Ben je dronkenquote:Op maandag 29 mei 2023 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Flikker op. Je hebt me al weggejaagd uit de KLB-SC.
Straks weer slijmen.
Graag je cijferquote:
Stukje banlieu.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:KingRoland is wonen en werken in Parijs na je studie niks voor jou?
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.quote:
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een leuke kantoorbaan in La Défense, 's middags nat lunchen met Coca Cola Zero, na de 5-urige werkdag lekker squashen en 's avonds bij een traiteur Asiatique eten.
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.quote:Op maandag 29 mei 2023 16:56 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En une sieste bij het parc des Buttes na de lunch. En zondags een kerkdienst bij de kerk afrique in St.Denis.
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dat park ben ik trouwens in december geweest, op de dag dat Nederland verloor van Argentinië.
BallenjongenGOD.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik stond achter het doel in het Volkspark stadion, op de dag dat Nederland van West-Duitsland won.
Toen er in Hamburg nog werd gewonnen.
pasta tonijnquote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Tot morgen.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Helpquote:Op maandag 29 mei 2023 17:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat is echt een k²eind met de metro vanaf Défense.
Eitje bakken.quote:Op maandag 29 mei 2023 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!quote:
Ik heb dit jaar nog gezeten bij FC Groningen - Cambuur vlak langs het veld.quote:Op maandag 29 mei 2023 18:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo leer je nog eens iets over iemand, ik denk dat niemand dit nog wist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |