Ja nou moet je oppassen want anders stink je er in. Dan zeg je "Nou ik kan het anders wel!" en dan komen ze met "Dan ben je geen echte man"quote:
Klopt, maar het zal wel mijn indruk verklaren dat het geen biet heeft veranderdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet zo goed in het lezen in grafieken
En wat je je afvraagt heeft weinig met betreffende grafiek te maken
Niemand kan écht multitasken. Dat is fysiek onmogelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat verklaart het. Dat kunnen mannen niet
Die had je met bijtanken ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'Nauwlijks'. Ik ben wel eens benieuwd hoe veel het echt heeft uitgemaakt als je alle inhaalacties van auto's die niet voor positie racen weglaat.
Heeft hem uiteindelijk geen plek gekostquote:
Heeft hij geluk gehadquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Heeft hem uiteindelijk geen plek gekost
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oja, leuk feitje: in dat grafiekje heeft bijtanken vanaf 1994 juist een positief effect gehad
Ik zie een flinke daling ten opzichte van 1993quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:46 schreef Nattekat het volgende:
Oja, leuk feitje: in dat grafiekje heeft bijtanken vanaf 1994 juist een positief effect gehad
1994 was het laatste jaar zonder, verkeerd verwoord.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:47 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik zie een flinke daling ten opzichte van 1993
Ik herinner me nog een Benetton in vlammen door bijtanken in 1994quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1994 was het laatste jaar zonder, verkeerd verwoord.
Dus toch goedquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een Benetton in vlammen door bijtanken in 1994
Bijtanken is niet de enige oorzaak, het slecht kunnen volgen door de steeds beter wordende aerodynamica zal ook een rol gespeeld hebben. maar door bijtanken ging het juist harder naar beneden. En misschien zou de ondergrens zonder bijtanken wel hoger gelegen hebben. In ieder geval ging het na het verbod op bijtanken weer omhoog.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus toch goed
Maar goed, om bijtanken nou de schuld te geven van die enorme trend die al jaren aan de gang was, juist daarna stabiliseerde het.
Lewis auto wegslepen duurde wat langerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Het regent nog niet eens en ze zijn nu alweer de start aan het uitstellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |