker in elkaar stuiteren, je merkt nu toch al hoe obsessief ze bezig is.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:19 schreef Kakadylo het volgende:
Maar tegelijk heeft ze het wel nodig om te kunnen functioneren
Met nog maar maximaal drie maanden is het natuurlijk ook makkelijker om even gericht te stoppen wetende dat je in die tijdsperiode heel erg scherp moet zijn. Want een slippertje kan er zomaar voor zorgen dat je op die stip komt te belanden of weggestuurd zult worden. Zoals gezegd is het een hele geraffineerde tante want daarna gaat ze weer volop aan de dure drank en goeie merk peuken. Daarnaast moet je het eerst nog maar eens zien te halen want hoe dichterbij de finale des te groter de kans dat je op relatief korte termijn uit het spel ligt. Al dit soort zaken spelen namelijk 'in het stoppen' een hele bepalende rol.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Babette gaat zeker in elkaar stuiteren, je merkt nu toch al hoe obsessief ze bezig is.
Ik hoop alleen niet dat ze anderen (Wendy o.a.) in haar negativiteit mee gaat sleuren.
Val maar lekker in je eentje, eens kijken hoelang ze dat vol gaat houden..... 3 maanden kunnen héél lang zijn
Het idee om te gaan stoppen in een spelshow zoals EJVJL geeft een extra druk. Motivatie??? Lijkt me niet echt, Babette gaat al heel slecht met druk/spanning om en die zullen alleen maar erger worden de komende weken/maanden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:24 schreef Kakadylo het volgende:
Met nog maar maximaal drie maanden is het natuurlijk ook makkelijker om even gericht te stoppen wetende dat je in die tijdsperiode heel erg scherp moet zijn. Want een slippertje kan er zomaar voor zorgen dat je op die stip komt te belanden of weggestuurd zult worden. Zoals gezegd is het een hele geraffineerde tante want daarna gaat ze weer volop aan de dure drank en goeie merk peuken. Daarnaast moet je het eerst nog maar eens zien te halen want hoe dichterbij de finale des te groter de kans dat je op relatief korte termijn uit het spel ligt. Al dit soort zaken spelen namelijk 'in het stoppen' een hele bepalende rol.
Een brutaal mens heeft de halve wereld denk Mirthe volgens mij... of het nu om een kam, kleding, eten, enz enz gaat,quote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:29 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe vraagt aan Zoë of ze haar kam mag gebruiken en of ze die dan gewoon kan pakken wat Mirthe houdt niet van vragen.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 15:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nu is ze bang dat ze daar alleen mee geassocieerd wordt
Wat zullen haar ouders wel niet denken![]()
![]()
Neee dat wil ze niet ............
![]()
Zou het dan toch een plan zijn waar ze mee bezig is?
Want als het één iemand geen ene reet boeit hoe ze op tv komt qua drank dan is dat Bep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |