Ik voel me belazerdquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Bijna penalties bij Barnsley - Sheffield wednesday
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Helaas geen pingels maar wel leuk voor Sheffield-Wednesdayquote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
@:AFCNiels @:Oriente @:tong80 @:PSVCL @:dombohetolifantje1 @:Scrummie @:Tarado @:onlogisch
Ik was helaas net te laat, bedankt voor de tip!quote:Op maandag 29 mei 2023 18:36 schreef Bezsen het volgende:
Ik dacht dat jij geen voetbal keek.quote:
Nauwelijksquote:
Lans zette laatst geen like op mijn random pics van de dag mention aan hem.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
On the bbc?
@:Lange_Lans heeft wel een bbc voor je.
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Yvonne is yvonne en daarmee uit!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:17 schreef Malavita het volgende:
[..]werkt dat een beetje? Niet dat het opeens een ouwe vent blijkt te zijn
quote:Op maandag 29 mei 2023 19:19 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Yvonne is yvonne en daarmee uit!
Jezus, wat een lap tekst.quote:Op maandag 29 mei 2023 19:14 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nauwelijks
Interessante wedstrijdjes van de CL en wedstrijden van Nederland.
Al zijn de FAcup en die playoffs daar in Engeland wel puur entertainment, al is het alleen om de centen die ze kunnen verdienen.
Eredivisie is niet mijn ding, al is het wel leuk om te kijken hoe sjon de poppetjes weer neer zal zetten, ben wel fan van footballmanager.
Tegenwoordig ben ik druk aan het wordfeuden met een leuke vrouw.
Zullen wij ook wordfeuden?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
We chatten niet eensquote:Op maandag 29 mei 2023 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus, wat een lap tekst.
Geen dickpics maar geile woordjes in de chat van Wordfeud. Leuk hoor.
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.quote:
Druk nog niet op send!quote:Op maandag 29 mei 2023 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik begreep uit die post dat ze liever dickpics heeft.
Ik kon me nog net inhouden!quote:
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?quote:Op maandag 29 mei 2023 19:27 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
We chatten niet eens
Soms gooi ik er een ZzzzzZzzz in om 23:30
We leggen leuke woorden en die komen steeds terug, gaat niet om te winst.
Dan krijg je met geluk 7 letters per etmaal.quote:
ie/kut/lul/pik/we/in/je/ware/ik/uw bijvoorbeeldquote:Op maandag 29 mei 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor literaire pareltjes hebben we het dan over?
Ah, je gebruikelijke oeuvre. Leuk hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |